Staat op de doos... boter smelten, koek erin.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
post ff snel recept, ik moet er zo aan geloven....
en IK wilde eigenlijk appeltaart....
Ja hoor. Ik houd mijn hoefjes gewoon braaf thuis.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:49 schreef Dragorius het volgende:
Even voor de duidelijkheid (ik proef in de topics wat onderlinge irritaties) we gaan wel meeten voor de gezelligheid, toch?
Je bent je ervan bewust dat een harde klap op het hoofd permanente schade kan veroorzaken?quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Staat op de doos... boter smelten, koek erin.
water met zakje, yoghurt of kwark, slagroom, klop klop klop.. presto
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:45 schreef Bastard het volgende:
Kwarktaart doe je toch in de koelkast of heb ik het nou verkeerd gedaan?
Simpel aardbei dinges hoor, niks fancy ofzo. Meer omdat mn dochter 'taaaaart' zag staan.. welja, papa gaat eens een taart voor je makenquote:
Nee ze kan niet lezen, ze word in November 4.. maar het plaatje op de doos met een taart spreekt wel tot de verbeelding geloof ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:10 schreef nokwanda het volgende:
Kan ze al lezen dan? Ze is toch nog niet zo oud dat ze dat al leert op school?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ze kan niet lezen, ze word in November 4.. maar het plaatje op de doos met een taart spreekt wel tot de verbeelding geloof ik
Zeg het eens mennekequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:22 schreef Ticker het volgende:
Hallo.. is dit klaagbaak? Ik heb een klacht!!
Taart-gerelateerd?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:22 schreef Ticker het volgende:
Hallo.. is dit klaagbaak? Ik heb een klacht!!
Even visualiseren dat ie weer goed is en hop, The Secret fixt het voor je !quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:44 schreef Ticker het volgende:
Me teen is gebroken!!!![]()
Wie heeft er een wondertje?
Even een vaccinatie tegen teenbreuk nemenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:44 schreef Ticker het volgende:
Me teen is gebroken!!!![]()
Wie heeft er een wondertje?
LOL! Wist van dat hele topics niets af.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:35 schreef _Led_ het volgende:
Vergeet niet je voor te bereiden met Jogy's aanvalsplan : Herkennig van en verweer tegen een pseudo-skeptic.
Update ook eens de lijst van aanwezigen als je wilt. Jij zelf staat er niet eens tussen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:23 schreef jogy het volgende:
OP even aangepast, hoe laat is het eigenlijk, ook wel handig om te weten.
Maar wat bedoel je hier mee?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:50 schreef bassos het volgende:
Stel ik zou aangeven om ook aanwezig te zijn;
In het echt ben ik veel directer dan in TRU tot nu toe.
Wellicht is mijn klaagzang over niet echt kunnen praten en eigen topics enzo vragen een indicatie.
Het is meer alsof posten hier de vrijheid beperkt.
Dus als je denkt dat wat je van mij hebt gelezen in TRU erg is;
Dat is wat ik na meerdere rondes van censuur bracht.
(en zelfs dan kreeg ik bans, hoe zit het ook alweer met de aandachts, erm ,erm, wonderschone dame ?)
Ja ik weet het, je bent eigenlijk net als Ghandi en die probeerder ze eerst ook monddood te makenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:50 schreef bassos het volgende:
Wellicht is mijn klaagzang over niet echt kunnen praten en eigen topics enzo vragen een indicatie.
(en zelfs dan kreeg ik bans, hoe zit het ook alweer met de aandachts, erm ,erm, wonderschone dame ?)
In het echt kan ik gewoon met m'n rug naar je toe gaan staanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:50 schreef bassos het volgende:
Heh.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:10 schreef _Led_ het volgende:[..]In het echt kan ik gewoon met m'n rug naar je toe gaan staan![]()
Ach. We nemen gewoon wat popcorn mee, zetten een paar in de ring. Brilletje op voor bloed spetters. En genieten maar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |