Met "klappen" achteraf?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe mij maar een dubbele Brinkman
Ik mis 'kwak'quote:Op woensdag 30 september 2009 15:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow , ik borduurde voort op led's opmerking.
Ikzelf drink altijd wijn, Duvel of Westmalle (brugse zot en la chouffe ook)
Sorry bastard, maar ik kan het kwak glas nergens vindenquote:
Mag ook, maar laat maakt me niet uit. De dag erna rijden er ook nog wel treinenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:16 schreef Bastard het volgende:
Kunnen 'we' het anders niet op een middag-tijdstip houden, ivm treinen die niet zo laat meer rijden?
Jij zoekt een slaapplaatsje op de wallenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Mag ook, maar laat maakt me niet uit. De dag erna rijden er ook nog wel treinen
NWO schuilkelderquote:Op woensdag 30 september 2009 16:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij zoekt een slaapplaatsje op de wallen![]()
Jij kunt sowieso wel met me meerijden als vervoer een probleem is; zo ver wonen we toch niet uit elkaar!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Mag ook, maar laat maakt me niet uit. De dag erna rijden er ook nog wel treinen
Hehe nah ik plan er meteen wat omheen dus lijkt me met de trein beter, anders zit jij ook zo vast aan mijquote:Op woensdag 30 september 2009 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij kunt sowieso wel met me meerijden als vervoer een probleem is; zo ver wonen we toch niet uit elkaar!
(Het NWO hoofdkwartier is kleiner als men denkt!)
Ja hoor, maar iemand moet dan een voorstel doenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:29 schreef ToT het volgende:
Ik lees alleen wel Amsterdam? Ehhh....kan het echt niet centraler?Utrecht bijvoorbeeld?
Zou voor jou wel de helft reistijd schelen inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2009 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij kunt sowieso wel met me meerijden als vervoer een probleem is; zo ver wonen we toch niet uit elkaar!
(Het NWO hoofdkwartier is kleiner als men denkt!)
Ik lees alleen wel Amsterdam? Ehhh....kan het echt niet centraler?Utrecht bijvoorbeeld?
Stairway to heaven? Klinkt ook TRUquote:Op woensdag 30 september 2009 17:47 schreef jogy het volgende:
Ah, het komt dan vast wel weer neer op the stairway in heaven, Utrecht. Doet het altijd. Maar ik doe ook mee natuurlijk, gezellig.
.
Knokploeg?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:08 schreef Ticker het volgende:
Ja waar wordt het nou?
Moet wel weten waar ik met die knokploeg moet komen!!!!!
En niet elkaar ineens PM'em dat jullie ergens anders gaan...
EINZ
Yeh spacecake heet dat en daarna natuurlijk wilde geestverschijningen OF NIET SOMS?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:53 schreef ToT het volgende:
Och ik heb vaak zat spirituele meetings in Utrecht gehad. Ploften we gewoon ergens bij een gracht of zo neer, kleedje op de grond, en maar ouwehoeren en zelfgebakken taart eten enzo!
Oh, maar dat klinkt al veel beter!quote:Op woensdag 30 september 2009 21:53 schreef ToT het volgende:
Och ik heb vaak zat spirituele meetings in Utrecht gehad. Ploften we gewoon ergens bij een gracht of zo neer, kleedje op de grond, en maar ouwehoeren en zelfgebakken taart eten enzo!
houden we onze eigen meet wel *vredelievend* .. trusten allemaal .. klote internetquote:Op woensdag 30 september 2009 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Knokploeg?![]()
Denk dat ik die dag iets anders heb
Truste Dragoriusquote:Op woensdag 30 september 2009 23:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
houden we onze eigen meet wel *vredelievend* .. trusten allemaal .. klote internet![]()
langs leve de mobiel !
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:08 schreef Ticker het volgende:
Ja waar wordt het nou?
Moet wel weten waar ik met die knokploeg moet komen!!!!!
En niet elkaar ineens PM'em dat jullie ergens anders gaan...
EINZ
Maar hoe langer we wachten, hoe somberder en druileriger de dagen worden, en om nou in de kou en regen bij een gracht te gan zitten picknicken....quote:Op woensdag 30 september 2009 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, maar dat klinkt al veel beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |