quote:Op donderdag 24 september 2009 16:43 schreef afcajos het volgende:
Whehe ik heb net heerlijk gepoept op schoolEindelijk weer eens een schone WC.
Sluipmoordenaar in het Hindi.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:02 schreef Ezio het volgende:
Wat is ohayou? Toch niet dat japanse woord he
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:43 schreef afcajos het volgende:
Whehe ik heb net heerlijk gepoept op schoolEindelijk weer eens een schone WC.
Ik vind het raar dat mensen dat moeten melden, hou t lekkert voor jequote:Op donderdag 24 september 2009 17:31 schreef Siniti het volgende:
Mensen die het raar vinden als mensen op school poepen.
ibgroep faalt een beetjequote:Op donderdag 24 september 2009 17:36 schreef Siniti het volgende:
Ik kreeg eerst een mailtje dat ik op 24 Augustus StuFi zou krijgen. Vandaag een mailtje dat ik et vandaag krijg
Ik maak soms wel eens foto's ervan en mms dat naar mijn kameradenquote:Op donderdag 24 september 2009 17:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat mensen dat moeten melden, hou t lekkert voor je
Ik wil dat niet weten
Ja inderdaadquote:Op donderdag 24 september 2009 17:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ibgroep faalt een beetjeik hoop niet dat ze elke maand die mail gaan sturen nu
Maar alleen als je ene hele mooie hebtquote:Op donderdag 24 september 2009 17:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik maak soms wel eens foto's ervan en mms dat naar mijn kameraden
*steekt vingers in oren*quote:Op donderdag 24 september 2009 17:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik maak soms wel eens foto's ervan en mms dat naar mijn kameraden
Dat was tijdens de feestweek hier zoeen mooie. Het was gewoon pureequote:Op donderdag 24 september 2009 17:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar alleen als je ene hele mooie hebt
Geeft niet, ik typ het toch.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
*steekt vingers in oren*
LALALALA IK HOOR NIKS!!!
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat was tijdens de feestweek hier zoeen mooie. Het was gewoon puree. Maar ik zat al een aantal dagen aand e dunne dus was even weggegaan om te schijten, en kwam 10 minuten later met een grijns op de smoel terug
Nee ik heb geen geldquote:Op donderdag 24 september 2009 17:34 schreef reetveter het volgende:
EJ JOS GA JE UIT VANAVOND?
STUFI FTW
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hou nou eens op, ik ga koken, kom straks wel terug en dan wil ik er niks meer over lezen
Ey, niet iedereen heeft zo'n sterke maag als ik/mij eh!!quote:
Haaaaaiiiiiquote:
Daar kan ik mij helaasch niet over uitlatenquote:Op donderdag 24 september 2009 18:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik lees StuFiWaaaaarom is de wereld zo oneerlijk en waaarom krijg ik dat pas in oktober
Ik weet het welquote:Op donderdag 24 september 2009 18:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar kan ik mij helaasch niet over uitlaten
Dat is niet coolquote:Op donderdag 24 september 2009 18:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet het welomdat ik nog geen 18 ben ofzo. Dus ik word eigenlijk gestraft omdat ik een vroege leerling ben
Mijn OV kaart is ook gewoon geldig vanaf mijn verjaardag!quote:Op donderdag 24 september 2009 18:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is niet cool
Nja t is bijna oktober.. Nog een weekje
Ik mis die goeie ouwe tijd, toen ik nog gratis kon reizen d.m.v m'n ovquote:Op donderdag 24 september 2009 18:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn OV kaart is ook gewoon geldig vanaf mijn verjaardag!
Hoi, daten?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik mis die goeie ouwe tijd, toen ik nog gratis kon reizen d.m.v m'n ov
Wou jij laatst ook al niet met me daten?quote:
Ja, maar ik loop steeds een blauwtje dus blijf ik het proberen.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wou jij laatst ook al niet met me daten?
Props voor jou danquote:Op donderdag 24 september 2009 18:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, maar ik loop steeds een blauwtje dus blijf ik het proberen.
En een grote?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:23 schreef Siniti het volgende:
Ik heb net gegeten en ga straks poepen. Alleen heb ik wel het gevoel dat het een heel vieze gaat worden
Ik weet het..quote:Op donderdag 24 september 2009 18:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik lees StuFiWaaaaarom is de wereld zo oneerlijk en waaarom krijg ik dat pas in oktober
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |