Nu hoeft ze alleen nog maar een .rar te uploaden en zich te laten neuken door een 40 plusser die thuis een zwangere vrouw en 3 kinderen heeft,* dan kan ze nog een heel eind komenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:24 schreef Pheno het volgende:
Ah, dit is dus het zogenaamde "een krentenbolletje doen"?
Strengere policy, opeensquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
Waar blijft de FA die gewoon even zegt wie het is. PA zit duidelijk de boel uit te dagen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis...
En tijdens het neuken bepaalde mensen voor dictatoren uitmaken!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:52 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Nu hoeft ze alleen nog maar een .rar te uploaden en zich te laten neuken door een 40 plusser die thuis een zwangere vrouw en 3 kinderen heeft,* dan kan ze nog een heel eind komen![]()
*ik kan hier en daar een relletje gemist hebben
Elixa = TS.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:57 schreef Elixabete het volgende:
TS is gewoon een vieze aandachtshoer
Dat heb ik nu met alle "vrouwelijke" users naar eerder bericht in dit topic dat ze niet echt zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
Als ik nu PartyAmber zie posten, dan is het direct oninteressant omdat niet echt. Dat is dan wel weer jammer.
Ja, nogal wiedes, als je eenmaal vertelt hoe de goocheltruc gaat is de magie erafquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
Als ik nu PartyAmber zie posten, dan is het direct oninteressant omdat niet echt. Dat is dan wel weer jammer.
Doe dan!quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:16 schreef PartyAmber het volgende:
"Sometimes you have to kill your darlings".
Nee, gewoon PartyAmber in de shredder gooien en nooit meer naar omkijken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:17 schreef PartyAmber het volgende:
Je bedoelt een tubgirl posten ofzo ?
dat zeg ik...quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, gewoon PartyAmber in de shredder gooien en nooit meer naar omkijken.
De hint die ik heb gegeven leek me duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:19 schreef Dragorius het volgende:
Maar wel eerst vertellen wie je bent
ZEG HET GEWOON. Mannen snappen geen hints. Moet jij toch wetenquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:21 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
De hint die ik heb gegeven leek me duidelijk genoeg.
Waar kwamen ze er achter dat krentenbol een kloon was?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Krentenbol. kwam er ook mee weg
Neequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:21 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
De hint die ik heb gegeven leek me duidelijk genoeg.
Dag Amber, het was een feestje je te hebben mogen kennen!quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:20 schreef PartyAmber het volgende:
dat zeg ik...
Voor jouw gemoedsrust, na vandaag geen PartyAmber meer
Weer zo'n Lamon-style postquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:20 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
dat zeg ik...
Voor jouw gemoedsrust, na vandaag geen PartyAmber meer
Geen poepquote:
Triggershitquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je verbergt zeker ook dat
Visventje
Triggershit
Al-Qaeda
mijn kloons zijn.
Want? Misschien heeft hij wel met een proxy oid gewerkt? Of prikken jullie daar doorheen?quote:
Inderdaad. Wat een gare autist is het toch ook. Te herkennen aan posts vol melancholie, cynisme en zelfverheerlijking. Misschien heeft hij weer een jong meisje op het oog.quote:
Lamon kennende is hij het jonge meisjequote:Op vrijdag 25 september 2009 16:48 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een gare autist is het toch ook. Te herkennen aan posts vol melancholie, cynisme en zelfverheerlijking. Misschien heeft hij weer een jong meisje op het oog.
Je hebt aangepastquote:
De mensen die zich hier druk om maken natuurlijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:50 schreef griekjeee het volgende:
Nou wat een amusant topic hoor.Ik weet niet wie ik een grotere no lifer vind, party amber of de mensen die zich er hier druk om maken.
Een vrouwelijke kloon aanmaken.quote:
Ik denk dat er nog wel wat meer rondlopen ook.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een vrouwelijke kloon aanmaken.Misschien kan ts eens een hobby gaan zoeken.
Nou vooruit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:19 schreef Biels het volgende:
[..]
De mensen die zich hier druk om maken natuurlijk.
PM-citaat:quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:22 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben Amber
Ik ben wel lief.quote:
Geloof 'r niks van.quote:
Oh?quote:
quote:
So, echt niet.quote:
Jij altijd.quote:
Neejoh.quote:
Jammer maar helaas.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:38 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
maar heeft een rotte persoonlijkheid.
Je wilde wel zeggen 'wat lief'.quote:
Nee, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je wilde wel zeggen 'wat lief'.
Jij denkt wel meer onterechte dingen, denk ik zo.quote:
Zoals wat?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij denkt wel meer onterechte dingen, denk ik zo.
Dat past allemaal niet meer in dit topic.quote:
Ik heb een PM-inbox.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat past allemaal niet meer in dit topic.
Herinner me eraan dan zal ik daar eens in spammen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |