80 noobquote:
Google een gok noemenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:38 schreef Lamon. het volgende:
Ik ga een gok doen, en vermoed dat het iets met WoW te maken heeft?
Am I right?
Dat is waar je je vergist.quote:
Mooie redenatie welquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is waar je je vergist.
Als ik het op google had opgezocht, had ik het geen gok genoemd.
Dit was echt een gok (geen moeilijke, maar toch), omdat als 1 internet user een ander "beledigt" het bijna altijd met Wow of autisme te maken heeft.
Dit ging niet over autisme, ergo, het moet wel over WoW gaan.
Hee, van mij mag je zoveel WoW spelen als je wilt, hoor, ik heb met een vriend ook de halve ochtend zitten te Wii-en, ik zie het verschil niet zo.quote:
Alleen een autist als jij bedenkt dit soort nonsens.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is waar je je vergist.
Als ik het op google had opgezocht, had ik het geen gok genoemd.
Dit was echt een gok (geen moeilijke, maar toch), omdat als 1 internet user een ander "beledigt" het bijna altijd met Wow of autisme te maken heeft.
Dit ging niet over autisme, ergo, het moet wel over WoW gaan.
Achja, die houding van sommige fok!kers komt van die paar mensen die echt superverslaafd aan het spel zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee, van mij mag je zoveel WoW spelen als je wilt, hoor, ik heb met een vriend ook de halve ochtend zitten te Wii-en, ik zie het verschil niet zo.
Je nam mijn eerlijke redenatie, en toonde aan dat die (achteraf gezien overigens juiste redenatie), in jouw ogen moet betekenen dat ik autist ben, waarop ik zou kunnen zeggen dat de redenatie om dat als redenatie aan te nemen ook vormen van autisme vertoont, en we in een discussie zouden kunnen raken.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je nam mijn eerlijke redenatie, en toonde aan dat die (achteraf gezien overigens juiste redenatie), in jouw ogen moet betekenen dat ik autist ben, waarop ik zou kunnen zeggen dat de redenatie om dat als redenatie aan te nemen ook vormen van autisme vertoont, en we in een discussie zouden kunnen raken.
Ik neem die redenatie voor wat het is, en doe er niets mee.
You see what I did here?
Whehe je was eerst vergeten die smiley erbij te zettenquote:
Wut?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:27 schreef Ezio het volgende:
[..]
Whehe je was eerst vergeten die smiley erbij te zetten
In eerste instantie had je alleen het bericht van Lamon gequotequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |