Ludo weet wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:47 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Van je humor moet je 't ook al niet hebben. Arme meid.
Ik had gisteren wel spinazie met mozzarella.quote:
Ah, okee. Dan is het wel grappig, inderdaad.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ludo weet wel wat ik bedoel.
Gelukkig heeft ze wel andere goede puntenquote:Op donderdag 24 september 2009 14:47 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Van je humor moet je 't ook al niet hebben. Arme meid.
Nee.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maaruh heeft TS een lekker zusje dan
Wat zijn die andere goede punten dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze wel andere goede punten.
Ja, ik weet dat die tietenfoto niet TS is
Dr pijplipjes?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:59 schreef Sapstengel het volgende:
Bekijk de foto's eens die wel van haar zijn.
Oh, Enigkind dan?quote:
Lelijke kankerhoer, scherpe knieën incluis, als je 't mij vraagt.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, en nu? Wat zijn d'r goede punten?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:59 schreef Sapstengel het volgende:
Nee hoor, mijn zusje is alleen one of the guysquote:
Scherpe knieënquote:Op donderdag 24 september 2009 15:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Lelijke kankerhoer, scherpe knieën incluis, als je 't mij vraagt.
"Vrouwen" Meisjes die zich als mannen gedragen..quote:Op donderdag 24 september 2009 15:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn zusje is alleen one of the guys
Alleen die middelste! Zo te zien.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:59 schreef Sapstengel het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |