quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:32 schreef Exoteria het volgende:
ik stem voor het weekend van de 30ste ... halloweekend lijkt mij wel toepasselijk.
Trek ik mijn duivels outfit aan
hmmm verkleed is ook leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:32 schreef Exoteria het volgende:
ik stem voor het weekend van de 30ste ... halloweekend lijkt mij wel toepasselijk.
Trek ik mijn duivels outfit aan
Ik geloof er helemaal niks vanquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:57 schreef nokwanda het volgende:
Samhain met een stel Truthers
En ik hoef niet verkleed te komen. Ik ben zo ook al een heks
Dat dus. Ook al zijn mensen nog zo zichzelf online, het is toch altijd anders in real life. Wellicht is de een wat stiller dan als online, of juist de stille weer wat luider in het echt. To name an example.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:34 schreef Bastard het volgende:
Ik kom eigenlijk om eens de gezichten te zien en de mens aan te voelen achter de digitale posts.
Ik ben wel te herkennen hoor.. de grootste gast in de toko.quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:29 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Hoe gaan we immers iedereen herkennen daar?
En ik ben die natural chick magnet, die adonis, die gladde glijer..quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben wel te herkennen hoor.. de grootste gast in de toko.
Het weekend van de 14de en op de 21ste kan ik niet. De andere weekenden wel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:37 schreef Dragorius het volgende:
Nokwanda kon midden/eind november wel begreep ik.
Zal vandaag eens achter dat kalender idee aangaan.
Uitgesproken kin, uitgesproken neus en een pukkel en heb 6 katten. Nou? Nou?quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Uitgesproken kin, uitgesproken neus en een pukkel en heb 6 katten. Nou? Nou?
En ik ben waarschijnlijk de kleinste
Dan mag je een datum(s) aangeven.. niet halverwege November, dan kan Nok en ik nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:51 schreef Dragorius het volgende:
nee andere datum geen 30 oktober meer aub
Ik zeg voorzichtig ok.. moet even roostertechnisch vergelijken met mn vrouw.. ik kan als ik de kinderen alleen heb niet komen natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:36 schreef nokwanda het volgende:
Sinterfaal komt bij mij in de straat achter binnen. De officiele intocht
Wij kunnen hem dus zomaar bekogelen met waterballonnetjes
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:49 schreef Dragorius het volgende:
Even voor de duidelijkheid (ik proef in de topics wat onderlinge irritaties) we gaan wel meeten voor de gezelligheid, toch?
Welke onderlinge irritatiesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:49 schreef Dragorius het volgende:
Even voor de duidelijkheid (ik proef in de topics wat onderlinge irritaties) we gaan wel meeten voor de gezelligheid, toch?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:49 schreef Dragorius het volgende:
Shit! Ik ben helemaal mijn oom nog vergeten te mailenquote:
Dikke mensen zijn altijd gezellig, he overweightquote:
dududum-tishquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn altijd gezellig, he overweight
Omdat het topic me niet boeit.. maar ik zal mn leren riem pakken en er heen wandelen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:46 schreef Dragorius het volgende:
Je hebt nog niet het Groeps-stalking topic gelezen toen je dit postte
Ik heb gepoogd het on-topic te trekken
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Shit! Ik ben helemaal mijn oom nog vergeten te mailen
Weest wel lief Bastardquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat het topic me niet boeit.. maar ik zal mn leren riem pakken en er heen wandelen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:57 schreef Exoteria het volgende:
[vrouwdieallesopzichzelfbetrektmode]wie zei dat ik dik ben??
[/vrouwdieallesopzichzelfbetrektmode]
quote:ik ben gewoon lekker zacht!
quote:En die 5 kilo teveel gaan er vanzelf af.. of niet... en dan blijf ik gewoon lekker zacht.
quote:klaar!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wie, ik?Hoe durf je, schavuit!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kom net uit een evaluatie... moet mn aggresie even kwijt.
Thanks for the tip, got itquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:01 schreef Oversight het volgende:
Waarom nemen kattenlliefhebbers altijd van die makkelijke ?
Je mag wel even een middagje gastmodden in BNW als je wilquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kom net uit een evaluatie... moet mn aggresie even kwijt.
Ach, da's mijn schaduw-account. Mijn NWO-account is 128 bits encrypted, met dubbele inside spiralling triangle-choke decoding locksquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik heb je wachtwoord , weet je nog ?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ach, da's mijn schaduw-account. Mijn NWO-account is 128 bits encrypted, met dubbele inside spiralling triangle-choke decoding locks
Zo hoog kunnen die van jou nog niet gooienquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:39 schreef Exoteria het volgende:
[..]
als je terug bekogeld wordt.... dan zijn dat die van mij die een extra kadoooootje van Sinterfaal willen verdienen.
Hadjegedacht, ech niequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik heb je wachtwoord , weet je nog ?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo hoog kunnen die van jou nog niet gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |