Met de hoeveelheid tijd die hij op FOK! doorbrengt?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:18 schreef Otis2.0 het volgende:
heeft remlof eigenlijk een vrouw/gezin? serieuze vraag.
Ja daarom, aangezien hij om 4 uur snachts op Fok zit kan ik het me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid tijd die hij op FOK! doorbrengt?
Je geeft hiermee zelf al antwoord op je vraag, welke vrouw wil een man die met twee katten woont?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hij heeft volgens zn fotoboek twee katten. Ik kan me niet voorstellen dat er een man bestaat die alleen woont met twee katten.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je geeft hiermee zelf al antwoord op je vraag, welke vrouw wil een man die met twee katten woont?
Hihi, me2quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:56 schreef Ezio het volgende:
Kut man, ben ik nog voor middernacht gaan slapen, word ik net pas wakker, wtf
Met liesje1979 bedoel je? Dat is al weer even verleden tijd inmiddels.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft remlof toch wat met een FOK!ster? Of was dat eenmalig?
ja maar jij bent een crack... neequote:
Het is dan ook erg vermoeiend om een sluipmoordenaar te zijn, lijkt me. Hele dag dat stiekeme gedoe... steeds de angst om ontdekt te worden..quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:56 schreef Ezio het volgende:
Kut man, ben ik nog voor middernacht gaan slapen, word ik net pas wakker, wtf
Ja, die ja. Oh. Ah, ja, weet ik veel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met liesje1979 bedoel je? Dat is al weer even verleden tijd inmiddels.
Dankzij mijn skillz hoef ik daar niet bang voor te zijn, echter het beklimmen van gebouwen met slechts je blote handen vergt inderdaad veel van een mens.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het is dan ook erg vermoeiend om een sluipmoordenaar te zijn, lijkt me. Hele dag dat stiekeme gedoe... steeds de angst om ontdekt te worden..
Er is destijds vanuit Loedertje de suggestie gemaakt voor een FOK!-inteelt subforum, dat zou een nog groter succes zijn dan ZUU al was.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, die ja. Oh. Ah, ja, weet ik veel.
Sorry, ik bedoelde; hou je bek, kneus.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dankzij mijn skillz hoef ik daar niet bang voor te zijn, echter het beklimmen van gebouwen met slechts je blote handen vergt inderdaad veel van een mens.
Kijk alleen al naar dat diagram-ding dat is gemaakt naar aanleiding van Boebiedoe's neuk-topic.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er is destijds vanuit Loedertje de suggestie gemaakt voor een FOK!-inteelt subforum, dat zou een nog groter succes zijn dan ZUU al was.
Muil dicht, kutkoequote:Op vrijdag 25 september 2009 13:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde; hou je bek, kneus.
Dat neukt maar en neukt maar met elkaar..ik heb het wel eens bekeken, maar wil me er liever niet teveel in verdiepen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar dat diagram-ding dat is gemaakt naar aanleiding van Boebiedoe's neuk-topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |