Hij had het niet door zei hij.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:39 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En hij bloedt wel vaker en ruimt dat dan niet op?
Want, het is onzin?quote:
Ja, vet cool zo in opstand komen tegen de gevestigde ordequote:Op donderdag 24 september 2009 14:39 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ts ik vind jou cool, de enigste reden is gewoon dat je swarmahoer zo hard hebt gepwned dat die zelfs het topic niet op slot durft te gooien dat die het maar een kick naar onz geeft!
HAHAHHAHHAHA
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:39 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ts ik vind jou cool, de enigste reden is gewoon dat je swarmahoer zo hard hebt gepwned dat die zelfs het topic niet op slot durft te gooien dat die het maar een kick naar onz geeft!
HAHAHHAHHAHA
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:40 schreef murphyjenkins het volgende:
ts , je vader is dood.
ik kan zijn plaats wel overnemen , ik heb ervaring met je moeder
Thanks but no thanks.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:40 schreef murphyjenkins het volgende:
ts , je vader is dood.
ik kan zijn plaats wel overnemen , ik heb ervaring met je moeder
Hopelijk bewaart hij z'n pasjes voor de zorgverzekering niet in z'n portomonee danquote:Op donderdag 24 september 2009 14:40 schreef Xs2Shanna het volgende:
opengescheurd poepertje tijdens het poepen natuurlijk! Snel naar zijn kamer gerend, en daar een onderbroek aangedaan natuurlijk!
Nu is hij hechtingen halen in het ziekenhuis, en daar moet je mobiel uit!
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:35 schreef Laurensius het volgende:
[..]
Jammer hoor.. desondanks ben ik nu wel verliefd geworden door je FoBo
quote:
Ludo weet wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:47 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Van je humor moet je 't ook al niet hebben. Arme meid.
Ik had gisteren wel spinazie met mozzarella.quote:
Ah, okee. Dan is het wel grappig, inderdaad.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ludo weet wel wat ik bedoel.
Gelukkig heeft ze wel andere goede puntenquote:Op donderdag 24 september 2009 14:47 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Van je humor moet je 't ook al niet hebben. Arme meid.
Nee.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maaruh heeft TS een lekker zusje dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |