Niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
In eerste instantie had je alleen het bericht van Lamon gequote![]()
Niet.quote:En nu zit je te F5-en voor de OP
Echt wel, ik zag je bericht zonder diequote:
Ik kan me serieus nïét herinneren dat ik dat heb gedaan.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Echt wel, ik zag je bericht zonder diesmiley!!!
Ik zag het toch echt!quote:
1 woord 3 letters?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:48 schreef Gulpje. het volgende:
Ja hoor, die Swarma bevind zich weer in de reeks..
dat kan maar één ding betekenen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:46 schreef IQM het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)-raar-op-webcam-3017
Leuk, weer een labiel 4chan wijf!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:46 schreef IQM het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)-raar-op-webcam-3017
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ja. Jullie hadden het zeker over mij he!!![]()
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Smiley was gewoon niet geladen. Zie de witruimte onder de quote.
Omdat niemand het vraagt begin je er maar zelf overquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik was mijn portemonnee kwijtgeraakt gisteren. Word ik vandaag gebeld dat een man hem had gevonden op weg naar huis, toen liet hij hem thuis aan z'n vrouw zien. Die vrouw was een collega van de moeder van mijn vriendin en herkende mijn vriendin op een foto. Toen belde ze haar moeder en zodoende heb ik hem nu weer terug.![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ja want ik verwachtte dat na een halve minuut al 20 mensen aan me gevraagd hadden wat er was. Toen het langer dan maarliefst 40 seconden bleek te duren kon ik het niet meer aan.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Omdat niemand het vraagt begin je er maar zelf over!!!
Ontken het maar niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja want ik verwachtte dat na een halve minuut al 20 mensen aan me gevraagd hadden wat er was. Toen het langer dan maarliefst 40 seconden bleek te duren kon ik het niet meer aan.
Kneus.
Tyf toch eens met elke keer proberen mij belachelijk te maken, debiel. Ik kan je alvast vertellen dat het je nooit gaat lukken en al helemaal niet met dit soort achterlijke opmerkingen die werkelijk kant noch wal raken.quote:
Je zet jezelf met deze post anders gigantisch voor lul.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Tyf toch eens met elke keer proberen mij belachelijk te maken, debiel. Ik kan je alvast vertellen dat het je nooit gaat lukken en al helemaal niet met dit soort achterlijke opmerkingen die werkelijk kant noch wal raken.
Volgende keer eerst even nadenken voordat je lukraak maar wat roept. Dat soort gedrag vertoon je maar in het heet van de strijd bij je WoW-battles, maar hier zit niemand erop te wachten.
Hm, even kijken:quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je zet jezelf met deze post anders gigantisch voor lul.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hm, even kijken:Je speelt WoW. Je hebt een semi-stoere sig. Je noemt jezelf een KLB-Sluipmoordenaar.
Het getuigt van lef om je in zo'n situatie uit te laten over of andere mensen zich al dan niet voor lul zetten. Chapeau!
Mensen verbeteren en dan spelfouten makenquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:48 schreef Ezio het volgende:
Het is trouwens ''heestst van de strijd''
Je kunt me later bedanken
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:48 schreef Ezio het volgende:
Het is trouwens ''heestst van de strijd''
Je kunt me later bedanken
Alsof ik een WoW-er met overgewicht die zich op internet voordoet als een 15e-eeuwse Italiaanse huurmoordenaar in mijn sig ga zettenquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]die zou ik in je sig zetten als ik jou was otis
Wat een fail inderdaadquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]die zou ik in je sig zetten als ik jou was otis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |