Nietus!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar natuurlijk, dit kan maar één iemand zijn.
Kinderen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
True!
Je zal maar kinderen krijgen.
Mn. kennende zal zij die al gezien hebben.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lord of the Rings, Star Wars, Angels & Demons, the Da Vinci Code, Reservoir Dogs, Scarface, The Shawshank Redemption, Snatch, The Matrix, Pulp Fiction, The Godfather, The Italian Job, Oceans Eleven, Oceans Twelve, Sin City, The Matrix, V for Vendetta, The Boondock Saints, Goodfellas, Lock Stock and Two Smoking Barrels, Memento, Heat.
Andermans kinderen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
Als dit geen ban wordt weet ik het ook niet meer.![]()
[..]
Kinderen.
Ik ben niet kalend, en daar maak ik gebruik van.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je dat nou afknipt heb je vast meer kans op seks!
Hij wordt vanzelf wel link, denk ik.quote:
Kale mensen hebben meer seks. Volgens Remlof zijn theorie althans.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben niet kalend, en daar maak ik gebruik van.
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:31 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Nadat Hitler "Put your hands up for Berlin" speelde ging het pas echt los in cafe De bruine snor.
Ja, maar remlof drinkt bier.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kale mensen hebben meer seks. Volgens Remlof zijn theorie althans.
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Put your hands up for Hit-ler, put your hands up, for Hit-ler.
Dat jij nog tijd hebt om te FOK!ken dan.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kale mensen hebben meer seks. Volgens Remlof zijn theorie althans.
Ik ga zo ook bieren.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar remlof drinkt bier.
Veel bier.
Heel veel,
bier.
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ah, meine Remlof, wie gehts. Xx Swarma"
Waarom denk je dat ik zowat om een ban smeek.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat jij nog tijd hebt om te FOK!ken dan.
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zowat om een ban smeek.
Omdat perenkutjes.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Noem een crewlid een NSBer?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg ver, vind je niet?quote:
Ik ga bieren.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat perenkutjes.
Ik ga ff een film kijken of zo. De ballen.
HEUY HEUY, FIETS IS DUS EEN FIETS ZONDER ZADEL!!11quote:Op donderdag 24 september 2009 20:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Over mods roddelen schijnt het te doen.
IK ZAG VOLGENS MIJ VANDAAG NB!!1quote:Op donderdag 24 september 2009 20:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik had laatst iets meegemaakt wat zo'n goed topic zou zijn, maar nu ben ik het half vergeten.
Ze hebben 'tator' erachter gezet, zodat het niet al te hard aankwam.quote:
We konden hem uiteraard geen "Poereme" noemen met dat stukje tekst erachter.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze hebben 'tator' erachter gezet, zodat het niet al te hard aankwam.
Die WWII plaatjes van Zotheid vind ik niet getuigen van veel inzicht, om me maar eens subtiel uit te drukkenquote:Op donderdag 24 september 2009 20:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je weet toch wat er met swarma en remlof is gebeurd toen ze ons uitscholden.
Maar met "debielen" schelden vind ik uitermate kansloos.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die WWII plaatjes van Zotheid vind ik niet getuigen van veel inzicht, om me maar eens subtiel uit te drukken
Dat was een opmerking in het algemeen, niet specifiek aan iemand gericht.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar met "debielen" schelden vind ik uitermate kansloos.
Ik had beter van je verwacht.
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was een opmerking in het algemeen, niet specifiek aan iemand gericht.
Maak jezelf eens niet zo belachelijk, jochie.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Remlofje toch, zo'n excuus gebruiken als Admin?
Maar to the point, het mag misschien wel algemeen zijn bedoeld. Maar hij had het over debielen, dus meerdere personen. En het maakt me eerlijk gezegd geen reet uit of hij specifiek aan iemand is gericht of niet, het is nog steeds een kansloze opmerking die een mod niet hoort te maken.
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maak jezelf eens niet zo belachelijk, jochie.
Je notes bekijkende denk ik niet dat jij recht van spreken hebt in deze.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar to the point, het mag misschien wel algemeen zijn bedoeld. Maar hij had het over debielen, dus meerdere personen. En het maakt me eerlijk gezegd geen reet uit of hij specifiek aan iemand is gericht of niet, het is nog steeds een kansloze opmerking die een mod niet hoort te maken.
Omdat ik over het algemeen me als een idioot gedraag heb ik geen recht van spreken?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Je notes bekijkende denk ik niet dat jij recht van spreken hebt in deze.
Heeft die ook geen tot weinig haar?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat ik over het algemeen me als een idioot gedraag heb ik geen recht van spreken?
Je lijkt mijn moeder wel.
Ja.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft die ook geen tot weinig haar?
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft die ook geen tot weinig haar?
Mwah. Context.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik keur Zotheids gedrag zeker niet goed. verre van zelfs.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mwah. Context.
Ik vind het eigenlijk nog wel netjes. Ik zou veel verder zijn gegaan. Persoonlijk vind ik dat er iets te vel op die Nazi-vergelijkingen wordt gereageerd, maar ik kan het begrijpen. Zelf doe ik het niet, maar het wordt te vaak gebruikt nu. Bij het minste of geringste is een crewlid al een dictator.
Sowieso komt de manier waarop jij nu reageert over als mierenneuken. In plaats van dat je Zotheid ook een simpel zieltje kunt noemen, val je notabene over het woordje debielen. Wat is nou erger? Vergeleken worden met Nazi's of debiel genoemd worden?
Jammer dat je dat nergens kenbaar maakt en laat merken. Je geeft zelfs 'Noem een crewlid een NSBer?' als tip.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik keur Zotheids gedrag zeker niet goed. verre van zelfs.
Het is niet alleen debiel, maar ook nog eens infantiel gedrag.quote:En ik persoonlijk vind debiel ook niet iets waar je zomaar mee rondstrooit.
Eens.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
Als dit geen ban wordt weet ik het ook niet meer.![]()
[..]
Kinderen.
Hij wilde toch geband worden? en de laatste tijd worden veel mensen geband omdat ze mods uitmaken voor fascisten en dergelijke. dus waarom mag ik hem die tip niet geven?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jammer dat je dat nergens kenbaar maakt en laat merken. Je geeft zelfs 'Noem een crewlid een NSBer?' als tip.
[..]
Het is niet alleen debiel, maar ook nog eens infantiel gedrag.
Als je niet achter dergelijke woorden als debiel staat, lijkt het mij een beetje krom om NSB als tip te geven.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij wilde toch geband worden? en de laatste tijd worden veel mensen geband omdat ze mods uitmaken voor fascisten en dergelijke. dus waarom mag ik hem die tip niet geven?
Ik was ook mod en wat haatte ik users die zo dachten. Er vanuit gaan dat mods zich als mod moeten gedragen, maar als je users aanspreekt op hun gedrag en hun wijst op hun tekortkomingen werd er meteen met de vinger teruggewezen. Als mod moet je je aan allerlei regels houden, true. Alsof het alleen voor de mods zo is. Logisch! Welnee, als user moet je je ook aan bepaalde regels houden.quote:En dat jij als user iets debiel of infantiel vind is jouw probleem, maar ik denk dat je als mod toch iets anders daar tegen aan moet kijken.
Ik heb niks bijdehands te verzinnen op het eerste stukje, dus ik ga maar over op het tweede.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je niet achter dergelijke woorden als debiel staat, lijkt het mij een beetje krom om NSB als tip te geven.
Zotheid kon vrijwillig om een ban vragen, daar doet de crew niet moeilijk over. Bt. is ook geband toen ze het nodig had en is dat verzoekje gefiatteerd. Mijns inziens kun je beter een ruggengraat kweken, maar als het echt moet, zijn er andere manieren om geband te worden zonder andere mensen te krenken.
[..]
Ik was ook mod en wat haatte ik users die zo dachten. Er vanuit gaan dat mods zich als mod moeten gedragen, maar als je users aanspreekt op hun gedrag en hun wijst op hun tekortkomingen meteen dat zij meteen terugwijzen. Als mod moet je je aan allerlei regels houden, true. Alsof het alleen voor de mods zo is. Logisch! Welnee, als user moet je je ook aan bepaalde regels houden.
!! Ik denk ik zie alweer een onbekende in de SC.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:24 schreef Fascination het volgende:
Jezelf een ban aan willen smeren.![]()
![]()
kun je alles omdraaien. Zotheid kan net zo goed een PM naar remlof sturen, in plaats van een topic te openen met zo'n TT.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb niks bijdehands te verzinnen op het eerste stukje, dus ik ga maar over op het tweede.
Als mod mag je welzeker users debielen of idioten vinden, maar spreek hem dan aan via PM. Het word alleen maar leuker voor Zot als mods hem in het openbaar debiel beginnen te noemen.
Eens. Beetje triest om een ban willen krijgen als excuus te gebruiken om de crew te beledigen.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je niet achter dergelijke woorden als debiel staat, lijkt het mij een beetje krom om NSB als tip te geven.
Zotheid kon vrijwillig om een ban vragen, daar doet de crew niet moeilijk over. Bt. is ook geband toen ze het nodig had en is dat verzoekje gefiatteerd. Mijns inziens kun je beter een ruggengraat kweken, maar als het echt moet, zijn er andere manieren om geband te worden zonder andere mensen te krenken.
[..]
Ik was ook mod en wat haatte ik users die zo dachten. Er vanuit gaan dat mods zich als mod moeten gedragen, maar als je users aanspreekt op hun gedrag en hun wijst op hun tekortkomingen werd er meteen met de vinger teruggewezen. Als mod moet je je aan allerlei regels houden, true. Alsof het alleen voor de mods zo is. Logisch! Welnee, als user moet je je ook aan bepaalde regels houden.
Dat had hij inderdaad beter kunnen doen.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor hetzelfde gemak kun je alles omdraaien. Zotheid kan met hetzelfde gemak een PM naar remlof sturen, in plaats van een topic te openen met zo'n TT.
Vind je 'm niet leuk?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!! Ik denk ik zie alweer een onbekende in de SC.
Met je ava.![]()
![]()
This hier gezelllliggggggggg..quote:Op donderdag 24 september 2009 21:34 schreef Dqod het volgende:
Ik dacht "Goh leuk, laat ik eens gaan kijken hoe het op dit moment op de SC is"
Zie ik dit
Ik ga wel weer Fable spelen
Precies, het werkt twee kanten op. Maar in eerste instantie is de crew altijd schuldig, de users zoeken het nooit bij zichzelf.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat had hij inderdaad beter kunnen doen.
Hoeft niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Precies, het gaat twee kanten op. Maar in eerste instantie is de crew altijd schuldig, de users zoeken het nooit bij zichzelf.
Dit topic is een passend voorbeeld. De user maakt de crew uit voor dictator/Nazi. Geen enkele user zegt er iets van. Wordt de user een debiel genoemd, kan en mag dat soort gedrag opeens niet.quote:
Gegroet.quote:
Ik zal de volgende keer eerst de user straf geven.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit topic is een passend voorbeeld. De user maakt de crew uit voor dictator/Nazi. Geen enkele user zegt er iets van. Wordt de user een debiel genoemd, kan en mag dat soort gedrag opeens niet.
Ja, je ziet het correct.quote:
neequote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer eerst de user straf geven.
Om 0500 was ik mn bedje ingegaanquote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, je ziet het correct.Heb je het nog afgekregen gister?
Gewoon aanspreken op zijn gedrag en niet door de vingers zien.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer eerst de user straf geven.
Whehe.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Om 0500 was ik mn bedje ingegaan![]()
Hoe is het nog met je vader afgelopen?quote:
Haha. Ik moest ook nog dingen maken, ik vond het om half 2 wel genoeg geweest.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Om 0500 was ik mn bedje ingegaan![]()
Ik begon om 1uurquote:Op donderdag 24 september 2009 21:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha. Ik moest ook nog dingen maken, ik vond het om half 2 wel genoeg geweest.
Neuh, opbokken ermee.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je 'm niet leuk?Julie Dreyfus.
![]()
![]()
Ja slecht he. Ik moet voor morgen ook nog wat doen, en ik moet om 6.00u op. Maar ik heb geen zin.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik begon om 1uur![]()
![]()
Omdat iemand om half1 vroeg hoever ik was.. anders had ik het wrsch nog langer uitgesteld
Dan moet je opleiding wel errrug leuk zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 21:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja slecht he. Ik moet voor morgen ook nog wat doen, en ik moet om 6.00u op. Maar ik heb geen zin.
Gaan die dingen nu al met het openbaar vervoer?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanmiddag zat ik naast een sprinkhaan in de bus.
Bepaalde mensen hadden een mental image...
SORRYquote:Op donderdag 24 september 2009 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ja, en geen kaartje kopen he...quote:Op donderdag 24 september 2009 21:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaan die dingen nu al met het openbaar vervoer?
Die dingen evolueren sneller dan de gemiddelde jeweetwel allochtoon.
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En bedankt.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]! Bedoel je daar nu hetzelfde mee als ik daarmee bedoel? Een dun persoon?
Je weet toch dat ik jou zo nooit zou noemen, ik noem je m'n kleine kouros.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En bedankt.
Overigens dacht ik dat ze echt naast een sprinkhaan zat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |