Tomei en Connelly,quote:Op donderdag 24 september 2009 12:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb een wat andere smaak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het leven is hard, succes!quote:Op donderdag 24 september 2009 12:47 schreef afcajos het volgende:
Nou ik ga naar schoolMet een kater
Met zonder pinpas
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 24 september 2009 12:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die zelfontworpen bankpasjes, moeten die niet aan voorwaardes voldoen ofzo?
Dude.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie zou jij kiezen tussen Robin en Kate?
Ja straksquote:Op donderdag 24 september 2009 12:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga je nou ook nog een PM-metje terugsturen of niet?
De leukste daarvan vind ik Ellen ten Damme. De rest is leuk, maar doet me gewoon niet zo veel.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom wel?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:57 schreef jagga het volgende:
tvp
en waarom gedenken we jitz niet in de TT van de SC?
Tomei, Trachtenberg en Johansson; eensquote:Op donderdag 24 september 2009 12:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het begin,quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijk nou, nou heb je ze verdrietig gemaakt:
[ afbeelding ]
Met z'n vette pens.quote:
Ben ik de enige die er ogen in ziet?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijk nou, nou heb je ze verdrietig gemaakt:
[ afbeelding ]
Maak je hem zelf?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:36 schreef IQM het volgende:
"Parijs Berlijn Madrid" van Boudewijn De Groot is een très lekker nummer, doch onvindbaar als embeddable video.
Gast, waarom denk je dat ik zeg dat je ze verdrietig hebt gemaakt.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben ik de enige die er ogen in ziet?
[ afbeelding ].
Ik wou net zelf een screenshotje maken van de video, is het al verwijderd. "Deze video is verwijderd in verband met het schenden van de gebruiksvoorwaarden."quote:Op donderdag 24 september 2009 13:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, waarom denk je dat ik zeg dat je ze verdrietig hebt gemaakt.Omdat die 'ogen' zo zielig naar beneden kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |