quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:02 schreef Otis2.0 het volgende:
http://tineye.com/search/622385ce34f8650b4737b400795cbdf58e0bb331
bron: Lakitu () in TS' fotoboek.
Het lijkt wel een krentebolquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Dus TS kletst uit d'r nek en plaatst foto's van iemand anders?
Een van de grootste kwaliteitsusers die Fok ooit gekend heeft, helaas momenteel niet in staat om te posten wegens boze admins.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:25 schreef Skylark. het volgende:
Vast een kloon. Te zien aan het Amerikaanse, lekkere uiterlijk en het attention-whore-gehalte zodat we TS opmerken.
Wat ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:02 schreef Otis2.0 het volgende:
http://tineye.com/search/622385ce34f8650b4737b400795cbdf58e0bb331
bron: Lakitu () in TS' fotoboek.
Boks.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:17 schreef Skylark. het volgende:
HEE! Ik hoor ook eer te krijgen.
[..]
Damage Control...quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:22 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Wat ?
Betekent dat dat andere mensen mijn foto's gebruiken ???
Beter stop je gewoon met deze kloon en bespaar je ieder, en daarmee bedoel ik vooral jezelf, een hoop tijd en moeite.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:22 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Wat ?
Is er een admin in de zaal? Mag ik de naam van het origineel?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:22 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Wat ?
Als het lamon is:quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is er een admin in de zaal? Mag ik de naam van het origineel?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:27 schreef Sapstengel het volgende:
TS is zo'n partychick die nu lekker is, maar haar hoogepunt heeft op 19 jaar, waardoor ze er vanaf haar 27e verlept en oud uit gaat zien.
Bereid je maar vast voor.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:22 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Wat ?
kijk graag naar je hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:37 schreef PartyAmber het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat je vriend naar mij kijkt ?
Het leven is niet makkelijk als je zo ontzettend fantastisch bent als ik hoor !
Die kan ik ontkrachten, het is op zeker NIET Lamon.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Als het lamon is:!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wie dan wel?lquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die kan ik ontkrachten, het is op zeker NIET Lamon.
Wie dan wel?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan ben ik helaas genoodzaakt zelf admin te worden.quote:
Wordt ze moderator?quote:
Ik weet van niks.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je verbergt zeker ook dat
Visventje
Triggershit
Al-Qaeda
mijn kloons zijn.
Maar het is wel een kloon. Van een KLB'er? Heeft hij/zij een snor? Heeft hij/zij grijs haar? Is het een zij? Heeft zij een bril?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dank voor het compliment !quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:27 schreef Sapstengel het volgende:
TS is zo'n partychick die nu lekker is, maar haar hoogepunt heeft op 19 jaar, waardoor ze er vanaf haar 27e verlept en oud uit gaat zien.
Bereid je maar vast voor.
Geen idee, we gaan over het algemeen niet bij users thuis kijken hoe ze er uit zien.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar het is wel een kloon. Van een KLB'er? Heeft hij/zij een snor? Heeft hij/zij grijs haar? Is het een zij? Heeft zij een bril?
Maar waar heb je die paarse bh foto vandaan eigenlijk? Die kon ik nergens bij "plaatsen"quote:
Heul veul !quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoeveel trieste PM's heb je geoogst?
Er staat een Amerikaanse datum op die foto..quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar waar heb je die paarse bh foto vandaan eigenlijk? Die kon ik nergens bij "plaatsen"Of heb je een bh om je reet gevouwen en daar een foto van gemaakt?
Erg begaan met je forum ben je niet, he.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen idee, we gaan over het algemeen niet bij users thuis kijken hoe ze er uit zien.
Ja dat wil niet veel zeggen...je wil niet weten hoeveel mensen dat ding verkeerd hebben ingesteldquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er staat een Amerikaanse datum op die foto..
Volgens mij zie je de siliconen-randen zitten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja dat wil niet veel zeggen...je wil niet weten hoeveel mensen dat ding verkeerd hebben ingesteld
Maar daarom de vraag, komt het gewoon van zo'n random amateur-sletjes site ofzo?Ik kende 'm nog niet namelijk
http://tinypic.com/random.php?type=imagesquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja dat wil niet veel zeggen...je wil niet weten hoeveel mensen dat ding verkeerd hebben ingesteld
Maar daarom de vraag, komt het gewoon van zo'n random amateur-sletjes site ofzo?Ik kende 'm nog niet namelijk
Waarom koos je deze dan niet?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:10 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
http://tinypic.com/random.php?type=images
en specifiek :
http://tinypic.com/search.php?type=images&tag=boobies&force=true
Als je een te knappe foto neemt gelooft niemand je meer hequote:Op vrijdag 25 september 2009 13:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waarom koos je deze dan niet?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |