Absoluut, een hele mooie film.quote:
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:07 schreef Mozy het volgende:
IQM, jij postte toch dat nummer van de Editors?
Jij bent de pauper hier. Je kan toch gewoon normaal antwoord geven?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:20 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Er ging vandaag een vrouw geld aan een zwerver in de trein geven.
Toen ik vanaf het station richting huis liep stond er bij het station zo'n dom flyermeneertje. Aangezien ik een schurfthekel heb aan die onzin zet ik mijn arrogantste gezicht op en negeer zijn vraag of ik een een flyer wilde hebben. Toen ik een aantal meter weg was zij de meneer op een troosteloze toon "Doe maar net of ik niet besta!"
De pauper!
Ja omdat ik er een ander beeld van had. Godse Christus zeg.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Absoluut, een hele mooie film.![]()
Maar mijn uitleg aan de film heeft het verknald voor WD blijkbaar.
Da's toch deze dude? (Remember, dat ik een kerel op FOK! zag die ik vond lijken op die krullenvriend van jou? This is him.)quote:
Hmhm, my bestie best.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's toch deze dude? (Remember, dat ik een kerel op FOK! zag die ik vond lijken op die krullenvriend van jou? This is him.)
Srsly?quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:45 schreef Siniti het volgende:
Die is gefotosoept Ludo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, voor deze naam.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat je toen zei dat hij een hele andere naam had op FOK!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:56 schreef Maisnon het volgende:
Uit een US topic
[..]
wtf is dit een Sim ofzo
Ik moest gelijk aan een etalagepop denken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:56 schreef Maisnon het volgende:
Uit een US topic
[..]
wtf is dit een Sim ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |