Ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke, volgensmij ben ik te slaperig om dit te snappen
Heel simpel, meisje 2 gaf per ongeluk aandacht aan het nummer, en daarna werd ze rood, bij iedere pussy en dick die ze hoorde.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke, volgensmij ben ik te slaperig om dit te snappen
Okeequote:Op donderdag 24 september 2009 23:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heel simpel, meisje 2 gaf per ongeluk aandacht aan het nummer, en daarna werd ze rood, bij iedere pussy en dick die ze hoorde.
Weltrustenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:39 schreef Ezio het volgende:
Ik ga maar eens slapen, lelijke zwijnen!
Doeg
Ik vraag me nu altijd af of hij doorhad, dat de reacties standaard waren en dat ventje dat hij "adopteerde" geen fuck van zijn hele verhalen snapte?quote:
Hoe weet jij nou of de reacties altijd hetzelfde zijn... Ze vertellen dat jochie heus wel over zijn brieven en dan hoeft hij het niet te snappen, het gaat toch om het idee dat hij ze krijgt.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vraag me nu altijd af of hij doorhad, dat de reacties standaard waren en dat ventje dat hij "adopteerde" geen fuck van zijn hele verhalen snapte?
Dat maakt het namelijk nog veel zieliger, en dus beter.
Jaaaaa, ik moet nog even nadenken, want ik vind 't moeiliiiiiiiijkquote:Op donderdag 24 september 2009 23:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Craaaack_ , waar blijft die reactieeeee
Dat was het idee van de film, dat jochie begreep verder niets van Schmidt zijn problemen, maar wilde gewoon lief zijn, en maakte een mooie tekening om hem beter te laten voelen, want zo zijn lieve kinderen, die denken niet over die dingen na, maar willen iemand gewoon een goed gevoel geven.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of de reacties altijd hetzelfde zijn... Ze vertellen dat jochie heus wel over zijn brieven en dan hoeft hij het niet te snappen, het gaat toch om het idee dat hij ze krijgt.
Care, je verpest nu het hele beeld van de film.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat was het idee van de film, dat jochie begreep verder niets van Schmidt zijn problemen, maar wilde gewoon lief zijn, en maakte een mooie tekening om hem beter te laten voelen, want zo zijn lieve kinderen, die denken niet over die dingen na, maar willen iemand gewoon een goed gevoel geven.
Mijn mam had jaren een Foster-Parents kindje, en de reacties waren altijd standaard. Lief maar aan de lopende band geschreven door de mensen die daar werkten. Ze heeft ze zelfs wel eens naast andere brieven gelegd, en zo werkt het gewoon, maar daar is verder niets mis mee, toch?
Daar ging de film juist over.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Care, je verpest nu het hele beeld van de film.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar ging de film juist over.
Schmidt, die "luxe"-problemen had, zetten tegenover een kindje dat niets meer wist dan overleven, en Schmidt, die Westerse zaken aan een derde wereldkindje wilde uitleggen, en het kindje dat alleen maar wilde dat Schmidt zich beter voelde, en verder niets wist van wat hij doormaakte, met die tekening. Het verhaal van die zuster is niet een belangrijk.
Dat is juist het mooie van de film, daarom staat ie ook in mijn kast.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Care, je verpest nu het hele beeld van de film.
You ruined it anyway, ik had er namelijk een ander beeld van.quote:
Whehehe, dat lijkt zo. Ik heb eigenlijk grijs/groene ogenquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooh, jouw ogen zijn heeeeeel helder blauw of lijkt dat maar ?
Ooh, maar het ziet er iig wel mooi uit!quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Whehehe, dat lijkt zo. Ik heb eigenlijk grijs/groene ogen
Je hebt er toch om gehuild, hoe kan ik het dan verknald hebben?quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You ruined it anyway, ik had er namelijk een ander beeld van.
Absoluut, een hele mooie film.quote:
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:07 schreef Mozy het volgende:
IQM, jij postte toch dat nummer van de Editors?
Jij bent de pauper hier. Je kan toch gewoon normaal antwoord geven?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:20 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Er ging vandaag een vrouw geld aan een zwerver in de trein geven.
Toen ik vanaf het station richting huis liep stond er bij het station zo'n dom flyermeneertje. Aangezien ik een schurfthekel heb aan die onzin zet ik mijn arrogantste gezicht op en negeer zijn vraag of ik een een flyer wilde hebben. Toen ik een aantal meter weg was zij de meneer op een troosteloze toon "Doe maar net of ik niet besta!"
De pauper!
Ja omdat ik er een ander beeld van had. Godse Christus zeg.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Absoluut, een hele mooie film.![]()
Maar mijn uitleg aan de film heeft het verknald voor WD blijkbaar.
Da's toch deze dude? (Remember, dat ik een kerel op FOK! zag die ik vond lijken op die krullenvriend van jou? This is him.)quote:
Hmhm, my bestie best.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's toch deze dude? (Remember, dat ik een kerel op FOK! zag die ik vond lijken op die krullenvriend van jou? This is him.)
Srsly?quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:45 schreef Siniti het volgende:
Die is gefotosoept Ludo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, voor deze naam.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat je toen zei dat hij een hele andere naam had op FOK!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:56 schreef Maisnon het volgende:
Uit een US topic
[..]
wtf is dit een Sim ofzo
Ik moest gelijk aan een etalagepop denken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:56 schreef Maisnon het volgende:
Uit een US topic
[..]
wtf is dit een Sim ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |