Dat vind ik van jou nou ook zo vaakquote:Op woensdag 30 september 2009 10:13 schreef _Led_ het volgende:
Jeu wat een stelletje ouwe wijven hier zeg
Dat zeg ik toch, ik ben toch ook hier aanwezig ?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat vind ik van jou nou ook zo vaak
Cafe Dante, leuke plek voor de meet!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:59 schreef _Led_ het volgende:
23 October, Cafe Dante, Spuistraat, Amsterdam, 19:30
(Tuurlijk roep ik iets wat mij goed uitkomt, maar hopelijk lokt het reacties uit zodat er echt een datum en plek wordt gekozen)
Oh ja, alsof ik dan ga zitten modden daarquote:Op woensdag 30 september 2009 14:17 schreef _Led_ het volgende:
30 oktober dan ? Zonder Bastard geen meeting hoor, wie moet anders iedereen uit elkaar houden...
Nou ja, je zou 'm bij de stopera kunnen parkeren, dan is het 8 minuten lopen.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:19 schreef Bastard het volgende:
Is er een beetje te parkeren daar trouwens?
Nee man, dat maakt autorijden veel spannender.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou ja, je zou 'm bij de stopera kunnen parkeren, dan is het 8 minuten lopen.
Is het niet handiger (ook ivm alcohol) om met het OV te komen ?
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:31 schreef Ticker het volgende:
Oh _Led_ komt toch...
Denk dat ik dan toch wel kom.
Ik hou de plek en datum wel in de gaten.![]()
Ik zal er zijnquote:Op woensdag 30 september 2009 14:31 schreef Ticker het volgende:
Oh _Led_ komt toch...
Denk dat ik dan toch wel kom.
Ik hou de plek en datum wel in de gaten.![]()
Doe mij er maar 2quote:Op woensdag 30 september 2009 14:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik zal er zijn
Ik weet alleen niet of ze er ook glazen moronic monotonic-gold schenken voor $50 .....
As long as they have wine I don't mindquote:Op woensdag 30 september 2009 14:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik zal er zijn
Ik weet alleen niet of ze er ook glazen moronic monotonic-gold schenken voor $50 .....
Ow , ik borduurde voort op led's opmerking.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe mij maar een dubbele Brinkman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |