sommige mensen zetten ook emimich erin, dus waarom deze niet?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof ik een WoW-er met overgewicht die zich op internet voordoet als een 15e-eeuwse Italiaanse huurmoordenaar in mijn sig ga zetten. Neenee.
Overgewicht? Jij hebt die foto van mij laatst niet gezien in die SCquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof ik een WoW-er met overgewicht die zich op internet voordoet als een 15e-eeuwse Italiaanse huurmoordenaar in mijn sig ga zetten. Neenee.
Zit wat in.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sommige mensen zetten ook emimich erin, dus waarom deze niet?
Klopt, repost?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:57 schreef Ezio het volgende:
[..]
Overgewicht? Jij hebt die foto van mij laatst niet gezien in die SC
JA HE.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:58 schreef Ezio het volgende:
Bovendien doe jij je voor als een koe, wtf
quote:
Eens.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
The Curious Case of Benjamin Button.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Sowieso hou ik wel van films waarin een levensverhaal wordt verteld. Zoals ook Forrest Gump
![]()
![]()
![]()
.
Forrest Gump.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Sowieso hou ik wel van films waarin een levensverhaal wordt verteld. Zoals ook Forrest Gump
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:50 schreef Mozy het volgende:
Ik ben weer terug van school.
En ik zie dat iemand probeert Otis te dissen.
Ezio, je faalt.
quote:
Dat was dan ook gewoon total pwnage.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sommige mensen zetten ook emimich erin, dus waarom deze niet?
A Beautiful Mindquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:22 schreef Otis2.0 het volgende:
![]()
![]()
![]()
.
deze vond ik ook wel episch, dus wat dat betreft sigwaardigquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was dan ook gewoon total pwnage.
Anchormanquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:43 schreef IQM het volgende:
[..]
A Beautiful Mind
Ali
The Elephant Man
Walk The Line
Anchorman: The Legend Of Ron Burgundy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |