nou, ik ben er toevallig wel 1quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:55 schreef PartyAmber het volgende:
Jullie zijn er van op de hoogte dat er geen enkele vrouwelijke user bestaat, right ?
Lekker uitgeslapen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:51 schreef NielsTriple het volgende:
Je bent fake.
Amber Versluys bestaat niet buiten Fok!.al die geile fappertjes hier, hopend op een tietfoto die je via google kan vinden
Hmm, dus ik ben getrouwd met een man. Kut.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:55 schreef PartyAmber het volgende:
Jullie zijn er van op de hoogte dat er geen enkele vrouwelijke user bestaat, right ?
Ontken je nu mijn bestaan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:55 schreef PartyAmber het volgende:
Yup, da's ook een kloon.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hmm, dus ik ben getrouwd met een man. Kut.
En moet ik dan over dat afschermbordje heen kijken om te kijken of dat je lukt?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
Dus ik moet voortaan op een vlieg in zo'n urinoir gaan mikken?
Juffrouw Miriam, ben jij het?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
intussen allang niet meerquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
'Jij weet wel hoe zij/het/hij eruit ziet?
Ik heb dat wel eens gedaan, met zo'n plastuit op een festival. Maar wat een gedoe.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:00 schreef Pheno het volgende:
En moet ik dan over dat afschermbordje heen kijken om te kijken of dat je lukt?
Dus jouw voorkomen is nepquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:06 schreef PartyAmber het volgende:
Je kunt beter op het taalgebruik en de woordkeuze letten, die geven een hoop meer weg over een user.
quote:geregistreerd op: donderdag 28 juni 2007 @ 11:17
laatste bezoek: 35 seconden geleden.
aantal posts: 526 (gemiddeld 1 per dag)
Toen had ik m'n mond te vol om op m'n woordkeuze te lettenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dus gisteravond betekende helemaal niks voor je?
Ik denk dat er nog heeeeeeel wat meer users zijn die "anders" zijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:10 schreef Pheno het volgende:
Het wordt iig ernstig saai, dat gepuber. Bij KB vond ik het nog grappig hoeveel mensen daar er op reageerden op dat fobo en blijkbaar ook per pm/mail/webcam/whatever, maar nu
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:08 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Toen had ik m'n mond te vol om op m'n woordkeuze te letten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nee, laat ook maar, ik wil het eigenlijk niet weten.
enPrecies, ooit een Maine Coon gezien die kan typen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:11 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog heeeeeeel wat meer users zijn die "anders" zijn
Er is leven na de lach.
Ja, daar kom ik ook net achter. En ik altijd denken dat ik een redelijke clitoris heb, heb ik gewoon een überklein pikkie.quote:
Moet bijna wel Lamon zijn.quote:Hou van :
mensen die internet niet zo serieus nemen
Lach om :
Mensen die internet te serieus nemen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:08 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Toen had ik m'n mond te vol om op m'n woordkeuze te letten
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:11 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zou TS ook wel willen neuck.. owneej.. kut.. 020.. correctie.. verzuipen
![]()
![]()
Ennehh.. blond haar zwart verven is een nono
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik ook net achter. En ik altijd denken dat ik een redelijke clitoris heb, heb ik gewoon een überklein pikkie.
Ga je mee in therapie?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik ook net achter. En ik altijd denken dat ik een redelijke clitoris heb, heb ik gewoon een überklein pikkie.
Pfff, wat je zegt ben je zellufquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
Uit het FoBo:
[..]
Moet bijna wel Lamon zijn.
Trouwens wel sneu als je blijft roepen naar mensen dat ze internet veeeul te serieus nemen maar je jezelf ondertussen al 2x als chick heb voorgedaan en al diverse dramatische uittochten hebt gehad (en dan binnen 2 dagen ook weer een intocht met een nieuwe kloon). En dan hebben we het nog niet eens over alle YouTube filmpjes, foto's, en belerende toontjes naar jongere meiden in hun FoBo
Je maakt het veuls te ingewikkeld voor mijquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:14 schreef Biels het volgende:
Ik denk dat het Lamon niet is. Aan de andere kant, ik krijg net een PM dat het she is, dus het zou best kunnen dat hij het wel is en hier een dubbelkloon probeert te maken.
Om leren gaan met je gender 101.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je maakt het veuls te ingewikkeld voor mij
Gaan we nog fappen of niet?
Pleur op man.. 4 pagina's lezen om een beetje onzinnige posting te plaatsen, ben je wel lekkah ???quote:
SHE lijkt me errug sterkquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:14 schreef Biels het volgende:
Ik denk dat het Lamon niet is. Aan de andere kant, ik krijg net een PM dat het she is, dus het zou best kunnen dat hij het wel is en hier een dubbelkloon probeert te maken.
Ik heb haar gemist bij het kampioenschap vouwelijke bodybuildsters.quote:
Jij registreert je eerst met een vrouwennaam voordat je je eigen account aanmaakt?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:20 schreef Skylark. het volgende:
Okay okay, ik was het.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij registreert je eerst met een vrouwennaam voordat je je eigen account aanmaakt?
Ik.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wie zegt dat Skylark mzijn originele account is?
Incorrect. Ik heb een heel verleden met kloons achter de rug. Ja ja mensen, zelfs jullie idolen kunnen een rugzakje hebben.quote:
Je hebt wel kloons, ja. Dat wel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Incorrect. Ik heb een heel verleden met kloons achter de rug. Ja ja mensen, zelfs jullie idolen kunnen een rugzakje hebben.
Geef nou maar toe, Emi ......quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Incorrect. Ik heb een heel verleden met kloons achter de rug. Ja ja mensen, zelfs jullie idolen kunnen een rugzakje hebben.
tering wat slecht gesynchedquote:
Misschien ook aardig om even te vermelden dat ik jou niet ben, en ik dit topic nu pas opmerk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |