Zonder portemonnee en hij is al een paar uur weg, lezenquote:Op donderdag 24 september 2009 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien is ie pleisters halen..
Dat klinkt veel te degelijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:45 schreef CoolGuy het volgende:
jij hebt 3 kwartier nodig om het hele huis door te gaan om dan pas te kunnen constateren dat ie daar niet is? Woon jij in een kasteel ofzo?
Als dit serieus is (en ik twijfel nog): blijf vooral rustig. Als je je vader belt, hoor je dan ergens in huis zijn mobiele telefoon? Dan heeft ie die niet bij zich. Zijn er andere persoonlijke bezittingen weg? Autosleutels...anything?
Je moeder is werken. Daar heb je vast een telefoonnummer van. Bel je moeder eens zou ik zeggen. Bloedspoor zeg je. Veel bloed? Als in...VEEL bloed? Of gewoon, 'bloed'. Bedoel, voor hetzelfde geld heeft ie zich gesneden met scheren, is toen even op zoek geweest om het bloeden te stelpen en is toen gewoon weg gegaan. Misschien naar de dokter, maar misschien was 't niet eens zo ernstig en is hij gewoon verder gegaan met business as usual?
ja, zonder geld pleisters halen, vind je 't gek dat het lang duurt!quote:Op donderdag 24 september 2009 13:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zonder portemonnee en hij is al een paar uur weg, lezen
Ik heb alleen een foto van het bloed aan de handdoek.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:46 schreef wise het volgende:
foto van bloed.
maar dat heb je natuurlijk "opgeruimd"
dikke verzinsel dit
Ja, die neemt ook niet op, haar mobiel is uit en werktelefoon is impossible.quote:
Dan kun je vast ook wel een foto maken van de rest van het bloed.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb alleen een foto van het bloed aan de handdoek.
Welja.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, die neemt ook niet op, haar mobiel is uit en werktelefoon is impossible.
post itquote:Op donderdag 24 september 2009 13:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb alleen een foto van het bloed aan de handdoek.
Daar heb ik het merendeel al van opgeruimd, er ligt nu nog een enkele druppel..quote:Op donderdag 24 september 2009 13:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Dan kun je vast ook wel een foto maken van de rest van het bloed.
Verkapt ik-heb-een-enorm-huis-topic.quote:Dus ik van kwart over elf tot twaalf uur in paniek door het hele huis zoeken naar hem, maar hij is nergens te bekennen.
Ik heb een webcam als je niet wilt geloven dat ik van het vrouwelijke geslacht ben, jezus christus zeg.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
die pic ook in TS dr fobo, alsof een échte meid die gewoon ff neerpleurt...
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:56 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
tvp.. nu wil ik het volgen ook
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:56 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
tvp voor webcam picsquote:Op donderdag 24 september 2009 13:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een webcam als je niet wilt geloven dat ik van het vrouwelijke geslacht ben, jezus christus zeg.![]()
Tevens ben ik nu die foto aan het uploaden.
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:02 schreef Xenomaniac het volgende:
Mjah Ts, breng je pak maar naar de stomerij, je hebt binnenkort een begrafenis.
Die is dood, da's duidelijk.
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar heb ik het merendeel al van opgeruimd, er ligt nu nog een enkele druppel..
Ze heeft wel eerst drie kwartier het huis doorzocht hè!quote:Op donderdag 24 september 2009 14:05 schreef nikky het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik besterf het
Jij maakt je zorgen om je pappa en er kan-wel-vanalles-gebeurd-zijn. En jij ruimt "plaats delict" op.
Het zal wel niet zo erg zijn he?
Last Modified Date/Time 2009:09:24 12:47:44quote:
Omdat hij bloedsporen achterlaat, verdwijnt en vervolgens zijn telefoon niet opneemt. Dat is toch de klacht!quote:Op donderdag 24 september 2009 14:07 schreef wise het volgende:
[..]
Last Modified Date/Time 2009:09:24 12:47:44
wel vandaag genomen. Maar waarom in KLB?
En ze dacht er niet aan om te kijken of er nog meer bloed lag en dat mogelijk te volgen ?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze heeft wel eerst drie kwartier het huis doorzocht hè!
Damn, mijn bouillonsoepje ligt nu voor 50% over het toetsenbord heenquote:Op donderdag 24 september 2009 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien is ie pleisters halen..
Wel een beetje lomp dat je hier wel een foto van neemt, maar niet van de rest. Ik ben door deze foto in ieder geval niet onder de indruk dat het allemaal echt zo erg is.quote:
Op basis van die foto lijkt het me inderdaad niet zo'n gigantisch drama.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel een beetje lomp dat je hier wel een foto van neemt, maar niet van de rest. Ik ben door deze foto in ieder niet onder de indruk dat het allemaal echt zo erg is.
Rare manier van klagen heb jij, ik zou ongerust zijn en daar zou ik verder niet over klagenquote:Op donderdag 24 september 2009 14:09 schreef wolvendagen het volgende:
Omdat hij bloedsporen achterlaat, verdwijnt en vervolgens zijn telefoon niet opneemt. Dat is toch de klacht!
Auto is weg, spoor stopt in zijn kamer.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:16 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Dat wil hij juist...
Het spoor houdt zomaar op ? Of ? En is de auto er nog ? Vragen, vragen, vragen.
Ik heb de politie al gebeld, ze lezen nu ook mee in dit topic.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Auto is weg, spoor stopt in zijn kamer.
Hoe rijk zijn jullie?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En de koffer en portemonnee zijn er nog ?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, de vader was net bezig met een zakje nepbloed aan het openmaken van die horrorfilm waar hij laatst in speelde. Oh nee, hij schoot uit met de ketchup omdat hij altijd 's ochtends in de badkamer een hotdog eet.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:46 schreef DrDarwin het volgende:
Is het echt bloed?
Waarom zeggen mensen dit altijd. Ik weet zeker dat je soepje nog gewoon in je bekertje zit.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:14 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Damn, mijn bouillonsoepje ligt nu voor 50% over het toetsenbord heen
Soepkom!quote:Op donderdag 24 september 2009 14:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen dit altijd. Ik weet zeker dat je soepje nog gewoon in je Soepkom zit.
Slet genaaid, beurs vergeten.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
Anti-climax: ik weet in feite het gehele topic al dat mijn vader op werk uitje is. Het is dus allemaal wel echt gebeurd, maar niet zo erg als verwacht. Hij nam niet op, maar smste wel terug. Pwned.
LEKKEERE TIETUUHHH!! \quote:Op donderdag 24 september 2009 14:31 schreef LudoSanders het volgende:
In welke richting moet ik precies denken om een ontopic reactie te plaatsen, swarmahoer?
je hebt hier nu maar 1 persoon ge pwned dat is swarmahoer, die dacht dat het allemaal echt was.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
Anti-climax: ik weet in feite het gehele topic al dat mijn vader op werk uitje is. Het is dus allemaal wel echt gebeurd, maar niet zo erg als verwacht. Hij nam niet op, maar smste wel terug. Pwned.
Dan heeft hij zich gewoon gesneden bij het knippen van zijn teen-nagel, en is hij naar z'n werk gegaan. Zijn telefoon was hij vergeten op te laden dus die is leeg daarom neemt ie niet op.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zeg ik:quote:Op donderdag 24 september 2009 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:31 schreef Goofisch het volgende:
TS lacht zich waarschijnlijk helemaal dood op dit topic nu
Klapmongool, het is ook echt alleen niet zo dramatisch als beschreven.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:32 schreef maickeltje het volgende:
[..]
je hebt hier nu maar 1 persoon ge pwned dat is swarmahoer, die dacht dat het allemaal echt was.
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:32 schreef maickeltje het volgende:
[..]
je hebt hier nu maar 1 persoon ge pwned dat is swarmahoer, die dacht dat het allemaal echt was.
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
Inderdaad, goede reden om 'm voor 'klapmongool' uit te schelden. Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Klapmongool, het is ook echt alleen niet zo dramatisch als beschreven.
Vet gepwned!!88!88!88quote:Op donderdag 24 september 2009 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
Whehe.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:32 schreef maickeltje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:02 schreef Xenomaniac het volgende:
Mjah Ts, breng je pak maar naar de stomerij, je hebt binnenkort een begrafenis.
Die is dood, da's duidelijk.
Kankerharde grapje voor KLB mayn, dope.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
Hoezo was het niet serieus? Alles wat wd in de OP beschreef is écht gebeurd.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vet gepwned!!88!88!88swarmahoer die iedereen dwingt om serieus te reageren op een topic die overduidelijk niet serieus is
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Inderdaad, goede reden om 'm voor 'klapmongool' uit te schelden. Maar natuurlijk.
Jammer hoor.. desondanks ben ik nu wel verliefd geworden door je FoBoquote:Op donderdag 24 september 2009 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:32 schreef maickeltje het volgende:
[..]
ja, ik nietquote:Op donderdag 24 september 2009 14:31 schreef Goofisch het volgende:
TS lacht zich waarschijnlijk helemaal dood op dit topic nu
Als iemand A zegt, zeg jij ook A he.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:34 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Inderdaad..
Ben benieuwd waar swarmahoer nu blijft met het Slotje.
Nee zou ik ook niet doen.quote:
kick naar onzquote:Op donderdag 24 september 2009 14:34 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Inderdaad..
Ben benieuwd waar swarmahoer nu blijft met het Slotje.
Vlotjes. Ik merk vanaf hier al dat je succes gaat hebben.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:35 schreef Laurensius het volgende:
[..]
Jammer hoor.. desondanks ben ik nu wel verliefd geworden door je FoBo
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Vlotjes. Ik merk vanaf hier al dat je succes gaat hebben.
hier hoort het tochquote:Op donderdag 24 september 2009 14:37 schreef Beauregard het volgende:
[..].
Jij doet echt maar wat, he?
Goeie, nu het verhaal al volkomen duidelijk is.quote:
HIj maakt toch 50% kans.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Vlotjes. Ik merk vanaf hier al dat je succes gaat hebben.
Bloed kwam wel van mijn vader. Hij is weg zonder portemonnee omdat hij geen geld nodig had bij het werk uitje en zijn computer staat altijd aan.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:36 schreef NikkelCobalt het volgende:
Nou nou nou wat een pareltje van een topic maar weer![]()
Maar waar kwam het bloed vandaan dan? Heeft TS zelf lopen druppelen? En waarom is vader weg zonder portomonnee? En waarom laat hij zijn computer aan? Of had je dat er allemaal bij verzonnen? Vragen, vragen..
Ts ik vind jou cool, de enigste reden is gewoon dat je swarmahoer zo hard hebt gepwned dat die zelfs het topic niet op slot durft te gooien dat die het maar een kick naar onz geeft!quote:Op donderdag 24 september 2009 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bloed kwam wel van mijn vader. Hij is weg zonder portemonnee omdat hij geen geld nodig had bij het werk uitje en zijn computer staat altijd aan.
En hij bloedt wel vaker en ruimt dat dan niet op?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bloed kwam wel van mijn vader. Hij is weg zonder portemonnee omdat hij geen geld nodig had bij het werk uitje en zijn computer staat altijd aan.
Hij had het niet door zei hij.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:39 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En hij bloedt wel vaker en ruimt dat dan niet op?
Want, het is onzin?quote:
Ja, vet cool zo in opstand komen tegen de gevestigde ordequote:Op donderdag 24 september 2009 14:39 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ts ik vind jou cool, de enigste reden is gewoon dat je swarmahoer zo hard hebt gepwned dat die zelfs het topic niet op slot durft te gooien dat die het maar een kick naar onz geeft!
HAHAHHAHHAHA
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:39 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ts ik vind jou cool, de enigste reden is gewoon dat je swarmahoer zo hard hebt gepwned dat die zelfs het topic niet op slot durft te gooien dat die het maar een kick naar onz geeft!
HAHAHHAHHAHA
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:40 schreef murphyjenkins het volgende:
ts , je vader is dood.
ik kan zijn plaats wel overnemen , ik heb ervaring met je moeder
Thanks but no thanks.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:40 schreef murphyjenkins het volgende:
ts , je vader is dood.
ik kan zijn plaats wel overnemen , ik heb ervaring met je moeder
Hopelijk bewaart hij z'n pasjes voor de zorgverzekering niet in z'n portomonee danquote:Op donderdag 24 september 2009 14:40 schreef Xs2Shanna het volgende:
opengescheurd poepertje tijdens het poepen natuurlijk! Snel naar zijn kamer gerend, en daar een onderbroek aangedaan natuurlijk!
Nu is hij hechtingen halen in het ziekenhuis, en daar moet je mobiel uit!
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:35 schreef Laurensius het volgende:
[..]
Jammer hoor.. desondanks ben ik nu wel verliefd geworden door je FoBo
quote:
Ludo weet wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:47 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Van je humor moet je 't ook al niet hebben. Arme meid.
Ik had gisteren wel spinazie met mozzarella.quote:
Ah, okee. Dan is het wel grappig, inderdaad.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ludo weet wel wat ik bedoel.
Gelukkig heeft ze wel andere goede puntenquote:Op donderdag 24 september 2009 14:47 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Van je humor moet je 't ook al niet hebben. Arme meid.
Nee.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maaruh heeft TS een lekker zusje dan
Wat zijn die andere goede punten dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze wel andere goede punten.
Ja, ik weet dat die tietenfoto niet TS is
Dr pijplipjes?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:59 schreef Sapstengel het volgende:
Bekijk de foto's eens die wel van haar zijn.
Oh, Enigkind dan?quote:
Lelijke kankerhoer, scherpe knieën incluis, als je 't mij vraagt.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, en nu? Wat zijn d'r goede punten?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:59 schreef Sapstengel het volgende:
Nee hoor, mijn zusje is alleen one of the guysquote:
Scherpe knieënquote:Op donderdag 24 september 2009 15:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Lelijke kankerhoer, scherpe knieën incluis, als je 't mij vraagt.
"Vrouwen" Meisjes die zich als mannen gedragen..quote:Op donderdag 24 september 2009 15:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn zusje is alleen one of the guys
Alleen die middelste! Zo te zien.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:59 schreef Sapstengel het volgende:
Hmm, leuk jurkje, H&M?, ¤19,95?quote:
Van vorig jaar.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hmm, leuk jurkje, H&M?, ¤19,95?
Ha, ontmaskerd.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hmm, leuk jurkje, H&M?, ¤19,95?
Daar gaat het niet om, leek een beetje op dezelfde als m'n vriendin..quote:
Leuk he, Fok!quote:Op donderdag 24 september 2009 15:12 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ha, ontmaskerd.
[ afbeelding ]
Scheer je weg naar LIF, idioot.
Moet je dit topic eens doorlezen: Aan welke user heb jij een hekel?.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:08 schreef Beauregard het volgende:
TS heeft draaijer in haar fotoboek.
Even terzijde, wanneer gaat eigenlijk de ontmaskering van die user plaatsvinden? Het wordt een keer tijd.
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet je dit topic eens doorlezen: Aan welke user heb jij een hekel?.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:10 schreef Maikuuul het volgende:
Owja ... die ene gast heb ik een hekel.
Die kakker met zijn wijven porsche boxter en wat altijd zijn kindjes GANT aan laat doen omdat dit een zogenaamd "maatvast" merk is> hebje ook veel aan als de kindjes er na 6 maanden al uitgroeien, uiteraard staan deze merkjes altijd subtiel op de kleding gedrukt in lettertype 72
draaijer is de naam
Je hoeft hier niet te posten..quote:Op donderdag 24 september 2009 15:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik vind er anders geen mallemoer aan.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Lelijke kankerhoer, scherpe knieën incluis, als je 't mij vraagt.
Zóóó jammer.....quote:Op donderdag 24 september 2009 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, ik weet dat die tietenfoto niet TS is
Whehe, nu daadwerkelijk doorgelezen en wat een mongool. Wat laat die kerel zich kennen, zeg. Hij wordt geprovoceerd door vmbo'ertjes en types als yvonne en gaat heeeelemaal door het lint. Heerlijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet je dit topic eens doorlezen: Aan welke user heb jij een hekel?.
OMG!! G-dog is jou zus ???quote:Op donderdag 24 september 2009 15:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn zusje is alleen one of the guys
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |