Ze heeft wel eerst drie kwartier het huis doorzocht hè!quote:Op donderdag 24 september 2009 14:05 schreef nikky het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik besterf het
Jij maakt je zorgen om je pappa en er kan-wel-vanalles-gebeurd-zijn. En jij ruimt "plaats delict" op.
Het zal wel niet zo erg zijn he?
Last Modified Date/Time 2009:09:24 12:47:44quote:
Omdat hij bloedsporen achterlaat, verdwijnt en vervolgens zijn telefoon niet opneemt. Dat is toch de klacht!quote:Op donderdag 24 september 2009 14:07 schreef wise het volgende:
[..]
Last Modified Date/Time 2009:09:24 12:47:44
wel vandaag genomen. Maar waarom in KLB?
En ze dacht er niet aan om te kijken of er nog meer bloed lag en dat mogelijk te volgen ?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze heeft wel eerst drie kwartier het huis doorzocht hè!
Damn, mijn bouillonsoepje ligt nu voor 50% over het toetsenbord heenquote:Op donderdag 24 september 2009 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien is ie pleisters halen..
Wel een beetje lomp dat je hier wel een foto van neemt, maar niet van de rest. Ik ben door deze foto in ieder geval niet onder de indruk dat het allemaal echt zo erg is.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:56 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
tvp.. nu wil ik het volgen ook
Op basis van die foto lijkt het me inderdaad niet zo'n gigantisch drama.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel een beetje lomp dat je hier wel een foto van neemt, maar niet van de rest. Ik ben door deze foto in ieder niet onder de indruk dat het allemaal echt zo erg is.
Rare manier van klagen heb jij, ik zou ongerust zijn en daar zou ik verder niet over klagenquote:Op donderdag 24 september 2009 14:09 schreef wolvendagen het volgende:
Omdat hij bloedsporen achterlaat, verdwijnt en vervolgens zijn telefoon niet opneemt. Dat is toch de klacht!
Auto is weg, spoor stopt in zijn kamer.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:16 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Dat wil hij juist...
Het spoor houdt zomaar op ? Of ? En is de auto er nog ? Vragen, vragen, vragen.
Ik heb de politie al gebeld, ze lezen nu ook mee in dit topic.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Auto is weg, spoor stopt in zijn kamer.
Hoe rijk zijn jullie?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En de koffer en portemonnee zijn er nog ?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, de vader was net bezig met een zakje nepbloed aan het openmaken van die horrorfilm waar hij laatst in speelde. Oh nee, hij schoot uit met de ketchup omdat hij altijd 's ochtends in de badkamer een hotdog eet.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:46 schreef DrDarwin het volgende:
Is het echt bloed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |