Niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
In eerste instantie had je alleen het bericht van Lamon gequote![]()
Niet.quote:En nu zit je te F5-en voor de OP
Echt wel, ik zag je bericht zonder diequote:
Ik kan me serieus nïét herinneren dat ik dat heb gedaan.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Echt wel, ik zag je bericht zonder diesmiley!!!
Ik zag het toch echt!quote:
1 woord 3 letters?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:48 schreef Gulpje. het volgende:
Ja hoor, die Swarma bevind zich weer in de reeks..
dat kan maar één ding betekenen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:46 schreef IQM het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)-raar-op-webcam-3017
Leuk, weer een labiel 4chan wijf!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:46 schreef IQM het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)-raar-op-webcam-3017
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ja. Jullie hadden het zeker over mij he!!![]()
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Smiley was gewoon niet geladen. Zie de witruimte onder de quote.
Omdat niemand het vraagt begin je er maar zelf overquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik was mijn portemonnee kwijtgeraakt gisteren. Word ik vandaag gebeld dat een man hem had gevonden op weg naar huis, toen liet hij hem thuis aan z'n vrouw zien. Die vrouw was een collega van de moeder van mijn vriendin en herkende mijn vriendin op een foto. Toen belde ze haar moeder en zodoende heb ik hem nu weer terug.![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ja want ik verwachtte dat na een halve minuut al 20 mensen aan me gevraagd hadden wat er was. Toen het langer dan maarliefst 40 seconden bleek te duren kon ik het niet meer aan.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Omdat niemand het vraagt begin je er maar zelf over!!!
Ontken het maar niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja want ik verwachtte dat na een halve minuut al 20 mensen aan me gevraagd hadden wat er was. Toen het langer dan maarliefst 40 seconden bleek te duren kon ik het niet meer aan.
Kneus.
Tyf toch eens met elke keer proberen mij belachelijk te maken, debiel. Ik kan je alvast vertellen dat het je nooit gaat lukken en al helemaal niet met dit soort achterlijke opmerkingen die werkelijk kant noch wal raken.quote:
Je zet jezelf met deze post anders gigantisch voor lul.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Tyf toch eens met elke keer proberen mij belachelijk te maken, debiel. Ik kan je alvast vertellen dat het je nooit gaat lukken en al helemaal niet met dit soort achterlijke opmerkingen die werkelijk kant noch wal raken.
Volgende keer eerst even nadenken voordat je lukraak maar wat roept. Dat soort gedrag vertoon je maar in het heet van de strijd bij je WoW-battles, maar hier zit niemand erop te wachten.
Hm, even kijken:quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je zet jezelf met deze post anders gigantisch voor lul.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hm, even kijken:Je speelt WoW. Je hebt een semi-stoere sig. Je noemt jezelf een KLB-Sluipmoordenaar.
Het getuigt van lef om je in zo'n situatie uit te laten over of andere mensen zich al dan niet voor lul zetten. Chapeau!
Mensen verbeteren en dan spelfouten makenquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:48 schreef Ezio het volgende:
Het is trouwens ''heestst van de strijd''
Je kunt me later bedanken
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:48 schreef Ezio het volgende:
Het is trouwens ''heestst van de strijd''
Je kunt me later bedanken
Alsof ik een WoW-er met overgewicht die zich op internet voordoet als een 15e-eeuwse Italiaanse huurmoordenaar in mijn sig ga zettenquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]die zou ik in je sig zetten als ik jou was otis
Wat een fail inderdaadquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]die zou ik in je sig zetten als ik jou was otis
sommige mensen zetten ook emimich erin, dus waarom deze niet?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof ik een WoW-er met overgewicht die zich op internet voordoet als een 15e-eeuwse Italiaanse huurmoordenaar in mijn sig ga zetten. Neenee.
Overgewicht? Jij hebt die foto van mij laatst niet gezien in die SCquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof ik een WoW-er met overgewicht die zich op internet voordoet als een 15e-eeuwse Italiaanse huurmoordenaar in mijn sig ga zetten. Neenee.
Zit wat in.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sommige mensen zetten ook emimich erin, dus waarom deze niet?
Klopt, repost?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:57 schreef Ezio het volgende:
[..]
Overgewicht? Jij hebt die foto van mij laatst niet gezien in die SC
JA HE.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:58 schreef Ezio het volgende:
Bovendien doe jij je voor als een koe, wtf
quote:
Eens.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
The Curious Case of Benjamin Button.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Sowieso hou ik wel van films waarin een levensverhaal wordt verteld. Zoals ook Forrest Gump
![]()
![]()
![]()
.
Forrest Gump.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Sowieso hou ik wel van films waarin een levensverhaal wordt verteld. Zoals ook Forrest Gump
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:50 schreef Mozy het volgende:
Ik ben weer terug van school.
En ik zie dat iemand probeert Otis te dissen.
Ezio, je faalt.
quote:
Dat was dan ook gewoon total pwnage.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sommige mensen zetten ook emimich erin, dus waarom deze niet?
A Beautiful Mindquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:22 schreef Otis2.0 het volgende:
![]()
![]()
![]()
.
deze vond ik ook wel episch, dus wat dat betreft sigwaardigquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was dan ook gewoon total pwnage.
Anchormanquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:43 schreef IQM het volgende:
[..]
A Beautiful Mind
Ali
The Elephant Man
Walk The Line
Anchorman: The Legend Of Ron Burgundy
quote:The following is based on actual events. Only the names, locations and events have been changed
60% of the time it makes me laugh every time.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Anchorman is ook gewoon een heldenfilm.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:43 schreef IQM het volgende:
[..]
A Beautiful Mind
Ali
The Elephant Man![]()
Walk The Line
Dan moet je die snel eens gaan zien.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb A Beautiful Mind nog nooit gezien.
Kijken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik moet binnenkort weer eens Walk The Line kijken.
Kijken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:07 schreef Siniti het volgende:
Ik heb Anchorman nog steeds niet gezien
Kijken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb A Beautiful Mind nog nooit gezien.
Nou ja zeg, ik ben beledigdquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat de noobies het proberen kan ik nog wel door de vingers zien. maar dan met een ondertitel als "[KLB] Sluipmoordenaar"_!!
kutkloonquote:
Kan dr ook maar één zijnquote:
meerdere, die zijn ook al weer wegquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:51 schreef afcajos het volgende:
Is er al een kloon van Jordeeeh gesignaleerd?
Ik dacht dat Mufasa een kloon van hem was.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:51 schreef afcajos het volgende:
Is er al een kloon van Jordeeeh gesignaleerd?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:57 schreef afcajos het volgende:
Er is hier vanavond een feest waar godverdomme een Urker komt draaienDat gaat wat worden!
quote:
Prullenbak zelfs.quote:
Leeft die nog?quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:01 schreef afcajos het volgende:
Waarom valt dagdag mij weer lastig met PM's
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:48 schreef BobbyB het volgende:
Jullie moeders.
Ahw.. ik dacht eigenlijk dat jij onverwoestbaar was.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zit als een Inuit achter mijn pc. Ik ben al een paar dagen ziek.
is dat dat comedy central met, hej ga es bier halen, kutquote:
fuck zeg, veel te jong, gecondoleerd... waaraan is die overledenquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
He jakkes, ik hoor net dat een kennis van vroeger is overleden.19 Jaar jong.
Ik heb mijn subwoofer+versterker onder mijn bureau bij mijn voeten staanquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahw.. ik dacht eigenlijk dat jij onverwoestbaar was.![]()
* Sluit zich aan bij de kouden-voeten-club
Leukemie.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
fuck zeg, veel te jong, gecondoleerd... waaraan is die overleden
Wat jong.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
He jakkes, ik hoor net dat een kennis van vroeger is overleden.19 Jaar jong.
Wil jij op mijn voeten komen zitten?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb mijn subwoofer+versterker onder mijn bureau bij mijn voeten staan
Baasquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:02 schreef RickoKun het volgende:
laat maar;
22:30 komt new kids. (zo staat het op CC)
Ga jij anders op mijn voeten zitten, ik heb niet zo graag objecten in mijn pooperquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil jij op mijn voeten komen zitten?
jaquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is dat dat comedy central met, hej ga es bier halen, kut
We moeten KLB grunn meet doenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hey mehn!
Eerst die serial kijken en dan eem de stadde in
Ah jij had hem wel te pakken..quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:11 schreef Hoogstaande het volgende:
24-9-2009 14:14 Enkelvoudige weddenschap
NK Zagreb - HNK Sibenik (1 X 2) HNK Sibenik Sibenik 7.00 4.30 30.10
Toch leuk thuiskomen
Ik heb hem niet in de combo gespeeldquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ah jij had hem wel te pakken..
Mijn combo net verpest doordat een tjechisch team gelijk speelde.. de overige 6 wel goed
Door minimaal 200delen mee te posten en tof gevonden te wordenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:17 schreef zoekjewat het volgende:
heeyy, hoe komt je usericon in de op? moet je daarvoor doneren ofzo
Aan mijquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:17 schreef zoekjewat het volgende:
heeyy, hoe komt je usericon in de op? moet je daarvoor doneren ofzo
Die optie was ik vergeten idd..quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Of stuur gers maar een bloemetje, zal ie leuk vinden
Wat een baas is het ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:01 schreef afcajos het volgende:
Waarom valt dagdag mij weer lastig met PM's
Is dat seks, hoe het moet?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:48 schreef Broekpaling het volgende:
Wtf, er is een vrouw aan het poeren in de kont van een man op rtl5.
Ik heb een vriendinquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:32 schreef Lamon. het volgende:
Fun fact:
Op vrijdag is dit topic extra rustig, omdat iedereen net doet alsof hij/zij uit is.
Ik moest werken, en ben oud en gezapig, dus ik heb een excuus.
Lul niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:32 schreef Lamon. het volgende:
Fun fact:
Op vrijdag is dit topic extra rustig, omdat iedereen net doet alsof hij/zij uit is.
Ik moest werken, en ben oud en gezapig, dus ik heb een excuus.
Bij Blur is Song 2 zo mijn levenslied, dat alles in verhouding verbleekt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lul niet.
Ik word spontaan emotioneel van dit nummer.
Nou kijk, ik was vandaag bij een snackbar, en die heet Gerard. Er staat echter een complete chinese familie achter de frituurquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:50 schreef DeLuna het volgende:
Bwoaaah ik ben moe maar ik wil niet op bed.Heeft er iemand nog een boeiend levensverhaal te vertellen???
Op 15 september 1898 werd Jan Jacob Slauerhoff (roepnaam: Jan) geboren als vijfde van zes kinderen in een protestants middenstandsmilieu in Leeuwarden. Hij leed aan aanvallen van astma en om hierin verlichting te brengen bracht hij ieder jaar enkele maanden door op Vlieland bij zijn familie van moederskant.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:50 schreef DeLuna het volgende:
Bwoaaah ik ben moe maar ik wil niet op bed.Heeft er iemand nog een boeiend levensverhaal te vertellen???
Zo heyquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Op 15 september 1898 werd Jan Jacob Slauerhoff (roepnaam: Jan) geboren als vijfde van zes kinderen in een protestants middenstandsmilieu in Leeuwarden. Hij leed aan aanvallen van astma en om hierin verlichting te brengen bracht hij ieder jaar enkele maanden door op Vlieland bij zijn familie van moederskant.
Slauerhoff ging naar de HBS in Leeuwarden; in 1916 verhuisde hij naar Amsterdam om geneeskunde te gaan studeren. In zijn studententijd leerde hij Simon Vestdijk kennen, en schreef hij zijn eerste gedichten, waarvan een paar werden gepubliceerd in het studentenblad Propria Cures. In 1919 verloofde hij zich met Truus de Ruyter, een studente Nederlands. Slauerhoff nam niet deel aan het conventionele studentenleven, maar verkoos een bohemien-achtige, afstandelijke positie, gemodelleerd naar zijn helden, de Franse symbolistische dichters Baudelaire, Verlaine, Corbière en Rimbaud.
Vanaf 1921 begon Slauerhoff zijn eerste "serieuze" gedichten te publiceren, in het literaire tijdschrift Het getij. Zijn eerste dichtbundel, Archipel, volgde in 1923. Rond die tijd verbrak hij ook zijn verloving met De Ruyter. In datzelfde jaar studeerde hij af.
In deze tijd kwam hij ook veelvuldig in Jorwerd, waar hij contact had met de domineesfamilie Hille Ris Lambers. Ook in zijn dichterswerk komt zijn affectie voor een van de dochters aan bod.
Doordat hij weinig vrienden en vooral veel vijanden had gemaakt in de besloten kringen van geneeskundigen viel het hem zwaar een fatsoenlijke medische aanstelling te krijgen in Nederland. Hij besloot daarom aan te monsteren als scheepsarts bij een rederij die op Nederlands-Indië voer. Zijn zwakke gezondheid speelde hem meteen parten: op zijn eerste reis kreeg hij last van een maagbloeding en astma-aanvallen. Slauerhoff keerde terug naar Nederland, waar hij waarnemer werd in een aantal praktijken.
Nadat hij een tijdje een gecombineerde praktijk had gedreven in Haarlem met een tandarts, monsterde hij weer aan bij een andere rederij, de Java-China-Japanlijn, en vertrok weer naar het Verre Oosten. Tijdens zijn contract, dat liep tot 1927, maakte hij reizen naar China, Hongkong en Japan.
In 1928 ging Slauerhoff varen voor de Koninklijke Hollandsche Lloyd en maakte een aantal reizen naar Latijns-Amerika. Zijn gezondheid ging er iets op vooruit en zijn literaire productie nam evenredig toe: tot 1930 publiceerde hij zes gedichten en twee verhalenbundels. Dit was mede te danken aan een van zijn vrienden, de schrijver en literatuurcriticus Eddy du Perron, die hem in 1929, toen Slauerhoff enige tijd verbleef in het Belgische landhuis van de Du Perrons, hielp met het sorteren, corrigeren en bundelen van de grote hoeveelheid teksten.
Vanaf 1929 was Slauerhoff weer meer in Nederland te vinden. Hij was onder meer een tijdje assistent aan de kliniek voor Dermatologie en Geslachtsziekten van de Rijksuniversiteit Utrecht. In september 1930 trouwde hij met danseres en balletschoolhoudster Darja Collin, wat het begin was van een (korte) gelukkige periode in Slauerhoffs leven.
In 1931 werd Slauerhoff weer ziek (influenza en longontsteking), en hij vertrok naar het Italiaanse Merano om te gaan kuren. Zijn vrouw volgde hem in 1932, zodat ze samen de geboorte van hun eerste kind konden beleven. Het kind werd echter dood geboren, wat een zware depressie bij Slauerhoff veroorzaakte; nog een desillusie bovenop zijn lichamelijke klachten.
Later in 1932 monsterde Slauerhoff weer aan, ditmaal bij de Holland-West-Afrikalijn. Zijn algeheel slechte gezondheid bleef hem zorgen baren en hij overwoog te verhuizen naar Noord-Afrika, omdat dit beter voor zijn gestel zou zijn. In maart 1934 opende hij dan ook een praktijk in Tanger, toentertijd een internationaal protectoraat, maar in oktober van datzelfde jaar was hij alweer in Nederland. De perioden van ziekte werden langer, de symptomen werden ernstiger en zijn relatie met Collin leed er flink onder.
Zijn faam als schrijver groeide daarentegen steeds meer. Zijn romans Het verboden rijk (1932) en Het leven op aarde (1934) werden alom geroemd en zijn gedichtenbundel Soleares (1933) kreeg in 1934 de C.W. van der Hoogtprijs. In het jaar 1935 volgden weer enkele zeereizen, maar ook de scheiding van Collin. Tijdens zijn laatste reis, naar Zuid-Afrika, werd hij ernstig ziek; hij kreeg malaria over een verwaarloosde tuberculose. Slauerhoff ging opnieuw naar Merano om te herstellen. Maar het was te laat; nog steeds ziek keerde hij in 1936 terug naar Nederland, waar hij werd opgenomen in rusthuis 'Villa Carla' in Hilversum. Hier stierf hij op 5 oktober, kort na zijn 38e verjaardag en drie maanden na de publicatie van zijn laatste dichtbundel, Een eerlijk zeemansgraf. Hij is gecremeerd in het crematorium van begraafplaats Westerveld in Driehuis.
Alsje.
Gerard Wangquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nou kijk, ik was vandaag bij een snackbar, en die heet Gerard. Er staat echter een complete chinese familie achter de frituur
Hehe, inderdaad. jij wedstrijdzwemt?quote:
Joah. Al bijna 8 jaarquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad. jij wedstrijdzwemt?
quote:
Je vergat een piemolt in mijn vagijn ontvangen..quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:13 schreef wolvendagen het volgende:
Nou ik ga lekker tv kijken, slapen, naar Amsterdam om te winkelen, mezelf omkleden, de metro pakken om 22:45, om 23:30 beginnen met mezelf klem zuupen, tot 06:00 tanzen tanzen tanzen, dan de bus om 6:15 pakken naar huis (zonder deze keer de halte te missen because of my stupid friend who didn't want to get out of the fucking bus because he is too tired (ja dat gebeurde echt, we moesten een uur lopen, mede omdat hij lekker lazarus was en niet door wilde lopen (zie me trouwens haakjes openen in haakjes : D) maar uiteindelijk kwamen we dus om half 9 thuis.) en als ik dan eenmaal thuis ben lekker slapen tot 12 uur.
Nee, die tijd heb je dan wel gehadquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, moet je dan niet iedere dag trainen
?
Ik doe niet aan one-night-stands en het is net uitquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
Je vergat een piemolt in mijn vagijn ontvangen..
vrijdags en zaterdags niet. En nu ook niet want ik heb 3 weken rust omdat ik geen zomerstop heb gehadquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, moet je dan niet iedere dag trainen
?
Klinkt aardig volgepland.quote:
Jehebt ook 1 haakje te weinig gezetquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:13 schreef wolvendagen het volgende:
Nou ik ga lekker tv kijken, slapen, naar Amsterdam om te winkelen, mezelf omkleden, de metro pakken om 22:45, om 23:30 beginnen met mezelf klem zuupen, tot 06:00 tanzen tanzen tanzen, dan de bus om 6:15 pakken naar huis (zonder deze keer de halte te missen because of my stupid friend who didn't want to get out of the fucking bus because he was too tired (ja dat gebeurde echt, we moesten een uur lopen, mede omdat hij lekker lazarus was en niet door wilde lopen (zie me trouwens haakjes openen in haakjes : D) maar uiteindelijk kwamen we dus om half 9 thuis.) en als ik dan eenmaal thuis ben lekker slapen tot 12 uur.
Was je vriendje niet net vers?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik doe niet aan one-night-stands en het is net uit
Dan raak je ook helemaal de weg kwijt hequote:Op zaterdag 26 september 2009 00:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jehebt ook 1 haakje te weinig gezet
Daar ergerde ik mij ook aan ja! Bloedirritant!quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan raak je ook helemaal de weg kwijt he
quote:Ja!
Vooral omdat ze tof stond te doen met dr haakjes in dr haakjes.. doe het wan wel goedquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Daar ergerde ik mij ook aan ja! Bloedirritant!
Die ben ik sowieso kwijtquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan raak je ook helemaal de weg kwijt he
TomTomquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Die ben ik sowieso kwijt
Ja, ik ga voor het eerst naar buiten. Dan moet ik het wel goed doen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Klinkt aardig volgepland.
GODDAMNIT.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, dat was al best lang going on, maar het was knipperlichtig. Beetje kut allemaal.quote:
Ik ken hetquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
GODDAMNIT.
[..]
Nee, dat was al best lang going on, maar het was knipperlichtig. Beetje kut allemaal.
En dat was de gemiddelde zaterdag van wolvendagen in een notedop...quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:13 schreef wolvendagen het volgende:
Nou ik ga lekker tv kijken, slapen, naar Amsterdam om te winkelen, mezelf omkleden, de metro pakken om 22:45, om 23:30 beginnen met mezelf klem zuupen, tot 06:00 tanzen tanzen tanzen, dan de bus om 6:15 pakken naar huis (zonder deze keer de halte te missen because of my stupid friend who didn't want to get out of the fucking bus because he was too tired (ja dat gebeurde echt, we moesten een uur lopen, mede omdat hij lekker lazarus was en niet door wilde lopen (zie me trouwens haakjes openen in haakjes : D) maar uiteindelijk kwamen we dus om half 9 thuis.) en als ik dan eenmaal thuis ben lekker slapen tot 12 uur.
Er is dus niet veel ruimte voor de kater?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ja, ik ga voor het eerst naar buiten. Dan moet ik het wel goed doen.
[..]
Ik heb wel 'n oto, maar geen truustruusquote:
Dan maar het gouwe ouwe stratenboekquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik heb wel 'n oto, maar geen truustruus
Eens. Moet je niet uitquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan maar het gouwe ouwe stratenboek
Nou morgen kan ik niet...quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik ken het
wanneer gaan wij daten?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Er is dus niet veel ruimte voor de kater?
[..]
Ik heb wel 'n oto, maar geen truustruus
Nee. Ik ben veel te moeeequote:Op zaterdag 26 september 2009 00:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Eens. Moet je niet uit
Owquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou morgen kan ik niet...![]()
[..]
Ik klikte. Maar aan die reacties te zien klik ik maar niet verderquote:
Ik klikte, maar zag een vrouw met haar hand in haar slipje en verloor meteen interesse, omdat ik niet anders meer zie op internet.quote:
Was ik maar zo wijs geweestquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik klikte. Maar aan die reacties te zien klik ik maar niet verder
Mijn zweeds is niet alles meer, maar toch een poging: ik heb nooit een kater?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou morgen kan ik niet...![]()
[..]
Jag har aldrig baksmälla.![]()
Ik heb nooit een kater, de eerste keer dat ik echt dronken was... werd ik wakker, echt enorm fit, ik ben toen zelfs gaan wandelen door het park.![]()
quote:Liefde is niet zomaar iets,
het is belangrijk in het leven
Iets wat je nodig hebt,
om overeind te blijven
En als je dat niet begrijpt,
dan weet je niet wat liefde is
Fietsen hand in hand samen met jou,
dat doet mij goed
De dagen dat ik bij jou ben,
die dagen ben ik heel gelukkig
En ben ik niet bij jou,
dan denk ik wel aan je
Veel tijd breng ik met je door,
het liefst nog veel meer
Overal waar ik kom ben je bij mij,
want je zit in mijn hart
Ontelbaar veel liefde,
dat krijg ik van jou
Rekenen op jou dat kan ik,
ik vertrouw op jou
Jouw ogen doen mij stralen,
ben nog nooit zo verliefd geweest
Over jou droom ik graag,
maakt niet uit wanneer
Uitleggen hoef ik het denk ik niet meer,
want je weet dat ik van je hou.
Het staat eronder.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mijn zweeds is niet alles meer, maar toch een poging: ik heb nooit een kater?
Ja best wel faal. Maar ik heb vannacht maar 3 uur geslapen en k moet er morgen weer vroeg uit/quote:
Terug van je ban?quote:
Terug van mijn bank, boh!quote:
Hier ging de kantine al vroeg dicht.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja best wel faal. Maar ik heb vannacht maar 3 uur geslapen en k moet er morgen weer vroeg uit/
Hoi, ik ben Jasperquote:
Als je weer alles vol gaat baggeren heb je er zo weer eenquote:
Yep eindelijkquote:
ja, welterusten!quote:
Wtf, 7 uur?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier ging de kantine al vroeg dicht.
En morgen komen er een paar lui bomen omzagen in de tuin, ze beginnen om 7 uur kreeg ik net te horen.
True, daarom doe ik het ook lekker rustig aan de komende tijd. Alleen nog maar kwalitatief hoge en zeer serieuze postsquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Als je weer alles vol gaat baggeren heb je er zo weer een
PAUPERRRRRRquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:53 schreef Siniti het volgende:
gvd wil ik douchen is er geen warm water
Hoe lang had je een ban?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
True, daarom doe ik het ook lekker rustig aan de komende tijd. Alleen nog maar kwalitatief hoge en zeer serieuze posts
Jouw ouders hebben je de naam 'De Maan' gegeven?quote:
Zo heet ik niet echt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jouw ouders hebben je de naam 'De Maan' gegeven?![]()
Da's geen gedicht, dat is een liefdesverklaring aan iemand.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb vanmiddag een gedicht geschreven, wat vinden jullie er van?
[..]
Om 7 uur ja, maar dan zullen ze wel eerst nog wat ander werk gaan verrichten. Ach, ik moet toch ook om 9 uur werken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wtf, 7 uur?
O[ een zaterdafg?
Ik heb soms we dat zo om 7 uur al bezig zijn met het glas weg te alen van de kroegen. En daar word ik dan altijd wakker van als ik een dag gen college heb.
Of...quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien wel de meest misselijkmakende smiley op FOK!, de.
Eén hele week, omdat men vond dat ik teveel baggerde. Echter, het merendeel van mijn posts was van puur literair niveauquote:
Wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Om 7 uur ja, maar dan zullen ze wel eerst nog wat ander werk gaan verrichten. Ach, ik moet toch ook om 9 uur werken.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Of...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gebruik ik echt nooi.
Dan een kotsend broertje en dan geen warm water, het zit je niet mee...quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:53 schreef Siniti het volgende:
gvd wil ik douchen is er geen warm water
Oke... Er wordt wel heel veel gebanned de laatste tijd volgensmij. Als ik dat zo lees allemaal..quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eén hele week, omdat men vond dat ik teveel baggerde. Echter, het merendeel van mijn posts was van puur literair niveau
Echt? Ik dacht namelijk echt wel dat jij zo echt heette!!!!111quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
,
,
,
,
,
en
gebruik ik wel wekelijks
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht namelijk echt wel dat jij zo echt heette!!!!111![]()
Ja, het banmeldtopic loopt wel storm. Afgelopen week heb ik ook genoeg onzinnige bans gezien (jordeeehquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke... Er wordt wel heel veel gebanned de laatste tijd volgensmij. Als ik dat zo lees allemaal..
Nee, waarom?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik niet.
4EBE, mag ik jou bellen? :#
Dat heb ik mt devvie afgesproke!Nquote:
quote:
ik wil douchen!quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan een kotsend broertje en dan geen warm water, het zit je niet mee...
Ligt eraan waar hier isquote:
neequote:Op zaterdag 26 september 2009 00:53 schreef Japsnars het volgende:
Mag je eigenlijk screenshots van notes posten?
Ga devvie bellen, anders.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik mt devvie afgesproke!N
Daar heb ik nog wel eens een boek van gelezen voor school, 'Het leven op aarde' getiteld.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's geen gedicht, dat is een liefdesverklaring aan iemand.
Maar aan wie?
Slauerhoff schreef gedichten (wel vrij negatief trouwens) zoals bijvoorbeeld mijn favo, In Memoriam Mijzelf:
Den haag!quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
ik wil douchen!
[..]
Ligt eraan waar hier is
Ik heb zij n nummer nie!quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga devvie bellen, anders.
Niet aan te radenquote:
Je bent toch niet vernoemd naar die zonne-autoquote:
Ik heb er tweequote:
Ehrm, niemand kan tegen kritiek, da's mens eigen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, het banmeldtopic loopt wel storm. Afgelopen week heb ik ook genoeg onzinnige bans gezien (jordeeehen kurk).
Vaak gebruiken ze nu als reden 'crewbashing' wat een triestheid is dat. Ze kunnen niet eens tegen een klein beetje kritiek
Plein 070!!1quote:
Van mij en devviequote:
Ik werk voor een reclamebureau hier in de buurt. Uitermate relaxt, zelf mijn tijden indelen en lekker vanuit huis.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je?
Ik moet morgen om 12 uur op kantoor zijn.
Nee. Ik heb deze nick gewoon gekozen omdat ik niks anders kon bedenkenquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Je bent toch niet vernoemd naar die zonne-auto
Nee, want dan moet ik opstaan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:03 schreef Zotheid het volgende:
Neem op 4ebe!
Ik heb wel seks.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:04 schreef Ezio het volgende:
Heeft iemand anders dit ook
Godverdomme mijn youtube
In dat geval: 3quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Plein 070!!1
[..]
Van mij en devvie
Klinkt goed. Wat moet je daarvoor doen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik werk voor een reclamebureau hier in de buurt. Uitermate relaxt, zelf mijn tijden indelen en lekker vanuit huis.
Je durft niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik opstaan.
* Belt Elize.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb wel seks.
Maar afgelopen week niet.
*Belt maartje...
Ik wil niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wat moet je daarvoor doen?
[..]
Je durft niet.
crack_ bedoel je?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb wel seks.
Maar afgelopen week niet.
*Belt maartje...
True, het zijn juist hele droevige notes.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
neemaar zo spannend zijn de jouwe niet
Mij, devvie en jezelf?quote:
Is dat plein Fuuuhrer?quote:
Pastaquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Spaghetti ga ik eten trouwens.
Ahzo, beetje zoals iedereen op fokquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee. Ik heb deze nick gewoon gekozen omdat ik niks anders kon bedenken
Hoezo niet, hij heeft er toch voor betaald en is nu de eigenaar daarvan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
neemaar zo spannend zijn de jouwe niet
Eline is niet meer op school geweest.quote:
Zij is wel lief.quote:
Devvie x 2quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mij, devvie en jezelf?
[..]
Is dat plein Fuuuhrer?
[..]
Pasta
Maar dat is ook wel een beetje een probleem, ik ken namelijk alle afleveringen alquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:03 schreef swarmahoer het volgende:
southpark komt over 10 min, dus in bed tv kijken
WHUT?!!!quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Eline is niet meer op school geweest.
Maar zoals ik zij kwam ik vandaag een andere Mirveniaan tegen.
[..]
Ezio *kuch* WOW mage *kuch*quote:
Inclusief ZH die fapt in ambulances.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:09 schreef Siniti het volgende:
Godskolere ik google op plein 40 45 en op bijna elk plaatje staat een ambulance of politie -auto
http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&fkt=537&fsdt=2234&q=plein%2040%2045&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Zullen we ruilen tegen het nummer van Lamon?quote:
Ambulance.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:09 schreef Siniti het volgende:
Godskolere ik google op plein 40 45 en op bijna elk plaatje staat een ambulance of politie -auto
http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&fkt=537&fsdt=2234&q=plein%2040%2045&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:10 schreef Devvie het volgende:
KUTVIEREBE
Wat moet ik met het nr van Lamon?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zullen we ruilen tegen het nummer van Lamon?
[..]
Ambulance.
Opa Zh ligt trouwens weer in het ziekenhuis. Aan de hartbewaking.
Pff dat gaat niet lekker...quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:10 schreef Zotheid het volgende:
Opa Zh ligt trouwens weer in het ziekenhuis. Aan de hartbewaking.
2009 01:10[/url] schreef 4EverBlackEyed het volgende:[/b]quote:Op zaterdag 26 [quote]
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1345864/6/50#73117519]zaterdag 26 september 2009 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inclusief ZH die fapt in ambulances.
hij betaalt om ze in te zien, hij koopt ze nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoezo niet, hij heeft er toch voor betaald en is nu de eigenaar daarvan?
Die van mij ook, aight.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:11 schreef Siniti het volgende:
MIJN OPA IS DOOD
GEEN GRAPPEN OVER MAKEN AUB
neenquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zullen we ruilen tegen het nummer van Lamon?
[..]
Da's niet helemaal waar. Ik heb mijn nick zeer bewust gekozen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ahzo, beetje zoals iedereen op fok
Ik zij. Als in één met haar.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
2009 01:10[/url] schreef 4EverBlackEyed het volgende:[/b]
[..]
WHUT?!!!
Voornamelijk websites, wat Flash en DTP werk.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wat moet je daarvoor doen?
[..]
Je durft niet.
das toch prima om bij in slaap te vallen danquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar dat is ook wel een beetje een probleem, ik ken namelijk alle afleveringen al
En trouwens, ik heb comedy central nu ook aanstaan (PiP ftw) en over 10 min komt family guy, daarna komt south park pas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |