Met "klappen" achteraf?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe mij maar een dubbele Brinkman
Ik mis 'kwak'quote:Op woensdag 30 september 2009 15:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow , ik borduurde voort op led's opmerking.
Ikzelf drink altijd wijn, Duvel of Westmalle (brugse zot en la chouffe ook)
Sorry bastard, maar ik kan het kwak glas nergens vindenquote:
Mag ook, maar laat maakt me niet uit. De dag erna rijden er ook nog wel treinenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:16 schreef Bastard het volgende:
Kunnen 'we' het anders niet op een middag-tijdstip houden, ivm treinen die niet zo laat meer rijden?
Jij zoekt een slaapplaatsje op de wallenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Mag ook, maar laat maakt me niet uit. De dag erna rijden er ook nog wel treinen
NWO schuilkelderquote:Op woensdag 30 september 2009 16:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij zoekt een slaapplaatsje op de wallen![]()
Jij kunt sowieso wel met me meerijden als vervoer een probleem is; zo ver wonen we toch niet uit elkaar!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Mag ook, maar laat maakt me niet uit. De dag erna rijden er ook nog wel treinen
Hehe nah ik plan er meteen wat omheen dus lijkt me met de trein beter, anders zit jij ook zo vast aan mijquote:Op woensdag 30 september 2009 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij kunt sowieso wel met me meerijden als vervoer een probleem is; zo ver wonen we toch niet uit elkaar!
(Het NWO hoofdkwartier is kleiner als men denkt!)
Ja hoor, maar iemand moet dan een voorstel doenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:29 schreef ToT het volgende:
Ik lees alleen wel Amsterdam? Ehhh....kan het echt niet centraler?Utrecht bijvoorbeeld?
Zou voor jou wel de helft reistijd schelen inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2009 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij kunt sowieso wel met me meerijden als vervoer een probleem is; zo ver wonen we toch niet uit elkaar!
(Het NWO hoofdkwartier is kleiner als men denkt!)
Ik lees alleen wel Amsterdam? Ehhh....kan het echt niet centraler?Utrecht bijvoorbeeld?
Stairway to heaven? Klinkt ook TRUquote:Op woensdag 30 september 2009 17:47 schreef jogy het volgende:
Ah, het komt dan vast wel weer neer op the stairway in heaven, Utrecht. Doet het altijd. Maar ik doe ook mee natuurlijk, gezellig.
.
Knokploeg?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:08 schreef Ticker het volgende:
Ja waar wordt het nou?
Moet wel weten waar ik met die knokploeg moet komen!!!!!
En niet elkaar ineens PM'em dat jullie ergens anders gaan...
EINZ
Yeh spacecake heet dat en daarna natuurlijk wilde geestverschijningen OF NIET SOMS?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:53 schreef ToT het volgende:
Och ik heb vaak zat spirituele meetings in Utrecht gehad. Ploften we gewoon ergens bij een gracht of zo neer, kleedje op de grond, en maar ouwehoeren en zelfgebakken taart eten enzo!
Oh, maar dat klinkt al veel beter!quote:Op woensdag 30 september 2009 21:53 schreef ToT het volgende:
Och ik heb vaak zat spirituele meetings in Utrecht gehad. Ploften we gewoon ergens bij een gracht of zo neer, kleedje op de grond, en maar ouwehoeren en zelfgebakken taart eten enzo!
houden we onze eigen meet wel *vredelievend* .. trusten allemaal .. klote internetquote:Op woensdag 30 september 2009 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Knokploeg?![]()
Denk dat ik die dag iets anders heb
Truste Dragoriusquote:Op woensdag 30 september 2009 23:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
houden we onze eigen meet wel *vredelievend* .. trusten allemaal .. klote internet![]()
langs leve de mobiel !
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:08 schreef Ticker het volgende:
Ja waar wordt het nou?
Moet wel weten waar ik met die knokploeg moet komen!!!!!
En niet elkaar ineens PM'em dat jullie ergens anders gaan...
EINZ
Maar hoe langer we wachten, hoe somberder en druileriger de dagen worden, en om nou in de kou en regen bij een gracht te gan zitten picknicken....quote:Op woensdag 30 september 2009 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, maar dat klinkt al veel beter!
Slechte provider?quote:Op woensdag 30 september 2009 23:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
houden we onze eigen meet wel *vredelievend* .. trusten allemaal .. klote internet![]()
langs leve de mobiel !
quote:
Lijkt me heerlijk.. 30 Okt. vanaf uurtje of .. nou ja 1930? in http://www.stairway.nl/quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:13 schreef Dragorius het volgende:
30 oktober staat dus vooralsnog?
Goed plan!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:52 schreef Bastard het volgende:
Lijkt me heerlijk.. 30 Okt. vanaf uurtje of .. nou ja 1930? in http://www.stairway.nl/
Ligt achter het centraal station zag ik
Utrechtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:54 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Goed plan!
En was dit nu in Utrecht of Amsterdam?
Vanuit Amsterdam valt het voor mij ook nog wel mee allemaal dus ik vind het helemaal goed! Just needed to confirm!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:59 schreef Bastard het volgende:
Utrecht
Voor mij persoonlijk ook wel lekker omdat de treinen vanuit Utrecht naar Alphen lekker laat nog rijden.
Mag van mij ookquote:
Dan is die datum toch de juiste datum?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:41 schreef Bastard het volgende:
27 11 2009 = 2+7+1+1+2+9 = 23 = 5 eik.. magoed.
Waar staat dat optellen van die getallen eigenlijk voor ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:41 schreef Bastard het volgende:
27 11 2009 = 2+7+1+1+2+9 = 23 = 5 eik.. magoed.
Nummerologie is te gebruiken met een eencijferig getal. Om een cijfer terug te brengen naar een eencijferig getal tel je altijd de getallen apart bij elkaar op net zolang totdat je een eencijferig getal overhoudt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waar staat dat optellen van die getallen eigenlijk voor ?
En werkt dat alleen in het decimale talstelsel ?
Met een scheef mes kun je niet snijden, duh..met een kromme vork of lepel welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:20 schreef Michielos het volgende:
ook echt lepels. het zijn altijd lepels en vorken, nooit messen... en dat heeft een reden
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Met een scheef mes kun je niet snijden, duh..met een kromme vork of lepel wel
![]()
Ja, die ken ik. Heb van mijn oma gehoord dat er vroeger als iemand trouwde en die kreeg een cassette als kado daar geen messen bij zaten. Dat bracht ongeluk. Die moesten ze dan zelf kopen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:20 schreef Michielos het volgende:
ook echt lepels. het zijn altijd lepels en vorken, nooit messen... en dat heeft een reden
Ow mijn reden is dat je er geen 1 handed bend technieken enz op kunt uitvoeren. Messen buigen door hun constructie nu eenmaal niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Heb van mijn oma gehoord dat er vroeger als iemand trouwde en die kreeg een cassette als kado daar geen messen bij zaten. Dat bracht ongeluk. Die moesten ze dan zelf kopen.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow mijn reden is dat je er geen 1 handed bend technieken enz op kunt uitvoeren. Messen buigen door hun constructie nu eenmaal niet.
Nee je deelt niet. Je gaat enkel chips inleveren bij mij.quote:
Dice cheating doe ik ook goed , inderdaadquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:37 schreef _Led_ het volgende:
No way, met jou zou ik niet eens mens-erger-je-nieten
Dude, zoveel domheid gebundeld zou zomaar het universum kunnen laten imploderenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:41 schreef Flammie het volgende:
Ik vind dan eigenlijk ook dat Summers en Mediaconsument en Bassos en Sjoep moeten komen hoor.
Je mag mij ook laten strippen natuurlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:44 schreef Michielos het volgende:
Ik vind ook dat als er babes zijn, we strippoker moeten doen met mij als cardhandler. Ik kan het heel newbie achtig over laten komen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dude, zoveel domheid gebundeld zou zomaar het universum kunnen laten imploderen
We hebben jou om het universum in evenwicht te houden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dude, zoveel domheid gebundeld zou zomaar het universum kunnen laten imploderen
We kunnen toch ook gewoon klaverjassen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:44 schreef Michielos het volgende:
Ik vind ook dat als er babes zijn, we strippoker moeten doen met mij als cardhandler. Ik kan het heel newbie achtig over laten komen
Nee, wij doen wel een heads-upje strippokerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We kunnen toch ook gewoon klaverjassen?
en ik deel. Je mag ook kaarten couperen enz, geen prob.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, wij doen wel een heads-upje strippoker
Prachtig om te zien dat iedereen met andere intenties naar de meet gaat!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, wij doen wel een heads-upje strippoker
< laat trouwens ook maarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:41 schreef Ticker het volgende:
[..]
Prachtig om te zien dat iedereen met andere intenties naar de meet gaat!
Hup ga maar weer gauw koffie drinken jijquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:00 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik geloof dat de meet een slecht karma heeft , het is een slecht voorteken hoe de meet zal verlopen.
in mijn glazen bol heb ik slechte voortekenen gezien.
Ik kom eigenlijk om eens de gezichten te zien en de mens aan te voelen achter de digitale posts.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:41 schreef Ticker het volgende:
[..]
Prachtig om te zien dat iedereen met andere intenties naar de meet gaat!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:38 schreef cablegunmaster het volgende:
neem je alu hoedjes mee
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:32 schreef Exoteria het volgende:
ik stem voor het weekend van de 30ste ... halloweekend lijkt mij wel toepasselijk.
Trek ik mijn duivels outfit aan
hmmm verkleed is ook leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:32 schreef Exoteria het volgende:
ik stem voor het weekend van de 30ste ... halloweekend lijkt mij wel toepasselijk.
Trek ik mijn duivels outfit aan
Ik geloof er helemaal niks vanquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:57 schreef nokwanda het volgende:
Samhain met een stel Truthers
En ik hoef niet verkleed te komen. Ik ben zo ook al een heks
Dat dus. Ook al zijn mensen nog zo zichzelf online, het is toch altijd anders in real life. Wellicht is de een wat stiller dan als online, of juist de stille weer wat luider in het echt. To name an example.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:34 schreef Bastard het volgende:
Ik kom eigenlijk om eens de gezichten te zien en de mens aan te voelen achter de digitale posts.
Ik ben wel te herkennen hoor.. de grootste gast in de toko.quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:29 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Hoe gaan we immers iedereen herkennen daar?
En ik ben die natural chick magnet, die adonis, die gladde glijer..quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben wel te herkennen hoor.. de grootste gast in de toko.
Het weekend van de 14de en op de 21ste kan ik niet. De andere weekenden wel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:37 schreef Dragorius het volgende:
Nokwanda kon midden/eind november wel begreep ik.
Zal vandaag eens achter dat kalender idee aangaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |