Wie zegt mij dat deze van jou zijn?quote:
Ah, daar hebben we Kees de amateurpsycholoog.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:47 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
is het ook.
het is een uiting van een tekort aan aandacht, onterechte arrogantie en een schreeuw om mooi gevonden te worden, waarschijnlijk omdat dat ook het enige positieve aan je is.
.
Pics?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:37 schreef PartyAmber het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat je vriend naar mij kijkt ?
Het leven is niet makkelijk als je zo ontzettend fantastisch bent als ik hoor !
Welke vriend ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:49 schreef Hallahan het volgende:
Je vriend laat zich maar al te graag door zo'n 'zure oude vrouw' leegzuigen, die hebben nl. wel de techniek om een man te laten genieten.
Jij daarentegen ligt op je rug en je denkt dat je (emo) looks het werk wel doen...
Wel handig om het orgasme uit te stellen...quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:49 schreef Hallahan het volgende:
Je vriend laat zich maar al te graag door zo'n 'zure oude vrouw' leegzuigen, die hebben nl. wel de techniek om een man te laten genieten.
Jij daarentegen ligt op je rug en je denkt dat je (emo) looks het werk wel doen...
quote:
Nee dat vond ik dus ook al. Misschien is TS voor op internet bovengemiddeld maar als je buitenkomt zie je binnen 5 minuten meer dan genoeg mensen die er veel beter uitzien dan TS.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:00 schreef Pritt het volgende:
Tsja fobo foto is niet echt bijzonder.
Ik dacht dat emo alweer op z'n retour was?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:00 schreef Pritt het volgende:
Tsja fobo foto is niet echt bijzonder.
Ik heb nog PM's die het tegendeel bewerenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:05 schreef Remsjo het volgende:
Ik zou nog geen vinger naar TS uitsteken, laat staan een blik met me ogen naar haar werpen.
Ze heeft nu zwart hoor. *wijst naar fobo*quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:12 schreef StephanL het volgende:
Ze is best een lekkere blonde stoot
is ook niet ergquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze heeft nu zwart hoor. *wijst naar fobo*
Maar toch meer pics.. ben nog niet helemaal overtuigd!quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:19 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Als TS het echt is zoals in haar fobo;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |