Aan of je kan?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
misschien dat ik kom... ligt eraan...
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:51 schreef Flammie het volgende:
Ik kan pas na 2012... Geen probleem toch?
Nouuuu, dat zou best eens een probleem kunnen worden als ik sommigen hier op Fok moet geloven.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:51 schreef Flammie het volgende:
Ik kan pas na 2012... Geen probleem toch?
ligt eraan wie er komen wanneer het is waar het is enz enz enzquote:Op donderdag 24 september 2009 18:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aan of je kan?
Beetje slim plannen in de toekomst en dan kan iedereen wel zo'n beetje denk ik.
probleem is dat "sceptici" iets beters te doen hebben.quote:Op zondag 27 september 2009 17:24 schreef ToT het volgende:
OMGWTFBBQwollah!Count me SO in!
(Als het een beetje centraal gehouden wordt!
)
Misschien is het een leuk idee om aan de meet meteen een spiritueel tintje te geven? (Wicca ritueeltje / Reiki behandelingetjes / whatever).
Wie weet kunnen we dan nog wat sceptici bekeren!![]()
wie zegt dat ik überhaupt komquote:Op maandag 28 september 2009 08:10 schreef Dragorius het volgende:
En als je het alsnog niks vindt, ga je gewoon rellen in het cafe ernaast Michielos
quote:
Wat doe je dan in mijn topic? Hup! Eruit! Je reageert gewoon voor het reageren.quote:
Ja.quote:Op maandag 28 september 2009 09:54 schreef _Led_ het volgende:
(Wordt mijn veiligheid wel gegarandeerd ?)
Ik stuur je wel inschrijfformulier 175c van de Statuten van de NWO der Rechtgeaarde Zuurpruimen des Landsquote:Op maandag 28 september 2009 09:54 schreef _Led_ het volgende:
Je zou me in de knoop kunnen proberen te Reiki'en ?quote:Op maandag 28 september 2009 13:12 schreef ToT het volgende:
Hmmm hij zit wel safe; ik krijg mijn vlammenwerper niet in mijn rugzak!
Amsterdam (en omstreken) is voor mij ook wel gemakkelijk, maar vind Utrecht ook prima hoor.quote:Op maandag 28 september 2009 09:54 schreef _Led_ het volgende:
Ik wil wel !
Het liefst in Amsterdam of omstreken !
Oh dat is een scheintje.. een pipa is goedkoperquote:Op maandag 28 september 2009 13:12 schreef _Led_ het volgende:
Meh, ik laat voor ik langskom gewoon ff zo'n bijlmerdokter een veiligheidsspreuk over me uitspreken voor een luttele 1500 euro
Ja ja, en wie zegt dat jij geen Reptillian bent?quote:Op maandag 28 september 2009 13:15 schreef Dragorius het volgende:
Als jullie mij gewoon je adres PM-en regel ik via via NWO *kuch* dat u allen niets zal overkomen.
*trekt broek uit*quote:Op maandag 28 september 2009 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja ja, en wie zegt dat jij geen Reptillian bent?
Nee, moet toegeven dat ik dat nog nooit gezien heb.......bij een reptielquote:Op maandag 28 september 2009 13:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
*trekt broek uit*
Dat heb je nog nooit gezien bij een reptiel, of wel?
Als Ticker komt ben ik niet van de partijquote:Op maandag 28 september 2009 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Amsterdam (en omstreken) is voor mij ook wel gemakkelijk, maar vind Utrecht ook prima hoor.
Ik kom trouwens alleen als ik niet door Ticker op mijn bek geslagen wordt
Je hoeft toch ook niet zn handje vast te houden?quote:Op maandag 28 september 2009 13:55 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als Ticker komt ben ik niet van de partij
Ik ben niet bang om op m'n bek geslagen te worden (al kan ik me leukere dingen indenken), maar met hem is normale omgang gewoon niet mogelijk in mijn ogen.
quote:Op maandag 28 september 2009 14:19 schreef Dragorius het volgende:
Wie weet bloeit er wat moois tussen jullie op
Neuh, niet met hem, geen behoefte aanquote:Op maandag 28 september 2009 14:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet zn handje vast te houden?
Ik denk dat het wel veel begrip en respect zal kweken zo'n meeting
en als je realistisch kijkt? Wat denk je wat er dan gaat gebeuren?quote:Op maandag 28 september 2009 14:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet zn handje vast te houden?
Ik denk dat het wel veel begrip en respect zal kweken zo'n meeting
Wacht dan ff met reageren, ik had juist gedacht dat ... nee laat maarquote:
Ik zie voor mij 2 pc-bleke jongens schugter elkaar de hand schudden en een colaatje drinken.quote:Op maandag 28 september 2009 14:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
en als je realistisch kijkt? Wat denk je wat er dan gaat gebeuren?
Volgens mij zijn er wat user(s) die ook meegaan..zoals Barra en Lavenderrquote:
Hey, ik ben net terug uit Brazilie, ik ben roestbruinquote:Op maandag 28 september 2009 14:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie voor mij 2 pc-bleke jongens schugter elkaar de hand schudden en een colaatje drinken.
geupdatequote:Op maandag 28 september 2009 14:37 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wat user(s) die ook meegaan..zoals Barra en Lavenderr
en Michielos en _Led_ komen uiteraard ook gewoon![]()
Wedden van wel? In de Duvel die je gister ophad heb ik een zooitje nano-chips gedropt met mindcontrol-interface.quote:Op maandag 28 september 2009 14:42 schreef Michielos het volgende:
eehr, ik kom niet naar de meeting?
mietje !quote:Op maandag 28 september 2009 14:42 schreef Michielos het volgende:
meer triplesquote:Op maandag 28 september 2009 14:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wedden van wel? In de Duvel die je gister ophad heb ik een zooitje nano-chips gedropt met mindcontrol-interface.
Ok, voor!quote:Op maandag 28 september 2009 14:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
meer triples
Westmalle Tripple
quote:Op maandag 28 september 2009 14:46 schreef Bastard het volgende:
En natuurlijk kom je wel.. als je je ondertiteling maar wel meeneemt anders verstaan we er geen zak van
Doe het lekker zelluf!quote:Op maandag 28 september 2009 14:14 schreef ToT het volgende:
Wordt de lijst in de OP nog ge-updated, offe...?
Zie mijn vorige post op de vorige pagina? Wat doe je dan hier? Nieuwschierig aagje?quote:Op maandag 28 september 2009 14:42 schreef Michielos het volgende:
[TRU MEET] Wie, wat en waar?quote:Op maandag 28 september 2009 16:01 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Doe het lekker zelluf!
Ben geen mod dus kan dat niet heah?
omdat mijn naam genoemd wordt???quote:Op maandag 28 september 2009 16:02 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post op de vorige pagina? Wat doe je dan hier? Nieuwschierig aagje?
You are making less sense with every post.quote:
daar ging het niet om. Ik werd daarna door jou aangesproken en DAAR reageerde ik vervolgens weer op.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:22 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
You are making less sense with every post.
Ik heb nog eens gekeken maar jij zal mij toch even moeten aanwijzen waar jouw naam is genoemd van de TS tot jouw eerste eigen post in dit topic?
FAIL!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:31 schreef Flammie het volgende:
In je eigen OP nota bene!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij zette de eerst voet in dit topic voordat jij in de OP stond. Je naam is niet genoemd. Jij kwam nieuwschierig om de hoek kijken hier zonder enige aanleiding of benoeming van jouw naam in het topic.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef Michielos het volgende:
daar ging het niet om. Ik werd daarna door jou aangesproken en DAAR reageerde ik vervolgens weer op.
En ja, ik sta wel degelijk in de OP, dus haal die naam even weg als je wil.
Yup ik reageerde in dit topic. Daarna quote jij me, daar reageer ik op? En dus?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:48 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
FAIL!
Ja jij ja!
Ik vroeg voor de grap en om een lolletje op de vorige pagina wat Michielos dan in het topic deed. Nooit geen antwoord op gehad.
Nu opeens geeft hij op deze pagina antwoord met dat zijn naam is genoemd (ja logisch als hij als eerst reageerd en DAARNA een reactie van mij er pas op komt.)
Op pagina een was zijn naam niet genoemd (ook niet in de OP) toen ik initieel vroeg gewoon puur voor de lol wat hij dan in het topic kwam gluren als hij toch niet mee zou willen komen!
[..]
Jij zette de eerst voet in dit topic voordat jij in de OP stond. Je naam is niet genoemd. Jij kwam nieuwschierig om de hoek kijken hier zonder enige aanleiding of benoeming van jouw naam in het topic.
Onlangs is pas de start post dus geupdate en heeft Bastard jou erin gezet. Niet ik.
Zoals je wellicht hebt kunnen lezen kan ik namelijk niet de start post updaten omdat FOK een edit tijd limiet hanteerd.
En dus heeft jouw nieuwschierigheid en participatie bij deze er voor gezorgd dat je in de OP staat! Alsjeblieft!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:49 schreef Michielos het volgende:
Yup ik reageerde in dit topic. Daarna quote jij me, daar reageer ik op? En dus?
okquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:52 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
En dus heeft jouw nieuwschierigheid en participatie bij deze er voor gezorgd dat je in de OP staat! Alsjeblieft!
We zijn alvast aan het oefenen voor op de meet!quote:Op woensdag 30 september 2009 10:13 schreef _Led_ het volgende:
Jeu wat een stelletje ouwe wijven hier zeg
in dat geval:quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:52 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
En dus heeft jouw nieuwschierigheid en participatie bij deze er voor gezorgd dat je in de OP staat! Alsjeblieft!
Ik participeer ook hier en mijn naam staat er niet bij. Vandaar mijn "Fail"quote:You are making less sense with every post.
Valt best mee hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 10:13 schreef _Led_ het volgende:
Dat vind ik van jou nou ook zo vaakquote:Op woensdag 30 september 2009 10:13 schreef _Led_ het volgende:
Dat zeg ik toch, ik ben toch ook hier aanwezig ?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat vind ik van jou nou ook zo vaak
Cafe Dante, leuke plek voor de meet!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:59 schreef _Led_ het volgende:
23 October, Cafe Dante, Spuistraat, Amsterdam, 19:30
(Tuurlijk roep ik iets wat mij goed uitkomt, maar hopelijk lokt het reacties uit zodat er echt een datum en plek wordt gekozen)
Oh ja, alsof ik dan ga zitten modden daarquote:Op woensdag 30 september 2009 14:17 schreef _Led_ het volgende:
30 oktober dan ? Zonder Bastard geen meeting hoor, wie moet anders iedereen uit elkaar houden...
Nou ja, je zou 'm bij de stopera kunnen parkeren, dan is het 8 minuten lopen.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:19 schreef Bastard het volgende:
Is er een beetje te parkeren daar trouwens?
Nee man, dat maakt autorijden veel spannender.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou ja, je zou 'm bij de stopera kunnen parkeren, dan is het 8 minuten lopen.
Is het niet handiger (ook ivm alcohol) om met het OV te komen ?
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:31 schreef Ticker het volgende:
Oh _Led_ komt toch...
Denk dat ik dan toch wel kom.
Ik hou de plek en datum wel in de gaten.![]()
Ik zal er zijnquote:Op woensdag 30 september 2009 14:31 schreef Ticker het volgende:
Oh _Led_ komt toch...
Denk dat ik dan toch wel kom.
Ik hou de plek en datum wel in de gaten.![]()
Doe mij er maar 2quote:Op woensdag 30 september 2009 14:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik zal er zijn
Ik weet alleen niet of ze er ook glazen moronic monotonic-gold schenken voor $50 .....
As long as they have wine I don't mindquote:Op woensdag 30 september 2009 14:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik zal er zijn
Ik weet alleen niet of ze er ook glazen moronic monotonic-gold schenken voor $50 .....
Ow , ik borduurde voort op led's opmerking.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe mij maar een dubbele Brinkman
Met "klappen" achteraf?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe mij maar een dubbele Brinkman
Ik mis 'kwak'quote:Op woensdag 30 september 2009 15:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow , ik borduurde voort op led's opmerking.
Ikzelf drink altijd wijn, Duvel of Westmalle (brugse zot en la chouffe ook)
Sorry bastard, maar ik kan het kwak glas nergens vindenquote:
Mag ook, maar laat maakt me niet uit. De dag erna rijden er ook nog wel treinenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:16 schreef Bastard het volgende:
Kunnen 'we' het anders niet op een middag-tijdstip houden, ivm treinen die niet zo laat meer rijden?
Jij zoekt een slaapplaatsje op de wallenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Mag ook, maar laat maakt me niet uit. De dag erna rijden er ook nog wel treinen
NWO schuilkelderquote:Op woensdag 30 september 2009 16:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij zoekt een slaapplaatsje op de wallen![]()
Jij kunt sowieso wel met me meerijden als vervoer een probleem is; zo ver wonen we toch niet uit elkaar!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Mag ook, maar laat maakt me niet uit. De dag erna rijden er ook nog wel treinen
Hehe nah ik plan er meteen wat omheen dus lijkt me met de trein beter, anders zit jij ook zo vast aan mijquote:Op woensdag 30 september 2009 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij kunt sowieso wel met me meerijden als vervoer een probleem is; zo ver wonen we toch niet uit elkaar!
(Het NWO hoofdkwartier is kleiner als men denkt!)
Ja hoor, maar iemand moet dan een voorstel doenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:29 schreef ToT het volgende:
Ik lees alleen wel Amsterdam? Ehhh....kan het echt niet centraler?Utrecht bijvoorbeeld?
Zou voor jou wel de helft reistijd schelen inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2009 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij kunt sowieso wel met me meerijden als vervoer een probleem is; zo ver wonen we toch niet uit elkaar!
(Het NWO hoofdkwartier is kleiner als men denkt!)
Ik lees alleen wel Amsterdam? Ehhh....kan het echt niet centraler?Utrecht bijvoorbeeld?
Stairway to heaven? Klinkt ook TRUquote:Op woensdag 30 september 2009 17:47 schreef jogy het volgende:
Ah, het komt dan vast wel weer neer op the stairway in heaven, Utrecht. Doet het altijd. Maar ik doe ook mee natuurlijk, gezellig.
.
Knokploeg?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:08 schreef Ticker het volgende:
Ja waar wordt het nou?
Moet wel weten waar ik met die knokploeg moet komen!!!!!
En niet elkaar ineens PM'em dat jullie ergens anders gaan...
EINZ
Yeh spacecake heet dat en daarna natuurlijk wilde geestverschijningen OF NIET SOMS?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:53 schreef ToT het volgende:
Och ik heb vaak zat spirituele meetings in Utrecht gehad. Ploften we gewoon ergens bij een gracht of zo neer, kleedje op de grond, en maar ouwehoeren en zelfgebakken taart eten enzo!
Oh, maar dat klinkt al veel beter!quote:Op woensdag 30 september 2009 21:53 schreef ToT het volgende:
Och ik heb vaak zat spirituele meetings in Utrecht gehad. Ploften we gewoon ergens bij een gracht of zo neer, kleedje op de grond, en maar ouwehoeren en zelfgebakken taart eten enzo!
houden we onze eigen meet wel *vredelievend* .. trusten allemaal .. klote internetquote:Op woensdag 30 september 2009 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Knokploeg?![]()
Denk dat ik die dag iets anders heb
Truste Dragoriusquote:Op woensdag 30 september 2009 23:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
houden we onze eigen meet wel *vredelievend* .. trusten allemaal .. klote internet![]()
langs leve de mobiel !
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:08 schreef Ticker het volgende:
Ja waar wordt het nou?
Moet wel weten waar ik met die knokploeg moet komen!!!!!
En niet elkaar ineens PM'em dat jullie ergens anders gaan...
EINZ
Maar hoe langer we wachten, hoe somberder en druileriger de dagen worden, en om nou in de kou en regen bij een gracht te gan zitten picknicken....quote:Op woensdag 30 september 2009 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, maar dat klinkt al veel beter!
Slechte provider?quote:Op woensdag 30 september 2009 23:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
houden we onze eigen meet wel *vredelievend* .. trusten allemaal .. klote internet![]()
langs leve de mobiel !
quote:
Lijkt me heerlijk.. 30 Okt. vanaf uurtje of .. nou ja 1930? in http://www.stairway.nl/quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:13 schreef Dragorius het volgende:
30 oktober staat dus vooralsnog?
Goed plan!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:52 schreef Bastard het volgende:
Lijkt me heerlijk.. 30 Okt. vanaf uurtje of .. nou ja 1930? in http://www.stairway.nl/
Ligt achter het centraal station zag ik
Utrechtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:54 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Goed plan!
En was dit nu in Utrecht of Amsterdam?
Vanuit Amsterdam valt het voor mij ook nog wel mee allemaal dus ik vind het helemaal goed! Just needed to confirm!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:59 schreef Bastard het volgende:
Utrecht
Voor mij persoonlijk ook wel lekker omdat de treinen vanuit Utrecht naar Alphen lekker laat nog rijden.
Mag van mij ookquote:
Dan is die datum toch de juiste datum?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:41 schreef Bastard het volgende:
27 11 2009 = 2+7+1+1+2+9 = 23 = 5 eik.. magoed.
Waar staat dat optellen van die getallen eigenlijk voor ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:41 schreef Bastard het volgende:
27 11 2009 = 2+7+1+1+2+9 = 23 = 5 eik.. magoed.
Nummerologie is te gebruiken met een eencijferig getal. Om een cijfer terug te brengen naar een eencijferig getal tel je altijd de getallen apart bij elkaar op net zolang totdat je een eencijferig getal overhoudt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waar staat dat optellen van die getallen eigenlijk voor ?
En werkt dat alleen in het decimale talstelsel ?
Met een scheef mes kun je niet snijden, duh..met een kromme vork of lepel welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:20 schreef Michielos het volgende:
ook echt lepels. het zijn altijd lepels en vorken, nooit messen... en dat heeft een reden
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Met een scheef mes kun je niet snijden, duh..met een kromme vork of lepel wel
![]()
Ja, die ken ik. Heb van mijn oma gehoord dat er vroeger als iemand trouwde en die kreeg een cassette als kado daar geen messen bij zaten. Dat bracht ongeluk. Die moesten ze dan zelf kopen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:20 schreef Michielos het volgende:
ook echt lepels. het zijn altijd lepels en vorken, nooit messen... en dat heeft een reden
Ow mijn reden is dat je er geen 1 handed bend technieken enz op kunt uitvoeren. Messen buigen door hun constructie nu eenmaal niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Heb van mijn oma gehoord dat er vroeger als iemand trouwde en die kreeg een cassette als kado daar geen messen bij zaten. Dat bracht ongeluk. Die moesten ze dan zelf kopen.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow mijn reden is dat je er geen 1 handed bend technieken enz op kunt uitvoeren. Messen buigen door hun constructie nu eenmaal niet.
Nee je deelt niet. Je gaat enkel chips inleveren bij mij.quote:
Dice cheating doe ik ook goed , inderdaadquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:37 schreef _Led_ het volgende:
No way, met jou zou ik niet eens mens-erger-je-nieten
Dude, zoveel domheid gebundeld zou zomaar het universum kunnen laten imploderenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:41 schreef Flammie het volgende:
Ik vind dan eigenlijk ook dat Summers en Mediaconsument en Bassos en Sjoep moeten komen hoor.
Je mag mij ook laten strippen natuurlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:44 schreef Michielos het volgende:
Ik vind ook dat als er babes zijn, we strippoker moeten doen met mij als cardhandler. Ik kan het heel newbie achtig over laten komen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dude, zoveel domheid gebundeld zou zomaar het universum kunnen laten imploderen
We hebben jou om het universum in evenwicht te houden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dude, zoveel domheid gebundeld zou zomaar het universum kunnen laten imploderen
We kunnen toch ook gewoon klaverjassen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:44 schreef Michielos het volgende:
Ik vind ook dat als er babes zijn, we strippoker moeten doen met mij als cardhandler. Ik kan het heel newbie achtig over laten komen
Nee, wij doen wel een heads-upje strippokerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We kunnen toch ook gewoon klaverjassen?
en ik deel. Je mag ook kaarten couperen enz, geen prob.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, wij doen wel een heads-upje strippoker
Prachtig om te zien dat iedereen met andere intenties naar de meet gaat!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, wij doen wel een heads-upje strippoker
< laat trouwens ook maarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:41 schreef Ticker het volgende:
[..]
Prachtig om te zien dat iedereen met andere intenties naar de meet gaat!
Hup ga maar weer gauw koffie drinken jijquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:00 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik geloof dat de meet een slecht karma heeft , het is een slecht voorteken hoe de meet zal verlopen.
in mijn glazen bol heb ik slechte voortekenen gezien.
Ik kom eigenlijk om eens de gezichten te zien en de mens aan te voelen achter de digitale posts.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:41 schreef Ticker het volgende:
[..]
Prachtig om te zien dat iedereen met andere intenties naar de meet gaat!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:38 schreef cablegunmaster het volgende:
neem je alu hoedjes mee
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:32 schreef Exoteria het volgende:
ik stem voor het weekend van de 30ste ... halloweekend lijkt mij wel toepasselijk.
Trek ik mijn duivels outfit aan
hmmm verkleed is ook leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:32 schreef Exoteria het volgende:
ik stem voor het weekend van de 30ste ... halloweekend lijkt mij wel toepasselijk.
Trek ik mijn duivels outfit aan
Ik geloof er helemaal niks vanquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:57 schreef nokwanda het volgende:
Samhain met een stel Truthers
En ik hoef niet verkleed te komen. Ik ben zo ook al een heks
Dat dus. Ook al zijn mensen nog zo zichzelf online, het is toch altijd anders in real life. Wellicht is de een wat stiller dan als online, of juist de stille weer wat luider in het echt. To name an example.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:34 schreef Bastard het volgende:
Ik kom eigenlijk om eens de gezichten te zien en de mens aan te voelen achter de digitale posts.
Ik ben wel te herkennen hoor.. de grootste gast in de toko.quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:29 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Hoe gaan we immers iedereen herkennen daar?
En ik ben die natural chick magnet, die adonis, die gladde glijer..quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben wel te herkennen hoor.. de grootste gast in de toko.
Het weekend van de 14de en op de 21ste kan ik niet. De andere weekenden wel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:37 schreef Dragorius het volgende:
Nokwanda kon midden/eind november wel begreep ik.
Zal vandaag eens achter dat kalender idee aangaan.
Uitgesproken kin, uitgesproken neus en een pukkel en heb 6 katten. Nou? Nou?quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Uitgesproken kin, uitgesproken neus en een pukkel en heb 6 katten. Nou? Nou?
En ik ben waarschijnlijk de kleinste
Dan mag je een datum(s) aangeven.. niet halverwege November, dan kan Nok en ik nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:51 schreef Dragorius het volgende:
nee andere datum geen 30 oktober meer aub
Ik zeg voorzichtig ok.. moet even roostertechnisch vergelijken met mn vrouw.. ik kan als ik de kinderen alleen heb niet komen natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:36 schreef nokwanda het volgende:
Sinterfaal komt bij mij in de straat achter binnen. De officiele intocht
Wij kunnen hem dus zomaar bekogelen met waterballonnetjes
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:49 schreef Dragorius het volgende:
Even voor de duidelijkheid (ik proef in de topics wat onderlinge irritaties) we gaan wel meeten voor de gezelligheid, toch?
Welke onderlinge irritatiesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:49 schreef Dragorius het volgende:
Even voor de duidelijkheid (ik proef in de topics wat onderlinge irritaties) we gaan wel meeten voor de gezelligheid, toch?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:49 schreef Dragorius het volgende:
Shit! Ik ben helemaal mijn oom nog vergeten te mailenquote:
Dikke mensen zijn altijd gezellig, he overweightquote:
dududum-tishquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn altijd gezellig, he overweight
Omdat het topic me niet boeit.. maar ik zal mn leren riem pakken en er heen wandelen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:46 schreef Dragorius het volgende:
Je hebt nog niet het Groeps-stalking topic gelezen toen je dit postte
Ik heb gepoogd het on-topic te trekken
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Shit! Ik ben helemaal mijn oom nog vergeten te mailen
Weest wel lief Bastardquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat het topic me niet boeit.. maar ik zal mn leren riem pakken en er heen wandelen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:57 schreef Exoteria het volgende:
[vrouwdieallesopzichzelfbetrektmode]wie zei dat ik dik ben??
[/vrouwdieallesopzichzelfbetrektmode]
quote:ik ben gewoon lekker zacht!
quote:En die 5 kilo teveel gaan er vanzelf af.. of niet... en dan blijf ik gewoon lekker zacht.
quote:klaar!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wie, ik?Hoe durf je, schavuit!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kom net uit een evaluatie... moet mn aggresie even kwijt.
Thanks for the tip, got itquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:01 schreef Oversight het volgende:
Waarom nemen kattenlliefhebbers altijd van die makkelijke ?
Je mag wel even een middagje gastmodden in BNW als je wilquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kom net uit een evaluatie... moet mn aggresie even kwijt.
Ach, da's mijn schaduw-account. Mijn NWO-account is 128 bits encrypted, met dubbele inside spiralling triangle-choke decoding locksquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik heb je wachtwoord , weet je nog ?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ach, da's mijn schaduw-account. Mijn NWO-account is 128 bits encrypted, met dubbele inside spiralling triangle-choke decoding locks
Zo hoog kunnen die van jou nog niet gooienquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:39 schreef Exoteria het volgende:
[..]
als je terug bekogeld wordt.... dan zijn dat die van mij die een extra kadoooootje van Sinterfaal willen verdienen.
Hadjegedacht, ech niequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik heb je wachtwoord , weet je nog ?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo hoog kunnen die van jou nog niet gooien
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:19 schreef Exoteria het volgende:
Bij deze wil ik terloops melden dat ik van kwarktaart houd.
Kheb er gisteravond nog 1 gemaaktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:19 schreef Exoteria het volgende:
Bij deze wil ik terloops melden dat ik van kwarktaart houd.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb er gisteravond nog 1 gemaakt
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:23 schreef Oversight het volgende:
[..]
er zit een 09 en een 11 in...
Zou hij iets van plan zijn?
Ik hoop maar dat MediaConsument dan niet hoeft te werken, het zou wel leuk zijn als ie ook kon.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat MediaConsument dan niet hoeft te werken, het zou wel leuk zijn als ie ook kon.
Staat op de doos... boter smelten, koek erin.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
post ff snel recept, ik moet er zo aan geloven....
en IK wilde eigenlijk appeltaart....
Ja hoor. Ik houd mijn hoefjes gewoon braaf thuis.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:49 schreef Dragorius het volgende:
Je bent je ervan bewust dat een harde klap op het hoofd permanente schade kan veroorzaken?quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Staat op de doos... boter smelten, koek erin.
water met zakje, yoghurt of kwark, slagroom, klop klop klop.. presto
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:45 schreef Bastard het volgende:
Kwarktaart doe je toch in de koelkast of heb ik het nou verkeerd gedaan?
Simpel aardbei dinges hoor, niks fancy ofzo. Meer omdat mn dochter 'taaaaart' zag staan.. welja, papa gaat eens een taart voor je makenquote:
Nee ze kan niet lezen, ze word in November 4.. maar het plaatje op de doos met een taart spreekt wel tot de verbeelding geloof ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:10 schreef nokwanda het volgende:
Kan ze al lezen dan? Ze is toch nog niet zo oud dat ze dat al leert op school?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ze kan niet lezen, ze word in November 4.. maar het plaatje op de doos met een taart spreekt wel tot de verbeelding geloof ik
Zeg het eens mennekequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:22 schreef Ticker het volgende:
Hallo.. is dit klaagbaak? Ik heb een klacht!!
Taart-gerelateerd?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:22 schreef Ticker het volgende:
Hallo.. is dit klaagbaak? Ik heb een klacht!!
Even visualiseren dat ie weer goed is en hop, The Secret fixt het voor je !quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:44 schreef Ticker het volgende:
Me teen is gebroken!!!![]()
Wie heeft er een wondertje?
Even een vaccinatie tegen teenbreuk nemenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:44 schreef Ticker het volgende:
Me teen is gebroken!!!![]()
Wie heeft er een wondertje?
LOL! Wist van dat hele topics niets af.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:35 schreef _Led_ het volgende:
Vergeet niet je voor te bereiden met Jogy's aanvalsplan : Herkennig van en verweer tegen een pseudo-skeptic.
Update ook eens de lijst van aanwezigen als je wilt. Jij zelf staat er niet eens tussen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:23 schreef jogy het volgende:
OP even aangepast, hoe laat is het eigenlijk, ook wel handig om te weten.
Maar wat bedoel je hier mee?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:50 schreef bassos het volgende:
Stel ik zou aangeven om ook aanwezig te zijn;
In het echt ben ik veel directer dan in TRU tot nu toe.
Wellicht is mijn klaagzang over niet echt kunnen praten en eigen topics enzo vragen een indicatie.
Het is meer alsof posten hier de vrijheid beperkt.
Dus als je denkt dat wat je van mij hebt gelezen in TRU erg is;
Dat is wat ik na meerdere rondes van censuur bracht.
(en zelfs dan kreeg ik bans, hoe zit het ook alweer met de aandachts, erm ,erm, wonderschone dame ?)
Ja ik weet het, je bent eigenlijk net als Ghandi en die probeerder ze eerst ook monddood te makenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:50 schreef bassos het volgende:
Wellicht is mijn klaagzang over niet echt kunnen praten en eigen topics enzo vragen een indicatie.
(en zelfs dan kreeg ik bans, hoe zit het ook alweer met de aandachts, erm ,erm, wonderschone dame ?)
In het echt kan ik gewoon met m'n rug naar je toe gaan staanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:50 schreef bassos het volgende:
Heh.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:10 schreef _Led_ het volgende:[..]In het echt kan ik gewoon met m'n rug naar je toe gaan staan![]()
Ach. We nemen gewoon wat popcorn mee, zetten een paar in de ring. Brilletje op voor bloed spetters. En genieten maar!quote:
Ik zie dat Jogy er ook niet tussen staat en die wilde ook komen vlgs mij dus lijst is misschien niet eens up to date. Ik meende toch ook dat Michielos zou komen maar dat is misschien niet helemaal bevestigd door hem vooralsnog, jammer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:29 schreef _Led_ het volgende:
Nog steeds geinteresseerd, lijk me serieus wel erg gezellig
Of ik echt kan die dag weet ik alleen nog niet.
Als we de mensen uit de OP even grof geweld aandoen en onderverdelen in 'believers' en 'skeptici', wat is de balans dan ?
(En Michielos was niet van plan te komen toch ?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |