Mijn OV kaart is ook gewoon geldig vanaf mijn verjaardag!quote:Op donderdag 24 september 2009 18:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is niet cool
Nja t is bijna oktober.. Nog een weekje
Ik mis die goeie ouwe tijd, toen ik nog gratis kon reizen d.m.v m'n ovquote:Op donderdag 24 september 2009 18:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn OV kaart is ook gewoon geldig vanaf mijn verjaardag!
Hoi, daten?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik mis die goeie ouwe tijd, toen ik nog gratis kon reizen d.m.v m'n ov
Wou jij laatst ook al niet met me daten?quote:
Ja, maar ik loop steeds een blauwtje dus blijf ik het proberen.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wou jij laatst ook al niet met me daten?
Props voor jou danquote:Op donderdag 24 september 2009 18:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, maar ik loop steeds een blauwtje dus blijf ik het proberen.
En een grote?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:23 schreef Siniti het volgende:
Ik heb net gegeten en ga straks poepen. Alleen heb ik wel het gevoel dat het een heel vieze gaat worden
Ik weet het..quote:Op donderdag 24 september 2009 18:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik lees StuFiWaaaaarom is de wereld zo oneerlijk en waaarom krijg ik dat pas in oktober
Dat valt me dan wel weer tegenquote:
Dat vind ik eigenlijk nog ergerquote:Op donderdag 24 september 2009 18:28 schreef Siniti het volgende:
Ik kreeg het vorig jaar ook pas in Oktober en dat terwijl ik in Augustus al 18 was geworden
Jij bent niet belangrijk genoegquote:Op donderdag 24 september 2009 18:29 schreef LudoSanders het volgende:
Ik krijg nooit mailtjes van de IB-Groep wanneer ze mijn geld overmaken?
Zeg, we zitten hier niet in Engeland.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:28 schreef Siniti het volgende:
Ik kreeg het vorig jaar ook pas in Oktober en dat terwijl ik in Augustus al 18 was geworden
Ik zie de link niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg, we zitten hier niet in Engeland.
Zei de misschien wel meest kleurloze FOK!ker die er rondloopt.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij bent niet belangrijk genoeg
Ik krijg tenminste mailtjes wanneer ik mijn StuFi krijgquote:Op donderdag 24 september 2009 18:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zei de misschien wel meest kleurloze FOK!ker die er rondloopt.
Namen van maanden en weekdagen schrijven we met kleine letters.quote:
Ik snap hem, want in de Engelse taal worden maanden en weekdagen wel met een hoofdletter geschreven. En daarom zeg jij dat we niet in Engeland leven omdat ik het met een hoofdletter schreef.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Namen van maanden en weekdagen schrijven we met kleine letters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |