Dat stond al in dit topic.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Misschien ook aardig om even te vermelden dat ik jou niet ben, en ik dit topic nu pas opmerk.
Ik heb geen klonen.
Dank je, ik zou met jou ook wel een GHB'tje willen delenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:26 schreef Ripley het volgende:
Het is wel een lekker wijf, Jammer van de attitude. En het kloonheid
Geef nou maar gewoon toe dat je mij bent, lafbekquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Misschien ook aardig om even te vermelden dat ik jou niet ben, en ik dit topic nu pas opmerk.
Ik heb geen klonen.
he,klaag de maker aan.quote:
Nee, Biels, dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:30 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je mij bent, lafbek
Het zal me worst wezen. De FA's weten wie het is, hebben er geen zin in om er actie op te ondernemen ondanks het nu toch wel uitgekauwde humor is. Dus is het een bekende, simpel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
Maar eigenlijk hé. Denk ik niet dat het Lamon. is.
Die had nl. wat mot e.d. en een ban, en toen toch weer niet, op voorwaarde dat hij zich gedeisd zou houden. En de hoeveelheid topics die TS ineens post, noem ik nou niet 'gedeisd'
Dat wou ik net zeggen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb geen kloons. En waarom zou ik mezelf PM'en om te vertellen dat ik iemand anders ben?
Is die dan ooit virtueel weggeweest?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:34 schreef wise het volgende:
is die zelf ingenomen klootzak van een lamon weer terug?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is die dan ooit virtueel weggeweest?
Weet ik veel, ik gooi gewoon willekeurig een naam op, zoals anderen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb geen kloons. En waarom zou ik mezelf PM'en om te vertellen dat ik iemand anders ben?
Weet je zeker dat je niet gewoon dacht dat ik het was om jou in een kwaad daglicht te stellen ofzo?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik gooi gewoon willekeurig een naam op, zoals anderen.
En verder boeit het me niet.
Wie weet ben jij mij welquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:39 schreef Dragorius het volgende:
Lamon. hoeft nu niet meteen voor van alles en nog wat uitgemaakt te worden he![]()
Bovendien, hij geeft zelf aan niet PartyAmber te zijn.
Oeh, daar ben ik goed in, omdat users die mij PM-men weten dat ze me kunnen vertrouwen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:37 schreef Biels het volgende:
Maar ik wacht nog wel op de PM om te vertellen wie het werkelijk is.
Ik ben natuurlijk wel een lekker seksbeestquote:
Jij bent zeker de leukste thuis...quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:34 schreef wise het volgende:
is die zelf ingenomen klootzak van een lamon weer terug?
Laat daar geen twijfel over bestaan !quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk wel een lekker seksbeest
Ah, hij heeft je youtubes gestuurd met zijn capriolen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:43 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Laat daar geen twijfel over bestaan !
Nee, we hebben 4 uur zitten cammen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, hij heeft je youtubes gestuurd met zijn capriolen.
Oh, nee, dat verandert de zaak!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:39 schreef Dragorius het volgende:
Lamon. hoeft nu niet meteen voor van alles en nog wat uitgemaakt te worden he![]()
Bovendien, hij geeft zelf aan niet PartyAmber te zijn.
Ja tuurlijk want iedereen op internet is toch eerlijk, duhquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, nee, dat verandert de zaak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |