Dit is nieuw.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:53 schreef zarGon het volgende:
Je zou op numero #10 staan in de top 500 met je twee accounts, IQM.
Dit is nieuw.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:53 schreef zarGon het volgende:
Dude, gebruik of de PI óf de smiley, beide tegelijk verpest het. De PI boven de smiley prefereren komt krachtiger over.quote:
Hoe dan ook, met IQM's postaantallen, moet het andere useraccount ook een bekende zijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:00 schreef zarGon het volgende:
w
[..]
Dude, gebruik of de PI óf de smiley, beide tegelijk verpest het. De PI boven de smiley prefereren komt krachtiger over.
I know.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:53 schreef zarGon het volgende:
Oud bekendequote:Op donderdag 24 september 2009 14:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoe dan ook, met IQM's postaantallen, moet het andere useraccount ook een bekende zijn.
Ik had geen idee.
Ja, nee. Gewoon. Ik kwam gewoon op jouw Twitter.quote:
Oh, oké. Tof.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, nee. Gewoon. Ik kwam gewoon op jouw Twitter.
Ik heb wel vaker per ongeluk met de een gepost terwijl ikmet de andere had moeten postenquote:Op donderdag 24 september 2009 14:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nooit meerdere Useraccounts tegelijkertijd, ik zou in de war raken.
Mijn vader is zich prima aan het vermaken met zijn collega's.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoest met je pa?
en wat is dr?
O, beterschap dan.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader is zich prima aan het vermaken met zijn collega's.![]()
En ik ben ziek en kan geen cd's op mijn laptop afspelen
Ga je zelf zingenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader is zich prima aan het vermaken met zijn collega's.![]()
En ik ben ziek en kan geen cd's op mijn laptop afspelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |