Ik zal de volgende keer eerst de user straf geven.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit topic is een passend voorbeeld. De user maakt de crew uit voor dictator/Nazi. Geen enkele user zegt er iets van. Wordt de user een debiel genoemd, kan en mag dat soort gedrag opeens niet.
Ja, je ziet het correct.quote:
neequote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer eerst de user straf geven.
Om 0500 was ik mn bedje ingegaanquote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, je ziet het correct.Heb je het nog afgekregen gister?
Gewoon aanspreken op zijn gedrag en niet door de vingers zien.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer eerst de user straf geven.
Whehe.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Om 0500 was ik mn bedje ingegaan![]()
Hoe is het nog met je vader afgelopen?quote:
Haha. Ik moest ook nog dingen maken, ik vond het om half 2 wel genoeg geweest.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Om 0500 was ik mn bedje ingegaan![]()
Ik begon om 1uurquote:Op donderdag 24 september 2009 21:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha. Ik moest ook nog dingen maken, ik vond het om half 2 wel genoeg geweest.
Neuh, opbokken ermee.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je 'm niet leuk?Julie Dreyfus.
![]()
![]()
Ja slecht he. Ik moet voor morgen ook nog wat doen, en ik moet om 6.00u op. Maar ik heb geen zin.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik begon om 1uur![]()
![]()
Omdat iemand om half1 vroeg hoever ik was.. anders had ik het wrsch nog langer uitgesteld
Dan moet je opleiding wel errrug leuk zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 21:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja slecht he. Ik moet voor morgen ook nog wat doen, en ik moet om 6.00u op. Maar ik heb geen zin.
Gaan die dingen nu al met het openbaar vervoer?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanmiddag zat ik naast een sprinkhaan in de bus.
Bepaalde mensen hadden een mental image...
SORRYquote:Op donderdag 24 september 2009 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ja, en geen kaartje kopen he...quote:Op donderdag 24 september 2009 21:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaan die dingen nu al met het openbaar vervoer?
Die dingen evolueren sneller dan de gemiddelde jeweetwel allochtoon.
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En bedankt.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]! Bedoel je daar nu hetzelfde mee als ik daarmee bedoel? Een dun persoon?
Je weet toch dat ik jou zo nooit zou noemen, ik noem je m'n kleine kouros.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En bedankt.
Overigens dacht ik dat ze echt naast een sprinkhaan zat.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |