Kankerharde grapje voor KLB mayn, dope.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
Anti-climax: ik weet in feite het gehele topic al dat mijn vader op werk uitje is. Het is dus allemaal wel echt gebeurd, maar niet zo erg als verwacht. Hij nam niet op, maar smste wel terug. Pwned.
Hoezo was het niet serieus? Alles wat wd in de OP beschreef is écht gebeurd.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vet gepwned!!88!88!88swarmahoer die iedereen dwingt om serieus te reageren op een topic die overduidelijk niet serieus is
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Inderdaad, goede reden om 'm voor 'klapmongool' uit te schelden. Maar natuurlijk.
Jammer hoor.. desondanks ben ik nu wel verliefd geworden door je FoBoquote:Op donderdag 24 september 2009 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
Anti-climax: ik weet in feite het gehele topic al dat mijn vader op werk uitje is. Het is dus allemaal wel echt gebeurd, maar niet zo erg als verwacht. Hij nam niet op, maar smste wel terug. Pwned.
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:32 schreef maickeltje het volgende:
[..]
je hebt hier nu maar 1 persoon ge pwned dat is swarmahoer, die dacht dat het allemaal echt was.
ja, ik nietquote:Op donderdag 24 september 2009 14:31 schreef Goofisch het volgende:
TS lacht zich waarschijnlijk helemaal dood op dit topic nu
Als iemand A zegt, zeg jij ook A he.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:34 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Inderdaad..
Ben benieuwd waar swarmahoer nu blijft met het Slotje.
Nee zou ik ook niet doen.quote:
kick naar onzquote:Op donderdag 24 september 2009 14:34 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Inderdaad..
Ben benieuwd waar swarmahoer nu blijft met het Slotje.
Vlotjes. Ik merk vanaf hier al dat je succes gaat hebben.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:35 schreef Laurensius het volgende:
[..]
Jammer hoor.. desondanks ben ik nu wel verliefd geworden door je FoBo
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Vlotjes. Ik merk vanaf hier al dat je succes gaat hebben.
hier hoort het tochquote:Op donderdag 24 september 2009 14:37 schreef Beauregard het volgende:
[..].
Jij doet echt maar wat, he?
Goeie, nu het verhaal al volkomen duidelijk is.quote:
HIj maakt toch 50% kans.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Vlotjes. Ik merk vanaf hier al dat je succes gaat hebben.
Bloed kwam wel van mijn vader. Hij is weg zonder portemonnee omdat hij geen geld nodig had bij het werk uitje en zijn computer staat altijd aan.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:36 schreef NikkelCobalt het volgende:
Nou nou nou wat een pareltje van een topic maar weer![]()
Maar waar kwam het bloed vandaan dan? Heeft TS zelf lopen druppelen? En waarom is vader weg zonder portomonnee? En waarom laat hij zijn computer aan? Of had je dat er allemaal bij verzonnen? Vragen, vragen..
Ts ik vind jou cool, de enigste reden is gewoon dat je swarmahoer zo hard hebt gepwned dat die zelfs het topic niet op slot durft te gooien dat die het maar een kick naar onz geeft!quote:Op donderdag 24 september 2009 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bloed kwam wel van mijn vader. Hij is weg zonder portemonnee omdat hij geen geld nodig had bij het werk uitje en zijn computer staat altijd aan.
En hij bloedt wel vaker en ruimt dat dan niet op?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bloed kwam wel van mijn vader. Hij is weg zonder portemonnee omdat hij geen geld nodig had bij het werk uitje en zijn computer staat altijd aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |