Daar kunnen we natuurlijk niks mee.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waarom koos je deze dan niet?
[ afbeelding ]
Er zal wel een boek verschijnen. Over het virtuele leven van een vrouw op een forum en wat ze allemaal moest doorstaan per posts, pm's en mails.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
Maar is het nu echt de lol om te kijken hoeveel puistenpubers je gaan mailen of pm-en onder je fake-identiteit? Of zit er een andere, vast en zeker even hilarische, reden achter?
Voor wat?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:22 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Mja, daar krijg ik nog steeds indecent proposals voor
Nee, het is echt gewoon pure oprechte vervelingquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zal wel een boek verschijnen. Over het virtuele leven van een vrouw op een forum en wat ze allemaal moest doorstaan per posts, pm's en mails.
Nu nog, ja?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:22 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Mja, daar krijg ik nog steeds indecent proposals voor
Ik snap er niks meer van neequote:Op vrijdag 25 september 2009 13:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Haha, Dragorius snapt de hint niet.
Dus je krijgt er een stijve van?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:26 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Nee, het is echt gewoon pure oprechte verveling
Mijn PM staat al in onzin..inclusief typefoutquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:30 schreef Biels het volgende:
Ik weet ook nog steeds niet wie de originele kloner is nu. PM!
Nou, je hebt tieten, gefeliciteerd...quote:
Valse huisvrouwen die het topic niet lezen:quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou, je hebt tieten, gefeliciteerd...
Ik ben niet vals, kan erg genieten van een mooie vrouw hoor, niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Valse huisvrouwen die het topic niet lezen:.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zal wel een boek verschijnen. Over het virtuele leven van een vrouw op een forum en wat ze allemaal moest doorstaan per posts, pm's en mails.
je wordt steeds interressanter om naar te kijkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:26 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Nee, het is echt gewoon pure oprechte verveling
'Jij weet wel hoe zij/het/hij eruit ziet?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:45 schreef woid het volgende:
[..]
je wordt steeds interressanter om naar te kijken
Serieus?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:51 schreef NielsTriple het volgende:
Je bent fake.
Amber Versluys bestaat niet buiten Fok!.al die geile fappertjes hier, hopend op een tietfoto die je via google kan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |