Nietus!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar natuurlijk, dit kan maar één iemand zijn.
Kinderen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
True!
Je zal maar kinderen krijgen.
Mn. kennende zal zij die al gezien hebben.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lord of the Rings, Star Wars, Angels & Demons, the Da Vinci Code, Reservoir Dogs, Scarface, The Shawshank Redemption, Snatch, The Matrix, Pulp Fiction, The Godfather, The Italian Job, Oceans Eleven, Oceans Twelve, Sin City, The Matrix, V for Vendetta, The Boondock Saints, Goodfellas, Lock Stock and Two Smoking Barrels, Memento, Heat.
Andermans kinderen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
Als dit geen ban wordt weet ik het ook niet meer.![]()
[..]
Kinderen.
Ik ben niet kalend, en daar maak ik gebruik van.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je dat nou afknipt heb je vast meer kans op seks!
Hij wordt vanzelf wel link, denk ik.quote:
Kale mensen hebben meer seks. Volgens Remlof zijn theorie althans.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben niet kalend, en daar maak ik gebruik van.
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:31 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Nadat Hitler "Put your hands up for Berlin" speelde ging het pas echt los in cafe De bruine snor.
Ja, maar remlof drinkt bier.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kale mensen hebben meer seks. Volgens Remlof zijn theorie althans.
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Put your hands up for Hit-ler, put your hands up, for Hit-ler.
Dat jij nog tijd hebt om te FOK!ken dan.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kale mensen hebben meer seks. Volgens Remlof zijn theorie althans.
Ik ga zo ook bieren.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar remlof drinkt bier.
Veel bier.
Heel veel,
bier.
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ah, meine Remlof, wie gehts. Xx Swarma"
Waarom denk je dat ik zowat om een ban smeek.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat jij nog tijd hebt om te FOK!ken dan.
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zowat om een ban smeek.
Omdat perenkutjes.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Noem een crewlid een NSBer?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg ver, vind je niet?quote:
Ik ga bieren.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat perenkutjes.
Ik ga ff een film kijken of zo. De ballen.
HEUY HEUY, FIETS IS DUS EEN FIETS ZONDER ZADEL!!11quote:Op donderdag 24 september 2009 20:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Over mods roddelen schijnt het te doen.
IK ZAG VOLGENS MIJ VANDAAG NB!!1quote:Op donderdag 24 september 2009 20:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik had laatst iets meegemaakt wat zo'n goed topic zou zijn, maar nu ben ik het half vergeten.
Ze hebben 'tator' erachter gezet, zodat het niet al te hard aankwam.quote:
We konden hem uiteraard geen "Poereme" noemen met dat stukje tekst erachter.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze hebben 'tator' erachter gezet, zodat het niet al te hard aankwam.
Die WWII plaatjes van Zotheid vind ik niet getuigen van veel inzicht, om me maar eens subtiel uit te drukkenquote:Op donderdag 24 september 2009 20:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je weet toch wat er met swarma en remlof is gebeurd toen ze ons uitscholden.
Maar met "debielen" schelden vind ik uitermate kansloos.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die WWII plaatjes van Zotheid vind ik niet getuigen van veel inzicht, om me maar eens subtiel uit te drukken
Dat was een opmerking in het algemeen, niet specifiek aan iemand gericht.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar met "debielen" schelden vind ik uitermate kansloos.
Ik had beter van je verwacht.
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was een opmerking in het algemeen, niet specifiek aan iemand gericht.
Maak jezelf eens niet zo belachelijk, jochie.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Remlofje toch, zo'n excuus gebruiken als Admin?
Maar to the point, het mag misschien wel algemeen zijn bedoeld. Maar hij had het over debielen, dus meerdere personen. En het maakt me eerlijk gezegd geen reet uit of hij specifiek aan iemand is gericht of niet, het is nog steeds een kansloze opmerking die een mod niet hoort te maken.
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maak jezelf eens niet zo belachelijk, jochie.
Je notes bekijkende denk ik niet dat jij recht van spreken hebt in deze.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar to the point, het mag misschien wel algemeen zijn bedoeld. Maar hij had het over debielen, dus meerdere personen. En het maakt me eerlijk gezegd geen reet uit of hij specifiek aan iemand is gericht of niet, het is nog steeds een kansloze opmerking die een mod niet hoort te maken.
Omdat ik over het algemeen me als een idioot gedraag heb ik geen recht van spreken?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Je notes bekijkende denk ik niet dat jij recht van spreken hebt in deze.
Heeft die ook geen tot weinig haar?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat ik over het algemeen me als een idioot gedraag heb ik geen recht van spreken?
Je lijkt mijn moeder wel.
Ja.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft die ook geen tot weinig haar?
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft die ook geen tot weinig haar?
Mwah. Context.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik keur Zotheids gedrag zeker niet goed. verre van zelfs.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mwah. Context.
Ik vind het eigenlijk nog wel netjes. Ik zou veel verder zijn gegaan. Persoonlijk vind ik dat er iets te vel op die Nazi-vergelijkingen wordt gereageerd, maar ik kan het begrijpen. Zelf doe ik het niet, maar het wordt te vaak gebruikt nu. Bij het minste of geringste is een crewlid al een dictator.
Sowieso komt de manier waarop jij nu reageert over als mierenneuken. In plaats van dat je Zotheid ook een simpel zieltje kunt noemen, val je notabene over het woordje debielen. Wat is nou erger? Vergeleken worden met Nazi's of debiel genoemd worden?
Jammer dat je dat nergens kenbaar maakt en laat merken. Je geeft zelfs 'Noem een crewlid een NSBer?' als tip.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik keur Zotheids gedrag zeker niet goed. verre van zelfs.
Het is niet alleen debiel, maar ook nog eens infantiel gedrag.quote:En ik persoonlijk vind debiel ook niet iets waar je zomaar mee rondstrooit.
Eens.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
Als dit geen ban wordt weet ik het ook niet meer.![]()
[..]
Kinderen.
Hij wilde toch geband worden? en de laatste tijd worden veel mensen geband omdat ze mods uitmaken voor fascisten en dergelijke. dus waarom mag ik hem die tip niet geven?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jammer dat je dat nergens kenbaar maakt en laat merken. Je geeft zelfs 'Noem een crewlid een NSBer?' als tip.
[..]
Het is niet alleen debiel, maar ook nog eens infantiel gedrag.
Als je niet achter dergelijke woorden als debiel staat, lijkt het mij een beetje krom om NSB als tip te geven.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij wilde toch geband worden? en de laatste tijd worden veel mensen geband omdat ze mods uitmaken voor fascisten en dergelijke. dus waarom mag ik hem die tip niet geven?
Ik was ook mod en wat haatte ik users die zo dachten. Er vanuit gaan dat mods zich als mod moeten gedragen, maar als je users aanspreekt op hun gedrag en hun wijst op hun tekortkomingen werd er meteen met de vinger teruggewezen. Als mod moet je je aan allerlei regels houden, true. Alsof het alleen voor de mods zo is. Logisch! Welnee, als user moet je je ook aan bepaalde regels houden.quote:En dat jij als user iets debiel of infantiel vind is jouw probleem, maar ik denk dat je als mod toch iets anders daar tegen aan moet kijken.
Ik heb niks bijdehands te verzinnen op het eerste stukje, dus ik ga maar over op het tweede.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je niet achter dergelijke woorden als debiel staat, lijkt het mij een beetje krom om NSB als tip te geven.
Zotheid kon vrijwillig om een ban vragen, daar doet de crew niet moeilijk over. Bt. is ook geband toen ze het nodig had en is dat verzoekje gefiatteerd. Mijns inziens kun je beter een ruggengraat kweken, maar als het echt moet, zijn er andere manieren om geband te worden zonder andere mensen te krenken.
[..]
Ik was ook mod en wat haatte ik users die zo dachten. Er vanuit gaan dat mods zich als mod moeten gedragen, maar als je users aanspreekt op hun gedrag en hun wijst op hun tekortkomingen meteen dat zij meteen terugwijzen. Als mod moet je je aan allerlei regels houden, true. Alsof het alleen voor de mods zo is. Logisch! Welnee, als user moet je je ook aan bepaalde regels houden.
!! Ik denk ik zie alweer een onbekende in de SC.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:24 schreef Fascination het volgende:
Jezelf een ban aan willen smeren.![]()
![]()
kun je alles omdraaien. Zotheid kan net zo goed een PM naar remlof sturen, in plaats van een topic te openen met zo'n TT.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb niks bijdehands te verzinnen op het eerste stukje, dus ik ga maar over op het tweede.
Als mod mag je welzeker users debielen of idioten vinden, maar spreek hem dan aan via PM. Het word alleen maar leuker voor Zot als mods hem in het openbaar debiel beginnen te noemen.
Eens. Beetje triest om een ban willen krijgen als excuus te gebruiken om de crew te beledigen.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je niet achter dergelijke woorden als debiel staat, lijkt het mij een beetje krom om NSB als tip te geven.
Zotheid kon vrijwillig om een ban vragen, daar doet de crew niet moeilijk over. Bt. is ook geband toen ze het nodig had en is dat verzoekje gefiatteerd. Mijns inziens kun je beter een ruggengraat kweken, maar als het echt moet, zijn er andere manieren om geband te worden zonder andere mensen te krenken.
[..]
Ik was ook mod en wat haatte ik users die zo dachten. Er vanuit gaan dat mods zich als mod moeten gedragen, maar als je users aanspreekt op hun gedrag en hun wijst op hun tekortkomingen werd er meteen met de vinger teruggewezen. Als mod moet je je aan allerlei regels houden, true. Alsof het alleen voor de mods zo is. Logisch! Welnee, als user moet je je ook aan bepaalde regels houden.
Dat had hij inderdaad beter kunnen doen.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor hetzelfde gemak kun je alles omdraaien. Zotheid kan met hetzelfde gemak een PM naar remlof sturen, in plaats van een topic te openen met zo'n TT.
Vind je 'm niet leuk?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!! Ik denk ik zie alweer een onbekende in de SC.
Met je ava.![]()
![]()
This hier gezelllliggggggggg..quote:Op donderdag 24 september 2009 21:34 schreef Dqod het volgende:
Ik dacht "Goh leuk, laat ik eens gaan kijken hoe het op dit moment op de SC is"
Zie ik dit
Ik ga wel weer Fable spelen
Precies, het werkt twee kanten op. Maar in eerste instantie is de crew altijd schuldig, de users zoeken het nooit bij zichzelf.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat had hij inderdaad beter kunnen doen.
Hoeft niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Precies, het gaat twee kanten op. Maar in eerste instantie is de crew altijd schuldig, de users zoeken het nooit bij zichzelf.
Dit topic is een passend voorbeeld. De user maakt de crew uit voor dictator/Nazi. Geen enkele user zegt er iets van. Wordt de user een debiel genoemd, kan en mag dat soort gedrag opeens niet.quote:
Gegroet.quote:
Ik zal de volgende keer eerst de user straf geven.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit topic is een passend voorbeeld. De user maakt de crew uit voor dictator/Nazi. Geen enkele user zegt er iets van. Wordt de user een debiel genoemd, kan en mag dat soort gedrag opeens niet.
Ja, je ziet het correct.quote:
neequote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer eerst de user straf geven.
Om 0500 was ik mn bedje ingegaanquote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, je ziet het correct.Heb je het nog afgekregen gister?
Gewoon aanspreken op zijn gedrag en niet door de vingers zien.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer eerst de user straf geven.
Whehe.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Om 0500 was ik mn bedje ingegaan![]()
Hoe is het nog met je vader afgelopen?quote:
Haha. Ik moest ook nog dingen maken, ik vond het om half 2 wel genoeg geweest.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Om 0500 was ik mn bedje ingegaan![]()
Ik begon om 1uurquote:Op donderdag 24 september 2009 21:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha. Ik moest ook nog dingen maken, ik vond het om half 2 wel genoeg geweest.
Neuh, opbokken ermee.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je 'm niet leuk?Julie Dreyfus.
![]()
![]()
Ja slecht he. Ik moet voor morgen ook nog wat doen, en ik moet om 6.00u op. Maar ik heb geen zin.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik begon om 1uur![]()
![]()
Omdat iemand om half1 vroeg hoever ik was.. anders had ik het wrsch nog langer uitgesteld
Dan moet je opleiding wel errrug leuk zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 21:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja slecht he. Ik moet voor morgen ook nog wat doen, en ik moet om 6.00u op. Maar ik heb geen zin.
Gaan die dingen nu al met het openbaar vervoer?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanmiddag zat ik naast een sprinkhaan in de bus.
Bepaalde mensen hadden een mental image...
SORRYquote:Op donderdag 24 september 2009 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ja, en geen kaartje kopen he...quote:Op donderdag 24 september 2009 21:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaan die dingen nu al met het openbaar vervoer?
Die dingen evolueren sneller dan de gemiddelde jeweetwel allochtoon.
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En bedankt.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]! Bedoel je daar nu hetzelfde mee als ik daarmee bedoel? Een dun persoon?
Je weet toch dat ik jou zo nooit zou noemen, ik noem je m'n kleine kouros.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En bedankt.
Overigens dacht ik dat ze echt naast een sprinkhaan zat.![]()
Fassertje, wat is kouros?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik jou zo nooit zou noemen, ik noem je m'n kleine kouros.
Zo'n Grieks standbeeld van een man met de ideale maten/verhoudingen.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n Grieks standbeeld van een man met de ideale maten/verhoudingen.
Dus toch.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zat naast een echte sprinkhaan, zo'n groene.
Beatlesquote:Op donderdag 24 september 2009 22:29 schreef Broekpaling het volgende:
I once had a girl, or should I say, she once had me
He damn it.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zat naast een echte sprinkhaan, zo'n groene.
Vet eng.quote:
Sorryquote:
Je mag hem hebben.quote:
Limonade met voetensmaak?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:39 schreef Broekpaling het volgende:
Iemand behoefte aan een drankje met ijs? Mijn voeten zijn weer ijsbonken namelijk.
Ik heb geen stinkvoeten.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Limonade met voetensmaak?
Ik zei heul niet dat je stinkvoeten had.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geen stinkvoeten.Als m'n pa z'n schoenen uitdoet willen vliegen er niet eens iets mee te maken heben.
Mijn 3 jaar oude schoenen ruiken nog steeds naar nieuwe schoen.
Oh.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zei heul niet dat je stinkvoeten had.
Knor.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:02 schreef Devvie het volgende:
HAR HAR HAR
Maarehm...quote:
Nog geld gewonnen met wat bets?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
Noh, dat gaat niet goed aflopen
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maarehm...
Fijn dat je geen stinkvoeten hebt.
Gefeliciteerd.
Waarom ben jij daar in geinteresseerd?quote:
Ik probeer een gesprek aan te knopen, jij ongeïnteresseerd ding.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom ben jij daar in geinteresseerd?
Bp.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik probeer een gesprek aan te knopen, jij ongeïnteresseerd ding.
Oh sorry,quote:Op donderdag 24 september 2009 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik probeer een gesprek aan te knopen, jij ongeïnteresseerd ding.
Omdat ik met je proat?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh sorry,
zoals Fascination zegt: "ik hoor de autistentrein komen."
Nei, omdat ik het niet herkende... als zijnde een praatje aanknopen.quote:
Is nuquote:Op donderdag 24 september 2009 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nei, omdat ik het niet herkende... als zijnde een praatje aanknopen.
toepasbaar?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh sorry,
zoals Fascination zegt: "ik hoor de autistentrein komen."
quote:
quote:
Ja.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:33 schreef DeLuna het volgende:
Het wordt gewoon koud buiten.![]()
Kutherfst.
Ik vind het een tof nummer.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:33 schreef Lamon. het volgende:
HALLO!
Dat nieuwe Rammstein nummer is crap, maar het levert leuke scenes op.
Pussy wordt op de radio gedraaid.
Meisje 1: Kan ik pinnen?
Meisje 2: Ja, ik ken het nummer wel
Meisje 1: Wat zeg je nou?
Meisje 2: Dat ik dit nummer wel ken, ja.
Meisje 1: Nee, ik vroeg, kan ik pinnen?
En meisje 2 werd knalrood, het hele nummer lang, tot ze wegliepen.
Okee, er zijn leukere verhalen, maar dit is tenminste echt gebeurd.
Oke, volgensmij ben ik te slaperig om dit te snappenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:33 schreef Lamon. het volgende:
HALLO!
Dat nieuwe Rammstein nummer is crap, maar het levert leuke scenes op.
Pussy wordt op de radio gedraaid.
Meisje 1: Kan ik pinnen?
Meisje 2: Ja, ik ken het nummer wel
Meisje 1: Wat zeg je nou?
Meisje 2: Dat ik dit nummer wel ken, ja.
Meisje 1: Nee, ik vroeg, kan ik pinnen?
En meisje 2 werd knalrood, het hele nummer lang, tot ze wegliepen.
Okee, er zijn leukere verhalen, maar dit is tenminste echt gebeurd.
Ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke, volgensmij ben ik te slaperig om dit te snappen
Heel simpel, meisje 2 gaf per ongeluk aandacht aan het nummer, en daarna werd ze rood, bij iedere pussy en dick die ze hoorde.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke, volgensmij ben ik te slaperig om dit te snappen
Okeequote:Op donderdag 24 september 2009 23:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heel simpel, meisje 2 gaf per ongeluk aandacht aan het nummer, en daarna werd ze rood, bij iedere pussy en dick die ze hoorde.
Weltrustenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:39 schreef Ezio het volgende:
Ik ga maar eens slapen, lelijke zwijnen!
Doeg
Ik vraag me nu altijd af of hij doorhad, dat de reacties standaard waren en dat ventje dat hij "adopteerde" geen fuck van zijn hele verhalen snapte?quote:
Hoe weet jij nou of de reacties altijd hetzelfde zijn... Ze vertellen dat jochie heus wel over zijn brieven en dan hoeft hij het niet te snappen, het gaat toch om het idee dat hij ze krijgt.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vraag me nu altijd af of hij doorhad, dat de reacties standaard waren en dat ventje dat hij "adopteerde" geen fuck van zijn hele verhalen snapte?
Dat maakt het namelijk nog veel zieliger, en dus beter.
Jaaaaa, ik moet nog even nadenken, want ik vind 't moeiliiiiiiiijkquote:Op donderdag 24 september 2009 23:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Craaaack_ , waar blijft die reactieeeee
Dat was het idee van de film, dat jochie begreep verder niets van Schmidt zijn problemen, maar wilde gewoon lief zijn, en maakte een mooie tekening om hem beter te laten voelen, want zo zijn lieve kinderen, die denken niet over die dingen na, maar willen iemand gewoon een goed gevoel geven.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of de reacties altijd hetzelfde zijn... Ze vertellen dat jochie heus wel over zijn brieven en dan hoeft hij het niet te snappen, het gaat toch om het idee dat hij ze krijgt.
Care, je verpest nu het hele beeld van de film.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat was het idee van de film, dat jochie begreep verder niets van Schmidt zijn problemen, maar wilde gewoon lief zijn, en maakte een mooie tekening om hem beter te laten voelen, want zo zijn lieve kinderen, die denken niet over die dingen na, maar willen iemand gewoon een goed gevoel geven.
Mijn mam had jaren een Foster-Parents kindje, en de reacties waren altijd standaard. Lief maar aan de lopende band geschreven door de mensen die daar werkten. Ze heeft ze zelfs wel eens naast andere brieven gelegd, en zo werkt het gewoon, maar daar is verder niets mis mee, toch?
Daar ging de film juist over.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Care, je verpest nu het hele beeld van de film.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar ging de film juist over.
Schmidt, die "luxe"-problemen had, zetten tegenover een kindje dat niets meer wist dan overleven, en Schmidt, die Westerse zaken aan een derde wereldkindje wilde uitleggen, en het kindje dat alleen maar wilde dat Schmidt zich beter voelde, en verder niets wist van wat hij doormaakte, met die tekening. Het verhaal van die zuster is niet een belangrijk.
Dat is juist het mooie van de film, daarom staat ie ook in mijn kast.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Care, je verpest nu het hele beeld van de film.
You ruined it anyway, ik had er namelijk een ander beeld van.quote:
Whehehe, dat lijkt zo. Ik heb eigenlijk grijs/groene ogenquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooh, jouw ogen zijn heeeeeel helder blauw of lijkt dat maar ?
Ooh, maar het ziet er iig wel mooi uit!quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Whehehe, dat lijkt zo. Ik heb eigenlijk grijs/groene ogen
Je hebt er toch om gehuild, hoe kan ik het dan verknald hebben?quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You ruined it anyway, ik had er namelijk een ander beeld van.
Absoluut, een hele mooie film.quote:
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:07 schreef Mozy het volgende:
IQM, jij postte toch dat nummer van de Editors?
Jij bent de pauper hier. Je kan toch gewoon normaal antwoord geven?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:20 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Er ging vandaag een vrouw geld aan een zwerver in de trein geven.
Toen ik vanaf het station richting huis liep stond er bij het station zo'n dom flyermeneertje. Aangezien ik een schurfthekel heb aan die onzin zet ik mijn arrogantste gezicht op en negeer zijn vraag of ik een een flyer wilde hebben. Toen ik een aantal meter weg was zij de meneer op een troosteloze toon "Doe maar net of ik niet besta!"
De pauper!
Ja omdat ik er een ander beeld van had. Godse Christus zeg.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Absoluut, een hele mooie film.![]()
Maar mijn uitleg aan de film heeft het verknald voor WD blijkbaar.
Da's toch deze dude? (Remember, dat ik een kerel op FOK! zag die ik vond lijken op die krullenvriend van jou? This is him.)quote:
Hmhm, my bestie best.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's toch deze dude? (Remember, dat ik een kerel op FOK! zag die ik vond lijken op die krullenvriend van jou? This is him.)
Srsly?quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:45 schreef Siniti het volgende:
Die is gefotosoept Ludo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, voor deze naam.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat je toen zei dat hij een hele andere naam had op FOK!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:56 schreef Maisnon het volgende:
Uit een US topic
[..]
wtf is dit een Sim ofzo
Ik moest gelijk aan een etalagepop denken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:56 schreef Maisnon het volgende:
Uit een US topic
[..]
wtf is dit een Sim ofzo
quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:56 schreef Maisnon het volgende:
Uit een US topic
[..]
wtf is dit een Sim ofzo
Dus jij zo je arrogante gezicht opzetten en zonder op of om te kijken stug doorgelopen.quote:
Jij in je originele shirt(s)! Deel 3. Badabingea's foto's en de reacties daarop.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
!!!
Dat herinnert mij aan een topic. Even zoeken,.
Precies, net als bij de meneer die me een flyer in m'n handen wou duwen. "Ja, doe maar alsof ik niet besta!!"quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus jij zo je arrogante gezicht opzetten en zonder op of om te kijken stug doorgelopen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij in je originele shirt(s)! Deel 3. Badabingea's foto's en de reacties daarop.
...quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, net als bij de meneer die me een flyer in m'n handen wou duwen. "Ja, doe maar alsof ik niet besta!!"
Het was echt op zo'n huillie-toon.quote:
Ik had eerder een lemming moeten makenquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het was echt op zo'n huillie-toon.
Ik had wel een topic van hem verwacht "Genegeerd worden tijdens het flyeren".
Sorry.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik had eerder een lemming moeten maken
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:08 schreef Maisnon het volgende:
Denken jullie dat twee vriendinnen die samen een ontwerpbureautje beginnen een creatieve uitspatting van mij (lees portretten van ze gemengd met een hoop vanalles met kleurpotlood/verf/whatever op een stuk hout) waarderen als kado?
Dat ligt aan jouw twee vriendinnen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:08 schreef Maisnon het volgende:
Denken jullie dat twee vriendinnen die samen een ontwerpbureautje beginnen een creatieve uitspatting van mij (lees portretten van ze gemengd met een hoop vanalles met kleurpotlood/verf/whatever op een stuk hout) waarderen als kado?
Twee artsy blije typesquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat ligt aan jouw twee vriendinnen.
Absoluut geen excuus meer nu!quote:Op donderdag 24 september 2009 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik moet nog even nadenken, want ik vind 't moeiliiiiiiiijk
(nee dat is geen excuus)
hoelang wacht je al?quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Absoluut geen excuus meer nu!
Zelfs Domino's bezorgt nog sneller dan dit.
Dat gaat zoveel pijn doenquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:33 schreef iszinloos het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tadalafil
De ''viagra'' die 36 uur schijnt te werken.
Je hebt dan niet 36 uur een erectie.quote:
dus 36 uur een erectie..quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:45 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je hebt dan niet 36 uur een erectie.![]()
Daar zou je penis van afsterven.![]()
Nee als je de boel eeh stimuleert gaat hij omhoog.![]()
Dus tijdens die 36 uur bijna onbeperkt neuken.
quote:
quote:
Verschillende tijdzonesquote:Op vrijdag 25 september 2009 02:01 schreef zarGon het volgende:
Maar een etmaal duurt 24 uur, hoe kan jij dan 36 uur per dag een erectie hebben?
Of op venus 14014 uur in een dag.quote:
Ik ook laterquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:57 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Dat hou je noooit vol.![]()
Trouwens na 4 uur een onafgebroken erectie moet je onmiddellijk naar de doctor staat er.
Met de hoeveelheid tijd die hij op FOK! doorbrengt?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:18 schreef Otis2.0 het volgende:
heeft remlof eigenlijk een vrouw/gezin? serieuze vraag.
Ja daarom, aangezien hij om 4 uur snachts op Fok zit kan ik het me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid tijd die hij op FOK! doorbrengt?
Je geeft hiermee zelf al antwoord op je vraag, welke vrouw wil een man die met twee katten woont?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hij heeft volgens zn fotoboek twee katten. Ik kan me niet voorstellen dat er een man bestaat die alleen woont met twee katten.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je geeft hiermee zelf al antwoord op je vraag, welke vrouw wil een man die met twee katten woont?
Hihi, me2quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:56 schreef Ezio het volgende:
Kut man, ben ik nog voor middernacht gaan slapen, word ik net pas wakker, wtf
Met liesje1979 bedoel je? Dat is al weer even verleden tijd inmiddels.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft remlof toch wat met een FOK!ster? Of was dat eenmalig?
ja maar jij bent een crack... neequote:
Het is dan ook erg vermoeiend om een sluipmoordenaar te zijn, lijkt me. Hele dag dat stiekeme gedoe... steeds de angst om ontdekt te worden..quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:56 schreef Ezio het volgende:
Kut man, ben ik nog voor middernacht gaan slapen, word ik net pas wakker, wtf
Ja, die ja. Oh. Ah, ja, weet ik veel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met liesje1979 bedoel je? Dat is al weer even verleden tijd inmiddels.
Dankzij mijn skillz hoef ik daar niet bang voor te zijn, echter het beklimmen van gebouwen met slechts je blote handen vergt inderdaad veel van een mens.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het is dan ook erg vermoeiend om een sluipmoordenaar te zijn, lijkt me. Hele dag dat stiekeme gedoe... steeds de angst om ontdekt te worden..
Er is destijds vanuit Loedertje de suggestie gemaakt voor een FOK!-inteelt subforum, dat zou een nog groter succes zijn dan ZUU al was.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, die ja. Oh. Ah, ja, weet ik veel.
Sorry, ik bedoelde; hou je bek, kneus.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dankzij mijn skillz hoef ik daar niet bang voor te zijn, echter het beklimmen van gebouwen met slechts je blote handen vergt inderdaad veel van een mens.
Kijk alleen al naar dat diagram-ding dat is gemaakt naar aanleiding van Boebiedoe's neuk-topic.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er is destijds vanuit Loedertje de suggestie gemaakt voor een FOK!-inteelt subforum, dat zou een nog groter succes zijn dan ZUU al was.
Muil dicht, kutkoequote:Op vrijdag 25 september 2009 13:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde; hou je bek, kneus.
Dat neukt maar en neukt maar met elkaar..ik heb het wel eens bekeken, maar wil me er liever niet teveel in verdiepen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar dat diagram-ding dat is gemaakt naar aanleiding van Boebiedoe's neuk-topic.
80 noobquote:
Google een gok noemenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:38 schreef Lamon. het volgende:
Ik ga een gok doen, en vermoed dat het iets met WoW te maken heeft?
Am I right?
Dat is waar je je vergist.quote:
Mooie redenatie welquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is waar je je vergist.
Als ik het op google had opgezocht, had ik het geen gok genoemd.
Dit was echt een gok (geen moeilijke, maar toch), omdat als 1 internet user een ander "beledigt" het bijna altijd met Wow of autisme te maken heeft.
Dit ging niet over autisme, ergo, het moet wel over WoW gaan.
Hee, van mij mag je zoveel WoW spelen als je wilt, hoor, ik heb met een vriend ook de halve ochtend zitten te Wii-en, ik zie het verschil niet zo.quote:
Alleen een autist als jij bedenkt dit soort nonsens.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is waar je je vergist.
Als ik het op google had opgezocht, had ik het geen gok genoemd.
Dit was echt een gok (geen moeilijke, maar toch), omdat als 1 internet user een ander "beledigt" het bijna altijd met Wow of autisme te maken heeft.
Dit ging niet over autisme, ergo, het moet wel over WoW gaan.
Achja, die houding van sommige fok!kers komt van die paar mensen die echt superverslaafd aan het spel zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee, van mij mag je zoveel WoW spelen als je wilt, hoor, ik heb met een vriend ook de halve ochtend zitten te Wii-en, ik zie het verschil niet zo.
Je nam mijn eerlijke redenatie, en toonde aan dat die (achteraf gezien overigens juiste redenatie), in jouw ogen moet betekenen dat ik autist ben, waarop ik zou kunnen zeggen dat de redenatie om dat als redenatie aan te nemen ook vormen van autisme vertoont, en we in een discussie zouden kunnen raken.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je nam mijn eerlijke redenatie, en toonde aan dat die (achteraf gezien overigens juiste redenatie), in jouw ogen moet betekenen dat ik autist ben, waarop ik zou kunnen zeggen dat de redenatie om dat als redenatie aan te nemen ook vormen van autisme vertoont, en we in een discussie zouden kunnen raken.
Ik neem die redenatie voor wat het is, en doe er niets mee.
You see what I did here?
Whehe je was eerst vergeten die smiley erbij te zettenquote:
Wut?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:27 schreef Ezio het volgende:
[..]
Whehe je was eerst vergeten die smiley erbij te zetten
In eerste instantie had je alleen het bericht van Lamon gequotequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |