quote:Op donderdag 24 september 2009 18:57 schreef Dqod het volgende:
Lieve LIEVE mensen..
Ik ga douchen, eten en poepen
Tot later![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 18:35 schreef Ferdo het volgende:
Tja, ook die wannabe-Hitlertjes hebben gewoon recht van demonstratie. Alleen jammer dat de antifa's daar lak aan hebben.
als reactie:quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 18:36 schreef Rotzak84 het volgende:
Schop ze van de straat! Je behandeld deze mensen op de manier zoals ook zij mensen behandelen.
quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 18:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, kan de NVU tenminste rustig marcheren.
quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 18:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En antifa zorgt er zelf op die manier juist wél voor dat zijzelf nimmer een meerderheid zullen vormen. En gelukkig maar!
Geen dag gaat mij voorbij.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kom uit het prachtige Amsterdam.
Dan zingen wij vanuit ons hart.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zonder mijn vrienden aan mijn zij.
Dit lied doen wij extra hard.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan zingen wij vanuit ons hart.
Vak410, in vuur en vlam.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit lied doen wij extra hard.
"We gaan nu keihard schijten in dat gat."quote:Op donderdag 24 september 2009 19:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan zingen wij vanuit ons hart.
Ben ajacied tot mijn dood.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
We zijn die boys uit Amsterdam.
Of gewoon helemaal niet.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:08 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb vandaag het allerlekkerste ooit gekookt.
10 vissticks en een zak gekruide krieltjes. En ik heb het nog opgekregen ook. Ik was alleen vergeten groente + drinken te kopen
.
Fail. Ik had tagliatella met zalm en vegetablesquote:Op donderdag 24 september 2009 19:08 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb vandaag het allerlekkerste ooit gekookt.
10 vissticks en een zak gekruide krieltjes. En ik heb het nog opgekregen ook. Ik was alleen vergeten groente + drinken te kopen
.
Goed! Heb haar net te eten gegeven.quote:
Toch wel wat we hadden afgesproken he?!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed! Heb haar net te eten gegeven.
Mannenpap ja.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Toch wel wat we hadden afgesproken he?!
En hoe is het met bobby?
Een van mn favo gerechten: courgette raspen, knoflook in de pan, courgette erbij, slagroom, zout cayennepeper, tagliatelli koken, saus erover en koude gerookte zalmquote:Op donderdag 24 september 2009 19:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Fail. Ik had tagliatella met zalm en vegetables.
Slagroom?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een van mn favo gerechten: courgette raspen, knoflook in de pan, courgette erbij, slagroom, zout cayennepeper, tagliatelli koken, sous erover en koude gerookte zalm![]()
Niet uit zo'n spuitbus natuurlijk.quote:
GADVERDAMMEquote:Op donderdag 24 september 2009 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een van mn favo gerechten: courgette raspen, knoflook in de pan, courgette erbij, slagroom, zout cayennepeper, tagliatelli koken, saus erover en koude gerookte zalm![]()
Ook goed.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mannenpap ja.
Met mij goed verder hoor.En met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |