Kom maar op met die Pics..quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:37 schreef PartyAmber het volgende:
Het leven is niet makkelijk als je zo ontzettend fantastisch bent als ik hoor !
volledig mis, we houden niet van emo'squote:Op vrijdag 25 september 2009 10:42 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Als die foto wat je op je profiel hebt staan van jezelf is sla je de plank aardig mis
Stiekem is ze een Krentenbol.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Overbelicht om de puistjes en andere mankementen te verbergen...
quote:
Kom jij eens wat vaker in NWSquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
volledig mis, we houden niet van emo's
is het ook.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:46 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Je doet alsof dat een slecht iets is !
Wie zegt mij dat deze van jou zijn?quote:
Ah, daar hebben we Kees de amateurpsycholoog.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:47 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
is het ook.
het is een uiting van een tekort aan aandacht, onterechte arrogantie en een schreeuw om mooi gevonden te worden, waarschijnlijk omdat dat ook het enige positieve aan je is.
Pics?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:37 schreef PartyAmber het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat je vriend naar mij kijkt ?
Welke vriend ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:49 schreef Hallahan het volgende:
Je vriend laat zich maar al te graag door zo'n 'zure oude vrouw' leegzuigen, die hebben nl. wel de techniek om een man te laten genieten.
Jij daarentegen ligt op je rug en je denkt dat je (emo) looks het werk wel doen...
Wel handig om het orgasme uit te stellen...quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:49 schreef Hallahan het volgende:
Je vriend laat zich maar al te graag door zo'n 'zure oude vrouw' leegzuigen, die hebben nl. wel de techniek om een man te laten genieten.
Jij daarentegen ligt op je rug en je denkt dat je (emo) looks het werk wel doen...
quote:
Nee dat vond ik dus ook al. Misschien is TS voor op internet bovengemiddeld maar als je buitenkomt zie je binnen 5 minuten meer dan genoeg mensen die er veel beter uitzien dan TS.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:00 schreef Pritt het volgende:
Tsja fobo foto is niet echt bijzonder.
Ik dacht dat emo alweer op z'n retour was?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:00 schreef Pritt het volgende:
Tsja fobo foto is niet echt bijzonder.
Ik heb nog PM's die het tegendeel bewerenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:05 schreef Remsjo het volgende:
Ik zou nog geen vinger naar TS uitsteken, laat staan een blik met me ogen naar haar werpen.
Ze heeft nu zwart hoor. *wijst naar fobo*quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:12 schreef StephanL het volgende:
Ze is best een lekkere blonde stoot
is ook niet ergquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze heeft nu zwart hoor. *wijst naar fobo*
Maar toch meer pics.. ben nog niet helemaal overtuigd!quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:19 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Als TS het echt is zoals in haar fobo;
Heeft ze net veranderd, was toch echt blondquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze heeft nu zwart hoor. *wijst naar fobo*
xDquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:23 schreef garriej het volgende:
tbh i've seen worse, en echt lelijk is ze niet xD, eerder geil.
quote:
dacht iedere vrouw maar zoquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:37 schreef E-Lise het volgende:
Jaloers omdat de vriend kijkt... waarom zou je daar jaloers om worden.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:02 schreef Otis2.0 het volgende:
http://tineye.com/search/622385ce34f8650b4737b400795cbdf58e0bb331
bron: Lakitu () in TS' fotoboek.
Het lijkt wel een krentebolquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Dus TS kletst uit d'r nek en plaatst foto's van iemand anders?
Een van de grootste kwaliteitsusers die Fok ooit gekend heeft, helaas momenteel niet in staat om te posten wegens boze admins.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:25 schreef Skylark. het volgende:
Vast een kloon. Te zien aan het Amerikaanse, lekkere uiterlijk en het attention-whore-gehalte zodat we TS opmerken.
Wat ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:02 schreef Otis2.0 het volgende:
http://tineye.com/search/622385ce34f8650b4737b400795cbdf58e0bb331
bron: Lakitu () in TS' fotoboek.
Boks.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:17 schreef Skylark. het volgende:
HEE! Ik hoor ook eer te krijgen.
[..]
Damage Control...quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:22 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Wat ?
Betekent dat dat andere mensen mijn foto's gebruiken ???
Beter stop je gewoon met deze kloon en bespaar je ieder, en daarmee bedoel ik vooral jezelf, een hoop tijd en moeite.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:22 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Wat ?
Is er een admin in de zaal? Mag ik de naam van het origineel?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:22 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Wat ?
Als het lamon is:quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is er een admin in de zaal? Mag ik de naam van het origineel?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:27 schreef Sapstengel het volgende:
TS is zo'n partychick die nu lekker is, maar haar hoogepunt heeft op 19 jaar, waardoor ze er vanaf haar 27e verlept en oud uit gaat zien.
Bereid je maar vast voor.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:22 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Wat ?
kijk graag naar je hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:37 schreef PartyAmber het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat je vriend naar mij kijkt ?
Die kan ik ontkrachten, het is op zeker NIET Lamon.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Als het lamon is:!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wie dan wel?lquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die kan ik ontkrachten, het is op zeker NIET Lamon.
Wie dan wel?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan ben ik helaas genoodzaakt zelf admin te worden.quote:
Wordt ze moderator?quote:
Ik weet van niks.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je verbergt zeker ook dat
Visventje
Triggershit
Al-Qaeda
mijn kloons zijn.
Maar het is wel een kloon. Van een KLB'er? Heeft hij/zij een snor? Heeft hij/zij grijs haar? Is het een zij? Heeft zij een bril?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dank voor het compliment !quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:27 schreef Sapstengel het volgende:
TS is zo'n partychick die nu lekker is, maar haar hoogepunt heeft op 19 jaar, waardoor ze er vanaf haar 27e verlept en oud uit gaat zien.
Bereid je maar vast voor.
Geen idee, we gaan over het algemeen niet bij users thuis kijken hoe ze er uit zien.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar het is wel een kloon. Van een KLB'er? Heeft hij/zij een snor? Heeft hij/zij grijs haar? Is het een zij? Heeft zij een bril?
Maar waar heb je die paarse bh foto vandaan eigenlijk? Die kon ik nergens bij "plaatsen"quote:
Heul veul !quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoeveel trieste PM's heb je geoogst?
Er staat een Amerikaanse datum op die foto..quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar waar heb je die paarse bh foto vandaan eigenlijk? Die kon ik nergens bij "plaatsen"Of heb je een bh om je reet gevouwen en daar een foto van gemaakt?
Erg begaan met je forum ben je niet, he.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen idee, we gaan over het algemeen niet bij users thuis kijken hoe ze er uit zien.
Ja dat wil niet veel zeggen...je wil niet weten hoeveel mensen dat ding verkeerd hebben ingesteldquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er staat een Amerikaanse datum op die foto..
Volgens mij zie je de siliconen-randen zitten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja dat wil niet veel zeggen...je wil niet weten hoeveel mensen dat ding verkeerd hebben ingesteld
Maar daarom de vraag, komt het gewoon van zo'n random amateur-sletjes site ofzo?Ik kende 'm nog niet namelijk
http://tinypic.com/random.php?type=imagesquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja dat wil niet veel zeggen...je wil niet weten hoeveel mensen dat ding verkeerd hebben ingesteld
Maar daarom de vraag, komt het gewoon van zo'n random amateur-sletjes site ofzo?Ik kende 'm nog niet namelijk
Waarom koos je deze dan niet?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:10 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
http://tinypic.com/random.php?type=images
en specifiek :
http://tinypic.com/search.php?type=images&tag=boobies&force=true
Als je een te knappe foto neemt gelooft niemand je meer hequote:Op vrijdag 25 september 2009 13:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waarom koos je deze dan niet?
[ afbeelding ]
Krentenbol. kwam er ook mee wegquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:12 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Als je een te knappe foto neemt gelooft niemand je meer he
Ik heb geen vlieger.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar het is wel een kloon. Van een KLB'er? Heeft hij/zij een snor? Heeft hij/zij grijs haar? Is het een zij? Heeft zij een bril?
Dus je dacht; weet je wat, ik doe een foto van Vanessa Hudgens! Dat is wel realistisch!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:12 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Als je een te knappe foto neemt gelooft niemand je meer he
Fooled you, didn't I ..?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dus je dacht; weet je wat, ik doe een foto van Vanessa Hudgens! Dat is wel realistisch!.
Daar kunnen we natuurlijk niks mee.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waarom koos je deze dan niet?
[ afbeelding ]
Er zal wel een boek verschijnen. Over het virtuele leven van een vrouw op een forum en wat ze allemaal moest doorstaan per posts, pm's en mails.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
Maar is het nu echt de lol om te kijken hoeveel puistenpubers je gaan mailen of pm-en onder je fake-identiteit? Of zit er een andere, vast en zeker even hilarische, reden achter?
Voor wat?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:22 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Mja, daar krijg ik nog steeds indecent proposals voor
Nee, het is echt gewoon pure oprechte vervelingquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zal wel een boek verschijnen. Over het virtuele leven van een vrouw op een forum en wat ze allemaal moest doorstaan per posts, pm's en mails.
Nu nog, ja?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:22 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Mja, daar krijg ik nog steeds indecent proposals voor
Ik snap er niks meer van neequote:Op vrijdag 25 september 2009 13:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Haha, Dragorius snapt de hint niet.
Dus je krijgt er een stijve van?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:26 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Nee, het is echt gewoon pure oprechte verveling
Mijn PM staat al in onzin..inclusief typefoutquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:30 schreef Biels het volgende:
Ik weet ook nog steeds niet wie de originele kloner is nu. PM!
Nou, je hebt tieten, gefeliciteerd...quote:
Valse huisvrouwen die het topic niet lezen:quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou, je hebt tieten, gefeliciteerd...
Ik ben niet vals, kan erg genieten van een mooie vrouw hoor, niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Valse huisvrouwen die het topic niet lezen:.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zal wel een boek verschijnen. Over het virtuele leven van een vrouw op een forum en wat ze allemaal moest doorstaan per posts, pm's en mails.
je wordt steeds interressanter om naar te kijkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:26 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Nee, het is echt gewoon pure oprechte verveling
'Jij weet wel hoe zij/het/hij eruit ziet?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:45 schreef woid het volgende:
[..]
je wordt steeds interressanter om naar te kijken
Serieus?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:51 schreef NielsTriple het volgende:
Je bent fake.
Amber Versluys bestaat niet buiten Fok!.al die geile fappertjes hier, hopend op een tietfoto die je via google kan vinden
nou, ik ben er toevallig wel 1quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:55 schreef PartyAmber het volgende:
Jullie zijn er van op de hoogte dat er geen enkele vrouwelijke user bestaat, right ?
Lekker uitgeslapen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:51 schreef NielsTriple het volgende:
Je bent fake.
Amber Versluys bestaat niet buiten Fok!.al die geile fappertjes hier, hopend op een tietfoto die je via google kan vinden
Hmm, dus ik ben getrouwd met een man. Kut.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:55 schreef PartyAmber het volgende:
Jullie zijn er van op de hoogte dat er geen enkele vrouwelijke user bestaat, right ?
Ontken je nu mijn bestaan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:55 schreef PartyAmber het volgende:
Yup, da's ook een kloon.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hmm, dus ik ben getrouwd met een man. Kut.
En moet ik dan over dat afschermbordje heen kijken om te kijken of dat je lukt?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
Dus ik moet voortaan op een vlieg in zo'n urinoir gaan mikken?
Juffrouw Miriam, ben jij het?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
intussen allang niet meerquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
'Jij weet wel hoe zij/het/hij eruit ziet?
Ik heb dat wel eens gedaan, met zo'n plastuit op een festival. Maar wat een gedoe.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:00 schreef Pheno het volgende:
En moet ik dan over dat afschermbordje heen kijken om te kijken of dat je lukt?
Dus jouw voorkomen is nepquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:06 schreef PartyAmber het volgende:
Je kunt beter op het taalgebruik en de woordkeuze letten, die geven een hoop meer weg over een user.
quote:geregistreerd op: donderdag 28 juni 2007 @ 11:17
laatste bezoek: 35 seconden geleden.
aantal posts: 526 (gemiddeld 1 per dag)
Toen had ik m'n mond te vol om op m'n woordkeuze te lettenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dus gisteravond betekende helemaal niks voor je?
Ik denk dat er nog heeeeeeel wat meer users zijn die "anders" zijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:10 schreef Pheno het volgende:
Het wordt iig ernstig saai, dat gepuber. Bij KB vond ik het nog grappig hoeveel mensen daar er op reageerden op dat fobo en blijkbaar ook per pm/mail/webcam/whatever, maar nu
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:08 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Toen had ik m'n mond te vol om op m'n woordkeuze te letten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nee, laat ook maar, ik wil het eigenlijk niet weten.
enPrecies, ooit een Maine Coon gezien die kan typen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:11 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog heeeeeeel wat meer users zijn die "anders" zijn
Er is leven na de lach.
Ja, daar kom ik ook net achter. En ik altijd denken dat ik een redelijke clitoris heb, heb ik gewoon een überklein pikkie.quote:
Moet bijna wel Lamon zijn.quote:Hou van :
mensen die internet niet zo serieus nemen
Lach om :
Mensen die internet te serieus nemen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:08 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Toen had ik m'n mond te vol om op m'n woordkeuze te letten
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:11 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zou TS ook wel willen neuck.. owneej.. kut.. 020.. correctie.. verzuipen
![]()
![]()
Ennehh.. blond haar zwart verven is een nono
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik ook net achter. En ik altijd denken dat ik een redelijke clitoris heb, heb ik gewoon een überklein pikkie.
Ga je mee in therapie?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik ook net achter. En ik altijd denken dat ik een redelijke clitoris heb, heb ik gewoon een überklein pikkie.
Pfff, wat je zegt ben je zellufquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
Uit het FoBo:
[..]
Moet bijna wel Lamon zijn.
Trouwens wel sneu als je blijft roepen naar mensen dat ze internet veeeul te serieus nemen maar je jezelf ondertussen al 2x als chick heb voorgedaan en al diverse dramatische uittochten hebt gehad (en dan binnen 2 dagen ook weer een intocht met een nieuwe kloon). En dan hebben we het nog niet eens over alle YouTube filmpjes, foto's, en belerende toontjes naar jongere meiden in hun FoBo
Je maakt het veuls te ingewikkeld voor mijquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:14 schreef Biels het volgende:
Ik denk dat het Lamon niet is. Aan de andere kant, ik krijg net een PM dat het she is, dus het zou best kunnen dat hij het wel is en hier een dubbelkloon probeert te maken.
Om leren gaan met je gender 101.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je maakt het veuls te ingewikkeld voor mij
Gaan we nog fappen of niet?
Pleur op man.. 4 pagina's lezen om een beetje onzinnige posting te plaatsen, ben je wel lekkah ???quote:
SHE lijkt me errug sterkquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:14 schreef Biels het volgende:
Ik denk dat het Lamon niet is. Aan de andere kant, ik krijg net een PM dat het she is, dus het zou best kunnen dat hij het wel is en hier een dubbelkloon probeert te maken.
Ik heb haar gemist bij het kampioenschap vouwelijke bodybuildsters.quote:
Jij registreert je eerst met een vrouwennaam voordat je je eigen account aanmaakt?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:20 schreef Skylark. het volgende:
Okay okay, ik was het.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij registreert je eerst met een vrouwennaam voordat je je eigen account aanmaakt?
Ik.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wie zegt dat Skylark mzijn originele account is?
Incorrect. Ik heb een heel verleden met kloons achter de rug. Ja ja mensen, zelfs jullie idolen kunnen een rugzakje hebben.quote:
Je hebt wel kloons, ja. Dat wel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Incorrect. Ik heb een heel verleden met kloons achter de rug. Ja ja mensen, zelfs jullie idolen kunnen een rugzakje hebben.
Geef nou maar toe, Emi ......quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Incorrect. Ik heb een heel verleden met kloons achter de rug. Ja ja mensen, zelfs jullie idolen kunnen een rugzakje hebben.
tering wat slecht gesynchedquote:
Misschien ook aardig om even te vermelden dat ik jou niet ben, en ik dit topic nu pas opmerk.quote:
Dat stond al in dit topic.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Misschien ook aardig om even te vermelden dat ik jou niet ben, en ik dit topic nu pas opmerk.
Ik heb geen klonen.
Dank je, ik zou met jou ook wel een GHB'tje willen delenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:26 schreef Ripley het volgende:
Het is wel een lekker wijf, Jammer van de attitude. En het kloonheid
Geef nou maar gewoon toe dat je mij bent, lafbekquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Misschien ook aardig om even te vermelden dat ik jou niet ben, en ik dit topic nu pas opmerk.
Ik heb geen klonen.
he,klaag de maker aan.quote:
Nee, Biels, dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:30 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je mij bent, lafbek
Het zal me worst wezen. De FA's weten wie het is, hebben er geen zin in om er actie op te ondernemen ondanks het nu toch wel uitgekauwde humor is. Dus is het een bekende, simpel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
Maar eigenlijk hé. Denk ik niet dat het Lamon. is.
Die had nl. wat mot e.d. en een ban, en toen toch weer niet, op voorwaarde dat hij zich gedeisd zou houden. En de hoeveelheid topics die TS ineens post, noem ik nou niet 'gedeisd'
Dat wou ik net zeggen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb geen kloons. En waarom zou ik mezelf PM'en om te vertellen dat ik iemand anders ben?
Is die dan ooit virtueel weggeweest?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:34 schreef wise het volgende:
is die zelf ingenomen klootzak van een lamon weer terug?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is die dan ooit virtueel weggeweest?
Weet ik veel, ik gooi gewoon willekeurig een naam op, zoals anderen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb geen kloons. En waarom zou ik mezelf PM'en om te vertellen dat ik iemand anders ben?
Weet je zeker dat je niet gewoon dacht dat ik het was om jou in een kwaad daglicht te stellen ofzo?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik gooi gewoon willekeurig een naam op, zoals anderen.
En verder boeit het me niet.
Wie weet ben jij mij welquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:39 schreef Dragorius het volgende:
Lamon. hoeft nu niet meteen voor van alles en nog wat uitgemaakt te worden he![]()
Bovendien, hij geeft zelf aan niet PartyAmber te zijn.
Oeh, daar ben ik goed in, omdat users die mij PM-men weten dat ze me kunnen vertrouwen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:37 schreef Biels het volgende:
Maar ik wacht nog wel op de PM om te vertellen wie het werkelijk is.
Ik ben natuurlijk wel een lekker seksbeestquote:
Jij bent zeker de leukste thuis...quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:34 schreef wise het volgende:
is die zelf ingenomen klootzak van een lamon weer terug?
Laat daar geen twijfel over bestaan !quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk wel een lekker seksbeest
Ah, hij heeft je youtubes gestuurd met zijn capriolen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:43 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Laat daar geen twijfel over bestaan !
Nee, we hebben 4 uur zitten cammen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, hij heeft je youtubes gestuurd met zijn capriolen.
Oh, nee, dat verandert de zaak!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:39 schreef Dragorius het volgende:
Lamon. hoeft nu niet meteen voor van alles en nog wat uitgemaakt te worden he![]()
Bovendien, hij geeft zelf aan niet PartyAmber te zijn.
Ja tuurlijk want iedereen op internet is toch eerlijk, duhquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, nee, dat verandert de zaak!
Nu hoeft ze alleen nog maar een .rar te uploaden en zich te laten neuken door een 40 plusser die thuis een zwangere vrouw en 3 kinderen heeft,* dan kan ze nog een heel eind komenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:24 schreef Pheno het volgende:
Ah, dit is dus het zogenaamde "een krentenbolletje doen"?
Strengere policy, opeensquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
Waar blijft de FA die gewoon even zegt wie het is. PA zit duidelijk de boel uit te dagen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis...
En tijdens het neuken bepaalde mensen voor dictatoren uitmaken!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:52 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Nu hoeft ze alleen nog maar een .rar te uploaden en zich te laten neuken door een 40 plusser die thuis een zwangere vrouw en 3 kinderen heeft,* dan kan ze nog een heel eind komen![]()
*ik kan hier en daar een relletje gemist hebben
Elixa = TS.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:57 schreef Elixabete het volgende:
TS is gewoon een vieze aandachtshoer
Dat heb ik nu met alle "vrouwelijke" users naar eerder bericht in dit topic dat ze niet echt zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
Als ik nu PartyAmber zie posten, dan is het direct oninteressant omdat niet echt. Dat is dan wel weer jammer.
Ja, nogal wiedes, als je eenmaal vertelt hoe de goocheltruc gaat is de magie erafquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
Als ik nu PartyAmber zie posten, dan is het direct oninteressant omdat niet echt. Dat is dan wel weer jammer.
Doe dan!quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:16 schreef PartyAmber het volgende:
"Sometimes you have to kill your darlings".
Nee, gewoon PartyAmber in de shredder gooien en nooit meer naar omkijken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:17 schreef PartyAmber het volgende:
Je bedoelt een tubgirl posten ofzo ?
dat zeg ik...quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, gewoon PartyAmber in de shredder gooien en nooit meer naar omkijken.
De hint die ik heb gegeven leek me duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:19 schreef Dragorius het volgende:
Maar wel eerst vertellen wie je bent
ZEG HET GEWOON. Mannen snappen geen hints. Moet jij toch wetenquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:21 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
De hint die ik heb gegeven leek me duidelijk genoeg.
Waar kwamen ze er achter dat krentenbol een kloon was?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Krentenbol. kwam er ook mee weg
Neequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:21 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
De hint die ik heb gegeven leek me duidelijk genoeg.
Dag Amber, het was een feestje je te hebben mogen kennen!quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:20 schreef PartyAmber het volgende:
dat zeg ik...
Voor jouw gemoedsrust, na vandaag geen PartyAmber meer
Weer zo'n Lamon-style postquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:20 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
dat zeg ik...
Voor jouw gemoedsrust, na vandaag geen PartyAmber meer
Geen poepquote:
Triggershitquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je verbergt zeker ook dat
Visventje
Triggershit
Al-Qaeda
mijn kloons zijn.
Want? Misschien heeft hij wel met een proxy oid gewerkt? Of prikken jullie daar doorheen?quote:
Inderdaad. Wat een gare autist is het toch ook. Te herkennen aan posts vol melancholie, cynisme en zelfverheerlijking. Misschien heeft hij weer een jong meisje op het oog.quote:
Lamon kennende is hij het jonge meisjequote:Op vrijdag 25 september 2009 16:48 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een gare autist is het toch ook. Te herkennen aan posts vol melancholie, cynisme en zelfverheerlijking. Misschien heeft hij weer een jong meisje op het oog.
Je hebt aangepastquote:
De mensen die zich hier druk om maken natuurlijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:50 schreef griekjeee het volgende:
Nou wat een amusant topic hoor.Ik weet niet wie ik een grotere no lifer vind, party amber of de mensen die zich er hier druk om maken.
Een vrouwelijke kloon aanmaken.quote:
Ik denk dat er nog wel wat meer rondlopen ook.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een vrouwelijke kloon aanmaken.Misschien kan ts eens een hobby gaan zoeken.
Nou vooruit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:19 schreef Biels het volgende:
[..]
De mensen die zich hier druk om maken natuurlijk.
PM-citaat:quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:22 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben Amber
Ik ben wel lief.quote:
Geloof 'r niks van.quote:
Oh?quote:
quote:
So, echt niet.quote:
Jij altijd.quote:
Neejoh.quote:
Jammer maar helaas.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:38 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
maar heeft een rotte persoonlijkheid.
Je wilde wel zeggen 'wat lief'.quote:
Nee, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je wilde wel zeggen 'wat lief'.
Jij denkt wel meer onterechte dingen, denk ik zo.quote:
Zoals wat?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij denkt wel meer onterechte dingen, denk ik zo.
Dat past allemaal niet meer in dit topic.quote:
Ik heb een PM-inbox.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat past allemaal niet meer in dit topic.
Herinner me eraan dan zal ik daar eens in spammen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |