Maakt niet uit, ik had een soort van reden nodig om dit te posten.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? Ze doet toch niet meer mee.
That doesn't make sense. Nou ja, ergens ook weer wel.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik gaf heeeem gelijk, dus minimaal he
Vorige keer wel, toen was ik em gewoon kwijt geraakt met mijn lamme kop.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, en het is zeker nooooit jouw schuld he ?
Als Juliette maar terugkomt.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik had een soort van reden nodig om dit te posten.
En d'r komen wel een hele boel oude Losties terug in het laatste seizoen, hoor.Zij misschien ook wel.
Ik heb dit op mn bankpasquote:Op donderdag 24 september 2009 12:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vorige keer wel, toen was ik em gewoon kwijt geraakt met mijn lamme kop.
Net even Rabobank gebeld, iets met ING banken die storingen hebben. Nu krijg ik WEER een nieuwe pas met nieuwe pincode
Doet 't nieeeequote:Op donderdag 24 september 2009 12:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb dit op mn bankpas
[ afbeelding ]
Meisje in Turkije op het vliegveld schrok zich rot toen ze m van me aanpakte
Je hebt gelijk/geluk:quote:Op donderdag 24 september 2009 12:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik had een soort van reden nodig om dit te posten.
En d'r komen wel een hele boel oude Losties terug in het laatste seizoen, hoor.Zij misschien ook wel.
Die zelfontworpen bankpasjes, moeten die niet aan voorwaardes voldoen ofzo?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb dit op mn bankpas
[ afbeelding ]
Meisje in Turkije op het vliegveld schrok zich rot toen ze m van me aanpakte
Officieel wel, maar ze kijken er niet naar.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die zelfontworpen bankpasjes, moeten die niet aan voorwaardes voldoen ofzo?
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:28 schreef IQM het volgende:
Speciaal voor mij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oeh, dank je, IQM.
Ik zat er op te wachten!quote:Op donderdag 24 september 2009 12:28 schreef IQM het volgende:
Speciaal voor mij.
[..]
Oeh, dank je, IQM.
Zeker.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten!.
Veel beter dan Claire.
Ik heb een wat andere smaak.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:28 schreef IQM het volgende:
Speciaal voor mij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oeh, dank je, IQM.
Wie zou jij kiezen tussen Robin en Kate?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Zeker.Al heb ik er ook geen problemen mee om met Claire op een onbewoond eiland gedropt te worden.
Tomei en Connelly,quote:Op donderdag 24 september 2009 12:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb een wat andere smaak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het leven is hard, succes!quote:Op donderdag 24 september 2009 12:47 schreef afcajos het volgende:
Nou ik ga naar schoolMet een kater
Met zonder pinpas
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 24 september 2009 12:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die zelfontworpen bankpasjes, moeten die niet aan voorwaardes voldoen ofzo?
Dude.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie zou jij kiezen tussen Robin en Kate?
Ja straksquote:Op donderdag 24 september 2009 12:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga je nou ook nog een PM-metje terugsturen of niet?
De leukste daarvan vind ik Ellen ten Damme. De rest is leuk, maar doet me gewoon niet zo veel.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom wel?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:57 schreef jagga het volgende:
tvp
en waarom gedenken we jitz niet in de TT van de SC?
Tomei, Trachtenberg en Johansson; eensquote:Op donderdag 24 september 2009 12:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het begin,quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijk nou, nou heb je ze verdrietig gemaakt:
[ afbeelding ]
Met z'n vette pens.quote:
Ben ik de enige die er ogen in ziet?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijk nou, nou heb je ze verdrietig gemaakt:
[ afbeelding ]
Maak je hem zelf?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:36 schreef IQM het volgende:
"Parijs Berlijn Madrid" van Boudewijn De Groot is een très lekker nummer, doch onvindbaar als embeddable video.
Gast, waarom denk je dat ik zeg dat je ze verdrietig hebt gemaakt.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben ik de enige die er ogen in ziet?
[ afbeelding ].
Ik wou net zelf een screenshotje maken van de video, is het al verwijderd. "Deze video is verwijderd in verband met het schenden van de gebruiksvoorwaarden."quote:Op donderdag 24 september 2009 13:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, waarom denk je dat ik zeg dat je ze verdrietig hebt gemaakt.Omdat die 'ogen' zo zielig naar beneden kijken.
Dit is nieuw.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:53 schreef zarGon het volgende:
Je zou op numero #10 staan in de top 500 met je twee accounts, IQM.
Dit is nieuw.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:53 schreef zarGon het volgende:
Dude, gebruik of de PI óf de smiley, beide tegelijk verpest het. De PI boven de smiley prefereren komt krachtiger over.quote:
Hoe dan ook, met IQM's postaantallen, moet het andere useraccount ook een bekende zijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:00 schreef zarGon het volgende:
w
[..]
Dude, gebruik of de PI óf de smiley, beide tegelijk verpest het. De PI boven de smiley prefereren komt krachtiger over.
I know.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:53 schreef zarGon het volgende:
Oud bekendequote:Op donderdag 24 september 2009 14:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoe dan ook, met IQM's postaantallen, moet het andere useraccount ook een bekende zijn.
Ik had geen idee.
Ja, nee. Gewoon. Ik kwam gewoon op jouw Twitter.quote:
Oh, oké. Tof.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, nee. Gewoon. Ik kwam gewoon op jouw Twitter.
Ik heb wel vaker per ongeluk met de een gepost terwijl ikmet de andere had moeten postenquote:Op donderdag 24 september 2009 14:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nooit meerdere Useraccounts tegelijkertijd, ik zou in de war raken.
Mijn vader is zich prima aan het vermaken met zijn collega's.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoest met je pa?
en wat is dr?
O, beterschap dan.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader is zich prima aan het vermaken met zijn collega's.![]()
En ik ben ziek en kan geen cd's op mijn laptop afspelen
Ga je zelf zingenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader is zich prima aan het vermaken met zijn collega's.![]()
En ik ben ziek en kan geen cd's op mijn laptop afspelen
Wat heeft die Furby met het verhaal te maken?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:20 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Er ging vandaag een vrouw geld aan een zwerver in de trein geven.
Toen ik vanaf het station richting huis liep stond er bij het station zo'n dom flyermeneertje. Aangezien ik een schurfthekel heb aan die onzin zet ik mijn arrogantste gezicht op en negeer zijn vraag of ik een een flyer wilde hebben. Toen ik een aantal meter weg was zij de meneer op een troosteloze toon "Doe maar net of ik niet besta!"
De pauper!
Niks, maar ik dachtquote:Op donderdag 24 september 2009 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat heeft die Furby met het verhaal te maken?
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:43 schreef afcajos het volgende:
Whehe ik heb net heerlijk gepoept op schoolEindelijk weer eens een schone WC.
Sluipmoordenaar in het Hindi.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:02 schreef Ezio het volgende:
Wat is ohayou? Toch niet dat japanse woord he
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik vind het raar dat mensen dat moeten melden, hou t lekkert voor jequote:Op donderdag 24 september 2009 17:31 schreef Siniti het volgende:
Mensen die het raar vinden als mensen op school poepen.
ibgroep faalt een beetjequote:Op donderdag 24 september 2009 17:36 schreef Siniti het volgende:
Ik kreeg eerst een mailtje dat ik op 24 Augustus StuFi zou krijgen. Vandaag een mailtje dat ik et vandaag krijg
Ik maak soms wel eens foto's ervan en mms dat naar mijn kameradenquote:Op donderdag 24 september 2009 17:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat mensen dat moeten melden, hou t lekkert voor je
Ik wil dat niet weten
Ja inderdaadquote:Op donderdag 24 september 2009 17:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ibgroep faalt een beetjeik hoop niet dat ze elke maand die mail gaan sturen nu
Maar alleen als je ene hele mooie hebtquote:Op donderdag 24 september 2009 17:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik maak soms wel eens foto's ervan en mms dat naar mijn kameraden
*steekt vingers in oren*quote:Op donderdag 24 september 2009 17:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik maak soms wel eens foto's ervan en mms dat naar mijn kameraden
Dat was tijdens de feestweek hier zoeen mooie. Het was gewoon pureequote:Op donderdag 24 september 2009 17:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar alleen als je ene hele mooie hebt
Geeft niet, ik typ het toch.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
*steekt vingers in oren*
LALALALA IK HOOR NIKS!!!
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat was tijdens de feestweek hier zoeen mooie. Het was gewoon puree. Maar ik zat al een aantal dagen aand e dunne dus was even weggegaan om te schijten, en kwam 10 minuten later met een grijns op de smoel terug
Nee ik heb geen geldquote:Op donderdag 24 september 2009 17:34 schreef reetveter het volgende:
EJ JOS GA JE UIT VANAVOND?
STUFI FTW
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hou nou eens op, ik ga koken, kom straks wel terug en dan wil ik er niks meer over lezen
Ey, niet iedereen heeft zo'n sterke maag als ik/mij eh!!quote:
Haaaaaiiiiiquote:
Daar kan ik mij helaasch niet over uitlatenquote:Op donderdag 24 september 2009 18:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik lees StuFiWaaaaarom is de wereld zo oneerlijk en waaarom krijg ik dat pas in oktober
Ik weet het welquote:Op donderdag 24 september 2009 18:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar kan ik mij helaasch niet over uitlaten
Dat is niet coolquote:Op donderdag 24 september 2009 18:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet het welomdat ik nog geen 18 ben ofzo. Dus ik word eigenlijk gestraft omdat ik een vroege leerling ben
Mijn OV kaart is ook gewoon geldig vanaf mijn verjaardag!quote:Op donderdag 24 september 2009 18:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is niet cool
Nja t is bijna oktober.. Nog een weekje
Ik mis die goeie ouwe tijd, toen ik nog gratis kon reizen d.m.v m'n ovquote:Op donderdag 24 september 2009 18:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn OV kaart is ook gewoon geldig vanaf mijn verjaardag!
Hoi, daten?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik mis die goeie ouwe tijd, toen ik nog gratis kon reizen d.m.v m'n ov
Wou jij laatst ook al niet met me daten?quote:
Ja, maar ik loop steeds een blauwtje dus blijf ik het proberen.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wou jij laatst ook al niet met me daten?
Props voor jou danquote:Op donderdag 24 september 2009 18:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, maar ik loop steeds een blauwtje dus blijf ik het proberen.
En een grote?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:23 schreef Siniti het volgende:
Ik heb net gegeten en ga straks poepen. Alleen heb ik wel het gevoel dat het een heel vieze gaat worden
Ik weet het..quote:Op donderdag 24 september 2009 18:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik lees StuFiWaaaaarom is de wereld zo oneerlijk en waaarom krijg ik dat pas in oktober
Dat valt me dan wel weer tegenquote:
Dat vind ik eigenlijk nog ergerquote:Op donderdag 24 september 2009 18:28 schreef Siniti het volgende:
Ik kreeg het vorig jaar ook pas in Oktober en dat terwijl ik in Augustus al 18 was geworden
Jij bent niet belangrijk genoegquote:Op donderdag 24 september 2009 18:29 schreef LudoSanders het volgende:
Ik krijg nooit mailtjes van de IB-Groep wanneer ze mijn geld overmaken?
Zeg, we zitten hier niet in Engeland.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:28 schreef Siniti het volgende:
Ik kreeg het vorig jaar ook pas in Oktober en dat terwijl ik in Augustus al 18 was geworden
Ik zie de link niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg, we zitten hier niet in Engeland.
Zei de misschien wel meest kleurloze FOK!ker die er rondloopt.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij bent niet belangrijk genoeg
Ik krijg tenminste mailtjes wanneer ik mijn StuFi krijgquote:Op donderdag 24 september 2009 18:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zei de misschien wel meest kleurloze FOK!ker die er rondloopt.
Namen van maanden en weekdagen schrijven we met kleine letters.quote:
Ik snap hem, want in de Engelse taal worden maanden en weekdagen wel met een hoofdletter geschreven. En daarom zeg jij dat we niet in Engeland leven omdat ik het met een hoofdletter schreef.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Namen van maanden en weekdagen schrijven we met kleine letters.
Que?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:37 schreef Skylark. het volgende:
Ieoewhwee Ieowehwhewe
Load up the drugs, well let the demons come in!
Prachtig, prachtig!!!quote:
Klinkt gezellig heur!quote:Op donderdag 24 september 2009 18:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ieueuwwhieeeeeee Ieeeuwehieeeeee.
Oehquote:Op donderdag 24 september 2009 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, gegeten, nu caramelkoffie
Hier MC Skylark., publiek, doe jullie handen in de lucht! IN DE LUCHT! IK ZEG AYE EN JULLIE OEH! AYE!quote:Op donderdag 24 september 2009 18:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klinkt gezellig heur!
Jij komt hier de boel opfleuren Skylark?
OEH!quote:Op donderdag 24 september 2009 18:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hier MC Skylark., publiek, doe jullie handen in de lucht! IN DE LUCHT! IK ZEG AYE EN JULLIE OEH! AYE!
Ik had vanmiddag wel twee oreo's met witte chocolade opquote:Op donderdag 24 september 2009 18:47 schreef Dqod het volgende:
@ JB:Dat is idd de constatering 'helaas' waard
En GOOO SKYLARK GOOOOOOOOOOOOOO
OIIIIIIIIIIIIIII That's hotquote:Op donderdag 24 september 2009 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag wel twee oreo's met witte chocolade op
Ik heb hele glote tietah.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
Vertel eens iets dat me boeit.
Oreocookies zijn sowieso godenkoekjesquote:
Edit:quote:Op donderdag 24 september 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
Handboeienquote:Op donderdag 24 september 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
Geen downloadlinkjes posten sukkeltjequote:Op donderdag 24 september 2009 18:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Edit: Ja heee dat doen we niet he.
Verklaar je nader beste reetveter!quote:Op donderdag 24 september 2009 18:53 schreef reetveter het volgende:
Ik ga vanavond uit, maar iets zegt me dat dat niet slim is.
Morgen marketing toetsquote:Op donderdag 24 september 2009 18:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verklaar je nader beste reetveter!
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Handboeien
Handboeien zijn (meestal) metalen voorwerpen die worden gebruikt voor het samenbinden (boeien) van twee handen. Door de handen op de rug van de persoon te boeien, wordt het de persoon zeer moeilijk gemaakt zijn of haar handen nog te gebruiken.
Inhoud
* 1 Alternatieve manieren van boeien
* 2 Amusement
* 3 BDSM
* 4 Symboliek
* 5 Externe link
* 6 Bron
Alternatieve manieren van boeien
In het leger wordt gebruikgemaakt van een simpeler methode om krijgsgevangenen te boeien, waarbij de twee duimen worden geboeid, bijvoorbeeld met draad, touw of ijzerdraad. Dit maakt het gebruik van de handen net zo moeilijk als bij metalen handboeien.
De Mobiele Eenheid gebruikt soms in plaats van handboeien ook wel tie-wraps of daarop gebaseerde PlastiCuffs. De gewone tie-wrap of kabelbinder is echter gevaarlijk, omdat door deze slechts een klein beetje te strak aan te trekken, de bloedsomloop kan worden afgeknepen.
Amusement
Handboeien zijn ook een attribuut van goochelaars en boeienkoningen. Harry Houdini gebruikte veelvuldig boeien in zijn act. Politie en slotenfabrikanten werden door hem uitgedaagd. Alle boeien wist hij af te krijgen, op één paar na. De sloten hiervan waren vooraf moedwillig onklaar gemaakt zodanig dat ze ook met de originele sleutels niet meer open konden. Na die ervaring ging Houdini de uitdaging alleen nog aan als hij de kans had gekregen om de sloten vooraf te inspecteren. Goochelaars gebruiken vrijwel zonder uitzondering alleen hun eigen, getruceerde, handboeien.
BDSM
Bij de seksuele praktijk SM, ook wel BDSM, worden handboeien gebruikt voor de opwinding van het submissieve aspect. Het is hierbij niet de bedoeling dat de persoon pijn of ongenoegen ervaart.
Symboliek
In de christelijke iconografie zijn boeien het attribuut van Sint-Leonardus.[1]
quote:
Je hebt hem toch wel eerst aangezet hé.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen downloadlinkjes posten sukkeltje!
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:57 schreef Dqod het volgende:
Lieve LIEVE mensen..
Ik ga douchen, eten en poepen
Tot later![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 18:35 schreef Ferdo het volgende:
Tja, ook die wannabe-Hitlertjes hebben gewoon recht van demonstratie. Alleen jammer dat de antifa's daar lak aan hebben.
als reactie:quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 18:36 schreef Rotzak84 het volgende:
Schop ze van de straat! Je behandeld deze mensen op de manier zoals ook zij mensen behandelen.
quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 18:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, kan de NVU tenminste rustig marcheren.
quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 18:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En antifa zorgt er zelf op die manier juist wél voor dat zijzelf nimmer een meerderheid zullen vormen. En gelukkig maar!
Geen dag gaat mij voorbij.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kom uit het prachtige Amsterdam.
Dan zingen wij vanuit ons hart.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zonder mijn vrienden aan mijn zij.
Dit lied doen wij extra hard.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan zingen wij vanuit ons hart.
Vak410, in vuur en vlam.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit lied doen wij extra hard.
"We gaan nu keihard schijten in dat gat."quote:Op donderdag 24 september 2009 19:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan zingen wij vanuit ons hart.
Ben ajacied tot mijn dood.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
We zijn die boys uit Amsterdam.
Of gewoon helemaal niet.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:08 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb vandaag het allerlekkerste ooit gekookt.
10 vissticks en een zak gekruide krieltjes. En ik heb het nog opgekregen ook. Ik was alleen vergeten groente + drinken te kopen
.
Fail. Ik had tagliatella met zalm en vegetablesquote:Op donderdag 24 september 2009 19:08 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb vandaag het allerlekkerste ooit gekookt.
10 vissticks en een zak gekruide krieltjes. En ik heb het nog opgekregen ook. Ik was alleen vergeten groente + drinken te kopen
.
Goed! Heb haar net te eten gegeven.quote:
Toch wel wat we hadden afgesproken he?!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed! Heb haar net te eten gegeven.
Mannenpap ja.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Toch wel wat we hadden afgesproken he?!
En hoe is het met bobby?
Een van mn favo gerechten: courgette raspen, knoflook in de pan, courgette erbij, slagroom, zout cayennepeper, tagliatelli koken, saus erover en koude gerookte zalmquote:Op donderdag 24 september 2009 19:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Fail. Ik had tagliatella met zalm en vegetables.
Slagroom?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een van mn favo gerechten: courgette raspen, knoflook in de pan, courgette erbij, slagroom, zout cayennepeper, tagliatelli koken, sous erover en koude gerookte zalm![]()
Niet uit zo'n spuitbus natuurlijk.quote:
GADVERDAMMEquote:Op donderdag 24 september 2009 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een van mn favo gerechten: courgette raspen, knoflook in de pan, courgette erbij, slagroom, zout cayennepeper, tagliatelli koken, saus erover en koude gerookte zalm![]()
Ook goed.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mannenpap ja.
Met mij goed verder hoor.En met jou?
Mijn bloed is meer Nederlands dan dat van jou, en mijn tongval ook.quote:
Euhm, neequote:Op donderdag 24 september 2009 19:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn bloed is meer Nederlands dan dat van jou, en mijn tongval ook.
Uhmm, jaquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhmm, ja! Groningen is niet representatief voor Nederland. En de Randstad ook niet want daar woont alleen nog maar buitenlands tuig, dus is het Brabant en Utrecht (deels).
Nee.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb ook een zachte g.
Dat vinden vrouwen sexy.
Jij bent ook niet representatief voor vrouwen.quote:
Sommige mensen.quote:whats up man ?.....how can i find a good connection for weed in your country for serious business?....do you know any people i can talk to?......i don..t mean coffee shops ...i mean growers for example ....thx 4 ya help...greetz from Hamburg
Psshh. Wat nou man met je zachte G. Een harde G uit de keel,quote:Op donderdag 24 september 2009 19:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhmm, ja! Groningen is niet representatief voor Nederland. En de Randstad ook niet want daar woont alleen nog maar buitenlands tuig, dus is het Brabant en Utrecht (deels).
Nee, ik hoef ook niet iemand met zo'n zaaddodend accent.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannen vinden het wel vaak leuk bij een vrouw, andersom niet geloof ik
Mijn zachte 'r' valt meer op.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Psshh. Wat nou man met je zachte G. Een harde G uit de keel,.
Kan jij die jongen helpen dan? http://www.myspace.com/caine045quote:Op donderdag 24 september 2009 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met dat soort mensen
Alsof jouw zaad nog leeft.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik hoef ook niet iemand met zo'n zaaddodend accent.
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn zachte 'r' valt meer op.
Ik zit er niet meer zo in eerlijk gezegdquote:
Jos praat met een harde 'r'.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mensen die met en rollende r spreken klinken net als kakkers.
Nee, teveel van dat soort figuren om me heen gehad he.quote:
Ik heb dat zangerige ook nog eens.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vriendin ook, nouja, het word minder des te langer ze hier is.
Dat is niet zo erg.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb dat zangerige ook nog eens.Maar dat gaat wel weg omdat ik nu in Brabant zit.
Echt he, en reken maar dat dat tuig uit Groningen hier daar vervelend over doet. Ze doen net alsof ze je niet verstaan.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg.
Het boeit me ook eigenlijk niet of mensen met een harde of zachte g praten, maar het word vervelend als ze je niet serieus nemen omdat "je zo grappig klinkt".
Groningers vind ik best hard klinken en bijna brutaal, zonder dat ze dat per sé zijn. Omdat ik gewoon zoveel zachte G's gewend benquote:
Youtube -> Stadjers.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:54 schreef zarGon het volgende:
Ik ben serieus benieuwd hoe dat klinkt. Iemand hier in de zaal die het wil opnemen?
En en en en. Rustig ademhalen, Maisnon.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:50 schreef Maisnon het volgende:
Leuke dag vandaagwas al even niet op de uni geweest want ziek + individueel project maar ik zag veel vriendinnen die ik al lang niet had gezien en mn begeleider was enthousiast over het project en we zaten op 1 lijn en hij was ook heel begripvol dus dat was echt tof en daarna lekker naar de borrel wat gezellig was
Kijk Ajax.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:55 schreef Maisnon het volgende:
Jongens, ik wil een magische avontuurlijke spannende film kijken, nog suggesties?
om bij weg te dromen
Wist niet dat er ook nog een ondergronds leefgebied was.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:47 schreef reetveter het volgende:
Die mensen die onder Las Vegas wonen
Zouden ze rekening hebben gehouden met de man : vrouw verhoudingen?quote:
Nooit naar school geweest ofzoquote:Op donderdag 24 september 2009 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wist niet dat er ook nog een ondergronds leefgebied was.
Jaaa ik moest het even kwijtquote:Op donderdag 24 september 2009 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En en en en. Rustig ademhalen, Maisnon.
Lost in Amsterdam.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jaaa ik moest het even kwijt
Weet jij nog een film Ludo?
Ik moest lachen, en toen keek ik naar de frontpage, en toen zag ik dat er serieus tunnels onder las vegas lopen waar mensen levenquote:Op donderdag 24 september 2009 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wist niet dat er ook nog een ondergronds leefgebied was.
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik moest lachen, en toen keek ik naar de frontpage, en toen zag ik dat er serieus tunnels onder las vegas lopen waar mensen leven
Ik wist het serieus niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik moest lachen, en toen keek ik naar de frontpage, en toen zag ik dat er serieus tunnels onder las vegas lopen waar mensen leven
Jawel. Basisschool. Kun je niet lezen of zo?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nooit naar school geweest ofzo
Heuy, dat was BP!quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef reetveter het volgende:
Wie weet eigenlijk hoe BP eruit ziet?
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef BobbyB het volgende:
Zotheid kwam even het topic om zeep helpen.
Barely Legal #94 was wel aardig.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:15 schreef Maisnon het volgende:
Komop jongens, normaal zijn jullie zo van de films, raad eens wat aan
Lord of the Rings, Star Wars, Angels & Demons, the Da Vinci Code, Reservoir Dogs, Scarface, The Shawshank Redemption, Snatch, The Matrix, Pulp Fiction, The Godfather, The Italian Job, Oceans Eleven, Oceans Twelve, Sin City, The Matrix, V for Vendetta, The Boondock Saints, Goodfellas, Lock Stock and Two Smoking Barrels, Memento, Heat.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:15 schreef Maisnon het volgende:
Komop jongens, normaal zijn jullie zo van de films, raad eens wat aan
Je zit ons gewoon stiekem af te... euh... lezen?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef Broekpaling het volgende:
Overigens vind ik het zelf erg verdacht worden dat ik 9 van de 10 keer kom verschijnen als het over mij gaat.
Als je dat nou afknipt heb je vast meer kans op seks!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
Overigens heb ik vies lang metal haar, Zotheid!
Je zou het bijna denken.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zit ons gewoon stiekem af te... euh... lezen?
Seks.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je dat nou afknipt heb je vast meer kans op seks!
True!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |