Zonder portemonnee en hij is al een paar uur weg, lezenquote:Op donderdag 24 september 2009 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien is ie pleisters halen..
Dat klinkt veel te degelijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:45 schreef CoolGuy het volgende:
jij hebt 3 kwartier nodig om het hele huis door te gaan om dan pas te kunnen constateren dat ie daar niet is? Woon jij in een kasteel ofzo?
Als dit serieus is (en ik twijfel nog): blijf vooral rustig. Als je je vader belt, hoor je dan ergens in huis zijn mobiele telefoon? Dan heeft ie die niet bij zich. Zijn er andere persoonlijke bezittingen weg? Autosleutels...anything?
Je moeder is werken. Daar heb je vast een telefoonnummer van. Bel je moeder eens zou ik zeggen. Bloedspoor zeg je. Veel bloed? Als in...VEEL bloed? Of gewoon, 'bloed'. Bedoel, voor hetzelfde geld heeft ie zich gesneden met scheren, is toen even op zoek geweest om het bloeden te stelpen en is toen gewoon weg gegaan. Misschien naar de dokter, maar misschien was 't niet eens zo ernstig en is hij gewoon verder gegaan met business as usual?
ja, zonder geld pleisters halen, vind je 't gek dat het lang duurt!quote:Op donderdag 24 september 2009 13:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zonder portemonnee en hij is al een paar uur weg, lezen
Ik heb alleen een foto van het bloed aan de handdoek.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:46 schreef wise het volgende:
foto van bloed.
maar dat heb je natuurlijk "opgeruimd"
dikke verzinsel dit
Ja, die neemt ook niet op, haar mobiel is uit en werktelefoon is impossible.quote:
Dan kun je vast ook wel een foto maken van de rest van het bloed.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb alleen een foto van het bloed aan de handdoek.
Welja.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, die neemt ook niet op, haar mobiel is uit en werktelefoon is impossible.
post itquote:Op donderdag 24 september 2009 13:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb alleen een foto van het bloed aan de handdoek.
Daar heb ik het merendeel al van opgeruimd, er ligt nu nog een enkele druppel..quote:Op donderdag 24 september 2009 13:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Dan kun je vast ook wel een foto maken van de rest van het bloed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |