Hoe lang had je een ban?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
True, daarom doe ik het ook lekker rustig aan de komende tijd. Alleen nog maar kwalitatief hoge en zeer serieuze posts
Jouw ouders hebben je de naam 'De Maan' gegeven?quote:
Zo heet ik niet echt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jouw ouders hebben je de naam 'De Maan' gegeven?![]()
Da's geen gedicht, dat is een liefdesverklaring aan iemand.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb vanmiddag een gedicht geschreven, wat vinden jullie er van?
[..]
Om 7 uur ja, maar dan zullen ze wel eerst nog wat ander werk gaan verrichten. Ach, ik moet toch ook om 9 uur werken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wtf, 7 uur?
O[ een zaterdafg?
Ik heb soms we dat zo om 7 uur al bezig zijn met het glas weg te alen van de kroegen. En daar word ik dan altijd wakker van als ik een dag gen college heb.
Of...quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien wel de meest misselijkmakende smiley op FOK!, de.
Eén hele week, omdat men vond dat ik teveel baggerde. Echter, het merendeel van mijn posts was van puur literair niveauquote:
Wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Om 7 uur ja, maar dan zullen ze wel eerst nog wat ander werk gaan verrichten. Ach, ik moet toch ook om 9 uur werken.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Of...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gebruik ik echt nooi.
Dan een kotsend broertje en dan geen warm water, het zit je niet mee...quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:53 schreef Siniti het volgende:
gvd wil ik douchen is er geen warm water
Oke... Er wordt wel heel veel gebanned de laatste tijd volgensmij. Als ik dat zo lees allemaal..quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eén hele week, omdat men vond dat ik teveel baggerde. Echter, het merendeel van mijn posts was van puur literair niveau
Echt? Ik dacht namelijk echt wel dat jij zo echt heette!!!!111quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
,
,
,
,
,
en
gebruik ik wel wekelijks
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht namelijk echt wel dat jij zo echt heette!!!!111![]()
Ja, het banmeldtopic loopt wel storm. Afgelopen week heb ik ook genoeg onzinnige bans gezien (jordeeehquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke... Er wordt wel heel veel gebanned de laatste tijd volgensmij. Als ik dat zo lees allemaal..
Nee, waarom?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik niet.
4EBE, mag ik jou bellen? :#
Dat heb ik mt devvie afgesproke!Nquote:
quote:
ik wil douchen!quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan een kotsend broertje en dan geen warm water, het zit je niet mee...
Ligt eraan waar hier isquote:
neequote:Op zaterdag 26 september 2009 00:53 schreef Japsnars het volgende:
Mag je eigenlijk screenshots van notes posten?
Ga devvie bellen, anders.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik mt devvie afgesproke!N
Daar heb ik nog wel eens een boek van gelezen voor school, 'Het leven op aarde' getiteld.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's geen gedicht, dat is een liefdesverklaring aan iemand.
Maar aan wie?
Slauerhoff schreef gedichten (wel vrij negatief trouwens) zoals bijvoorbeeld mijn favo, In Memoriam Mijzelf:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |