[TRU MEET] Wie, wat en waar?quote:Op maandag 28 september 2009 16:01 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Doe het lekker zelluf!
Ben geen mod dus kan dat niet heah?
omdat mijn naam genoemd wordt???quote:Op maandag 28 september 2009 16:02 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post op de vorige pagina? Wat doe je dan hier? Nieuwschierig aagje?
You are making less sense with every post.quote:
daar ging het niet om. Ik werd daarna door jou aangesproken en DAAR reageerde ik vervolgens weer op.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:22 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
You are making less sense with every post.
Ik heb nog eens gekeken maar jij zal mij toch even moeten aanwijzen waar jouw naam is genoemd van de TS tot jouw eerste eigen post in dit topic?
FAIL!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:31 schreef Flammie het volgende:
In je eigen OP nota bene!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij zette de eerst voet in dit topic voordat jij in de OP stond. Je naam is niet genoemd. Jij kwam nieuwschierig om de hoek kijken hier zonder enige aanleiding of benoeming van jouw naam in het topic.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef Michielos het volgende:
daar ging het niet om. Ik werd daarna door jou aangesproken en DAAR reageerde ik vervolgens weer op.
En ja, ik sta wel degelijk in de OP, dus haal die naam even weg als je wil.
Yup ik reageerde in dit topic. Daarna quote jij me, daar reageer ik op? En dus?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:48 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
FAIL!
Ja jij ja!
Ik vroeg voor de grap en om een lolletje op de vorige pagina wat Michielos dan in het topic deed. Nooit geen antwoord op gehad.
Nu opeens geeft hij op deze pagina antwoord met dat zijn naam is genoemd (ja logisch als hij als eerst reageerd en DAARNA een reactie van mij er pas op komt.)
Op pagina een was zijn naam niet genoemd (ook niet in de OP) toen ik initieel vroeg gewoon puur voor de lol wat hij dan in het topic kwam gluren als hij toch niet mee zou willen komen!
[..]
Jij zette de eerst voet in dit topic voordat jij in de OP stond. Je naam is niet genoemd. Jij kwam nieuwschierig om de hoek kijken hier zonder enige aanleiding of benoeming van jouw naam in het topic.
Onlangs is pas de start post dus geupdate en heeft Bastard jou erin gezet. Niet ik.
Zoals je wellicht hebt kunnen lezen kan ik namelijk niet de start post updaten omdat FOK een edit tijd limiet hanteerd.
En dus heeft jouw nieuwschierigheid en participatie bij deze er voor gezorgd dat je in de OP staat! Alsjeblieft!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:49 schreef Michielos het volgende:
Yup ik reageerde in dit topic. Daarna quote jij me, daar reageer ik op? En dus?
okquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:52 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
En dus heeft jouw nieuwschierigheid en participatie bij deze er voor gezorgd dat je in de OP staat! Alsjeblieft!
We zijn alvast aan het oefenen voor op de meet!quote:Op woensdag 30 september 2009 10:13 schreef _Led_ het volgende:
Jeu wat een stelletje ouwe wijven hier zeg
in dat geval:quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:52 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
En dus heeft jouw nieuwschierigheid en participatie bij deze er voor gezorgd dat je in de OP staat! Alsjeblieft!
Ik participeer ook hier en mijn naam staat er niet bij. Vandaar mijn "Fail"quote:You are making less sense with every post.
Valt best mee hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 10:13 schreef _Led_ het volgende:
Dat vind ik van jou nou ook zo vaakquote:Op woensdag 30 september 2009 10:13 schreef _Led_ het volgende:
Dat zeg ik toch, ik ben toch ook hier aanwezig ?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat vind ik van jou nou ook zo vaak
Cafe Dante, leuke plek voor de meet!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:59 schreef _Led_ het volgende:
23 October, Cafe Dante, Spuistraat, Amsterdam, 19:30
(Tuurlijk roep ik iets wat mij goed uitkomt, maar hopelijk lokt het reacties uit zodat er echt een datum en plek wordt gekozen)
Oh ja, alsof ik dan ga zitten modden daarquote:Op woensdag 30 september 2009 14:17 schreef _Led_ het volgende:
30 oktober dan ? Zonder Bastard geen meeting hoor, wie moet anders iedereen uit elkaar houden...
Nou ja, je zou 'm bij de stopera kunnen parkeren, dan is het 8 minuten lopen.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:19 schreef Bastard het volgende:
Is er een beetje te parkeren daar trouwens?
Nee man, dat maakt autorijden veel spannender.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou ja, je zou 'm bij de stopera kunnen parkeren, dan is het 8 minuten lopen.
Is het niet handiger (ook ivm alcohol) om met het OV te komen ?
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:31 schreef Ticker het volgende:
Oh _Led_ komt toch...
Denk dat ik dan toch wel kom.
Ik hou de plek en datum wel in de gaten.![]()
Ik zal er zijnquote:Op woensdag 30 september 2009 14:31 schreef Ticker het volgende:
Oh _Led_ komt toch...
Denk dat ik dan toch wel kom.
Ik hou de plek en datum wel in de gaten.![]()
Doe mij er maar 2quote:Op woensdag 30 september 2009 14:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik zal er zijn
Ik weet alleen niet of ze er ook glazen moronic monotonic-gold schenken voor $50 .....
As long as they have wine I don't mindquote:Op woensdag 30 september 2009 14:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik zal er zijn
Ik weet alleen niet of ze er ook glazen moronic monotonic-gold schenken voor $50 .....
Ow , ik borduurde voort op led's opmerking.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe mij maar een dubbele Brinkman
Met "klappen" achteraf?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe mij maar een dubbele Brinkman
Ik mis 'kwak'quote:Op woensdag 30 september 2009 15:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow , ik borduurde voort op led's opmerking.
Ikzelf drink altijd wijn, Duvel of Westmalle (brugse zot en la chouffe ook)
Sorry bastard, maar ik kan het kwak glas nergens vindenquote:
Mag ook, maar laat maakt me niet uit. De dag erna rijden er ook nog wel treinenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:16 schreef Bastard het volgende:
Kunnen 'we' het anders niet op een middag-tijdstip houden, ivm treinen die niet zo laat meer rijden?
Jij zoekt een slaapplaatsje op de wallenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Mag ook, maar laat maakt me niet uit. De dag erna rijden er ook nog wel treinen
NWO schuilkelderquote:Op woensdag 30 september 2009 16:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij zoekt een slaapplaatsje op de wallen![]()
Jij kunt sowieso wel met me meerijden als vervoer een probleem is; zo ver wonen we toch niet uit elkaar!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Mag ook, maar laat maakt me niet uit. De dag erna rijden er ook nog wel treinen
Hehe nah ik plan er meteen wat omheen dus lijkt me met de trein beter, anders zit jij ook zo vast aan mijquote:Op woensdag 30 september 2009 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij kunt sowieso wel met me meerijden als vervoer een probleem is; zo ver wonen we toch niet uit elkaar!
(Het NWO hoofdkwartier is kleiner als men denkt!)
Ja hoor, maar iemand moet dan een voorstel doenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:29 schreef ToT het volgende:
Ik lees alleen wel Amsterdam? Ehhh....kan het echt niet centraler?Utrecht bijvoorbeeld?
Zou voor jou wel de helft reistijd schelen inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2009 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij kunt sowieso wel met me meerijden als vervoer een probleem is; zo ver wonen we toch niet uit elkaar!
(Het NWO hoofdkwartier is kleiner als men denkt!)
Ik lees alleen wel Amsterdam? Ehhh....kan het echt niet centraler?Utrecht bijvoorbeeld?
Stairway to heaven? Klinkt ook TRUquote:Op woensdag 30 september 2009 17:47 schreef jogy het volgende:
Ah, het komt dan vast wel weer neer op the stairway in heaven, Utrecht. Doet het altijd. Maar ik doe ook mee natuurlijk, gezellig.
.
Knokploeg?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:08 schreef Ticker het volgende:
Ja waar wordt het nou?
Moet wel weten waar ik met die knokploeg moet komen!!!!!
En niet elkaar ineens PM'em dat jullie ergens anders gaan...
EINZ
Yeh spacecake heet dat en daarna natuurlijk wilde geestverschijningen OF NIET SOMS?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:53 schreef ToT het volgende:
Och ik heb vaak zat spirituele meetings in Utrecht gehad. Ploften we gewoon ergens bij een gracht of zo neer, kleedje op de grond, en maar ouwehoeren en zelfgebakken taart eten enzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |