Was je vriendje niet net vers?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik doe niet aan one-night-stands en het is net uit
Dan raak je ook helemaal de weg kwijt hequote:Op zaterdag 26 september 2009 00:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jehebt ook 1 haakje te weinig gezet
Daar ergerde ik mij ook aan ja! Bloedirritant!quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan raak je ook helemaal de weg kwijt he
quote:Ja!
Vooral omdat ze tof stond te doen met dr haakjes in dr haakjes.. doe het wan wel goedquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Daar ergerde ik mij ook aan ja! Bloedirritant!
Die ben ik sowieso kwijtquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan raak je ook helemaal de weg kwijt he
TomTomquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Die ben ik sowieso kwijt
Ja, ik ga voor het eerst naar buiten. Dan moet ik het wel goed doen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Klinkt aardig volgepland.
GODDAMNIT.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, dat was al best lang going on, maar het was knipperlichtig. Beetje kut allemaal.quote:
Ik ken hetquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
GODDAMNIT.
[..]
Nee, dat was al best lang going on, maar het was knipperlichtig. Beetje kut allemaal.
En dat was de gemiddelde zaterdag van wolvendagen in een notedop...quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:13 schreef wolvendagen het volgende:
Nou ik ga lekker tv kijken, slapen, naar Amsterdam om te winkelen, mezelf omkleden, de metro pakken om 22:45, om 23:30 beginnen met mezelf klem zuupen, tot 06:00 tanzen tanzen tanzen, dan de bus om 6:15 pakken naar huis (zonder deze keer de halte te missen because of my stupid friend who didn't want to get out of the fucking bus because he was too tired (ja dat gebeurde echt, we moesten een uur lopen, mede omdat hij lekker lazarus was en niet door wilde lopen (zie me trouwens haakjes openen in haakjes : D) maar uiteindelijk kwamen we dus om half 9 thuis.) en als ik dan eenmaal thuis ben lekker slapen tot 12 uur.
Er is dus niet veel ruimte voor de kater?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ja, ik ga voor het eerst naar buiten. Dan moet ik het wel goed doen.
[..]
Ik heb wel 'n oto, maar geen truustruusquote:
Dan maar het gouwe ouwe stratenboekquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik heb wel 'n oto, maar geen truustruus
Eens. Moet je niet uitquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan maar het gouwe ouwe stratenboek
Nou morgen kan ik niet...quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik ken het
wanneer gaan wij daten?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Er is dus niet veel ruimte voor de kater?
[..]
Ik heb wel 'n oto, maar geen truustruus
Nee. Ik ben veel te moeeequote:Op zaterdag 26 september 2009 00:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Eens. Moet je niet uit
Owquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou morgen kan ik niet...![]()
[..]
Ik klikte. Maar aan die reacties te zien klik ik maar niet verderquote:
Ik klikte, maar zag een vrouw met haar hand in haar slipje en verloor meteen interesse, omdat ik niet anders meer zie op internet.quote:
Was ik maar zo wijs geweestquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik klikte. Maar aan die reacties te zien klik ik maar niet verder
Mijn zweeds is niet alles meer, maar toch een poging: ik heb nooit een kater?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou morgen kan ik niet...![]()
[..]
Jag har aldrig baksmälla.![]()
Ik heb nooit een kater, de eerste keer dat ik echt dronken was... werd ik wakker, echt enorm fit, ik ben toen zelfs gaan wandelen door het park.![]()
quote:Liefde is niet zomaar iets,
het is belangrijk in het leven
Iets wat je nodig hebt,
om overeind te blijven
En als je dat niet begrijpt,
dan weet je niet wat liefde is
Fietsen hand in hand samen met jou,
dat doet mij goed
De dagen dat ik bij jou ben,
die dagen ben ik heel gelukkig
En ben ik niet bij jou,
dan denk ik wel aan je