Jaaa ik moest het even kwijtquote:Op donderdag 24 september 2009 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En en en en. Rustig ademhalen, Maisnon.
Lost in Amsterdam.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jaaa ik moest het even kwijt
Weet jij nog een film Ludo?
Ik moest lachen, en toen keek ik naar de frontpage, en toen zag ik dat er serieus tunnels onder las vegas lopen waar mensen levenquote:Op donderdag 24 september 2009 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wist niet dat er ook nog een ondergronds leefgebied was.
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik moest lachen, en toen keek ik naar de frontpage, en toen zag ik dat er serieus tunnels onder las vegas lopen waar mensen leven
Ik wist het serieus niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik moest lachen, en toen keek ik naar de frontpage, en toen zag ik dat er serieus tunnels onder las vegas lopen waar mensen leven
Jawel. Basisschool. Kun je niet lezen of zo?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nooit naar school geweest ofzo
Heuy, dat was BP!quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef reetveter het volgende:
Wie weet eigenlijk hoe BP eruit ziet?
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef BobbyB het volgende:
Zotheid kwam even het topic om zeep helpen.
Barely Legal #94 was wel aardig.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:15 schreef Maisnon het volgende:
Komop jongens, normaal zijn jullie zo van de films, raad eens wat aan
Lord of the Rings, Star Wars, Angels & Demons, the Da Vinci Code, Reservoir Dogs, Scarface, The Shawshank Redemption, Snatch, The Matrix, Pulp Fiction, The Godfather, The Italian Job, Oceans Eleven, Oceans Twelve, Sin City, The Matrix, V for Vendetta, The Boondock Saints, Goodfellas, Lock Stock and Two Smoking Barrels, Memento, Heat.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:15 schreef Maisnon het volgende:
Komop jongens, normaal zijn jullie zo van de films, raad eens wat aan
Je zit ons gewoon stiekem af te... euh... lezen?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef Broekpaling het volgende:
Overigens vind ik het zelf erg verdacht worden dat ik 9 van de 10 keer kom verschijnen als het over mij gaat.
Als je dat nou afknipt heb je vast meer kans op seks!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
Overigens heb ik vies lang metal haar, Zotheid!
Je zou het bijna denken.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zit ons gewoon stiekem af te... euh... lezen?
Seks.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je dat nou afknipt heb je vast meer kans op seks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |