Den haag!quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
ik wil douchen!
[..]
Ligt eraan waar hier is
Ik heb zij n nummer nie!quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga devvie bellen, anders.

Niet aan te radenquote:

Je bent toch niet vernoemd naar die zonne-autoquote:

Ik heb er tweequote:

Ehrm, niemand kan tegen kritiek, da's mens eigen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, het banmeldtopic loopt wel storm. Afgelopen week heb ik ook genoeg onzinnige bans gezien (jordeeehen kurk).
Vaak gebruiken ze nu als reden 'crewbashing' wat een triestheid is dat. Ze kunnen niet eens tegen een klein beetje kritiek

Plein 070!!1quote:
Van mij en devviequote:

Ik werk voor een reclamebureau hier in de buurt. Uitermate relaxt, zelf mijn tijden indelen en lekker vanuit huis.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je?
Ik moet morgen om 12 uur op kantoor zijn.

Nee. Ik heb deze nick gewoon gekozen omdat ik niks anders kon bedenkenquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Je bent toch niet vernoemd naar die zonne-auto

Nee, want dan moet ik opstaan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:03 schreef Zotheid het volgende:
Neem op 4ebe!

Ik heb wel seks.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:04 schreef Ezio het volgende:
Heeft iemand anders dit ook
Godverdomme mijn youtube

In dat geval: 3quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Plein 070!!1
[..]
Van mij en devvie

Klinkt goed. Wat moet je daarvoor doen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik werk voor een reclamebureau hier in de buurt. Uitermate relaxt, zelf mijn tijden indelen en lekker vanuit huis.
Je durft niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik opstaan.

* Belt Elize.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb wel seks.
Maar afgelopen week niet.
*Belt maartje...

Ik wil niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wat moet je daarvoor doen?
[..]
Je durft niet.

crack_ bedoel je?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb wel seks.
Maar afgelopen week niet.
*Belt maartje...

True, het zijn juist hele droevige notes.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
neemaar zo spannend zijn de jouwe niet

Mij, devvie en jezelf?quote:
Is dat plein Fuuuhrer?quote:
Pastaquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Spaghetti ga ik eten trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |