Uitgesproken kin, uitgesproken neus en een pukkel en heb 6 katten. Nou? Nou?quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Uitgesproken kin, uitgesproken neus en een pukkel en heb 6 katten. Nou? Nou?
En ik ben waarschijnlijk de kleinste
Dan mag je een datum(s) aangeven.. niet halverwege November, dan kan Nok en ik nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:51 schreef Dragorius het volgende:
nee andere datum geen 30 oktober meer aub
Ik zeg voorzichtig ok.. moet even roostertechnisch vergelijken met mn vrouw.. ik kan als ik de kinderen alleen heb niet komen natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:36 schreef nokwanda het volgende:
Sinterfaal komt bij mij in de straat achter binnen. De officiele intocht
Wij kunnen hem dus zomaar bekogelen met waterballonnetjes
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:49 schreef Dragorius het volgende:
Even voor de duidelijkheid (ik proef in de topics wat onderlinge irritaties) we gaan wel meeten voor de gezelligheid, toch?
Welke onderlinge irritatiesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:49 schreef Dragorius het volgende:
Even voor de duidelijkheid (ik proef in de topics wat onderlinge irritaties) we gaan wel meeten voor de gezelligheid, toch?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:49 schreef Dragorius het volgende:
Shit! Ik ben helemaal mijn oom nog vergeten te mailenquote:
Dikke mensen zijn altijd gezellig, he overweightquote:
dududum-tishquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn altijd gezellig, he overweight
Omdat het topic me niet boeit.. maar ik zal mn leren riem pakken en er heen wandelen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:46 schreef Dragorius het volgende:
Je hebt nog niet het Groeps-stalking topic gelezen toen je dit postte
Ik heb gepoogd het on-topic te trekken
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Shit! Ik ben helemaal mijn oom nog vergeten te mailen
Weest wel lief Bastardquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat het topic me niet boeit.. maar ik zal mn leren riem pakken en er heen wandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |