ik screendump wel wat uit onze home videoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:06 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik screendump wel wat uit onze home video
Die is goed, échtquote:Op woensdag 23 september 2009 22:08 schreef senesta het volgende:
Als 193 fout is dan is het de schuld van Qwea
Zeer graag lange mevrouw met grote tieten.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:09 schreef MikeyMo het volgende:
dan krijg ik hier telkens als ik vers achter mijn cimputer kruip bij de eerste de beste post die ik doe
"je bent ingelogd als de kloon van Qwea"
nee dank je
Yo biatchquote:Op woensdag 23 september 2009 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
Yo homies.
Wth! Ik was juist zo aardig om geen nieuw deel aan te maken zodat jij kon geilen op je OPquote:Op woensdag 23 september 2009 22:09 schreef Qwea het volgende:
Hara! Op het matjewtf denk je wel niet? Ik zat te wachten en te wachten en te wachten
nieuw topic openen HO MAAR
Bloemetjes en Bijtjesquote:Op woensdag 23 september 2009 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
Bed and breakfast? boob and boob? Buurman en Buurman?
Bedankt voor die elegante topictitel he?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeer graag lange mevrouw met grote tieten.
anytime, je weetsquote:Op woensdag 23 september 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt voor die elegante topictitel he?
Nee, jij staat immers niet bovenaan.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:11 schreef Qwea het volgende:
had in mijn stamgasten lijstje nog trutten on top gemoeten?
kutwijfquote:Op woensdag 23 september 2009 22:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, jij staat immers niet bovenaan.
dat boeit me niet, jij mag meekijkenquote:
Topquote:Op woensdag 23 september 2009 22:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat boeit me niet, jij mag meekijken
1 |
Nee, werkt niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
Dank voor dat tipje over die maten Haar!
Doet dehet nog wel eigenlijk?
Kan je hem vervangen voor die van Qwea in de OP? Dan staat er ook meteen het linkje naar wiki bij enzoquote:
quote:
Zoiets als nu?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je hem vervangen voor die van Qwea in de OP? Dan staat er ook meteen het linkje naar wiki bij enzo
Nee die staan er bij in de wiki!quote:Op woensdag 23 september 2009 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
Omg, Greys is gewoon de glitters vergeten
Joa, en ik zi em ook niet in de wiki?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die staan er bij in de wiki!
Ben ik die vergeten toe te voegen dan in mijn post?
Loveless heeft ze weggemaakt!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Joa, en ik zi em ook niet in de wiki?
Moeten je tieten wat groter gemaakt worden zodat je eerlijk met Greys kunt boobslappen?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:09 schreef ElisaB het volgende:
Helleu...
Is er hier nog een photoshop / paint deskundige die ff wat voor me wil doen
Het heeft niets met tieten te maken; ik hou helegaar niet van tietenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Geen deskundige, maar is het iets makkelijks?
Ik heb geen Photoshop, maar wel eh... Photonogiets
Misschien MM?
Dan moeten die van Elies kleiner hoor, om het eerlijk te makenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moeten je tieten wat groter gemaakt worden zodat je eerlijk met Greys kunt boobslappen?
Psies; I winquote:Op woensdag 23 september 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Dan moeten die van Elies kleiner hoor, om het eerlijk te maken
Dat kan MM het beste even doen denk ik.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het heeft niets met tieten te maken; ik hou helegaar niet van tieten
Een eenvoudig logo moet omgezet worden van jpeg naar bmp monochrome. En vóór dat kan, moeten er ff twee kleuren uitgehaald worden. En dat kan ik niet
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:13 schreef Harajuku. het volgende:
Je mag t wel even pmen dan kijk ik even of ik eruit kom
Oh, ik dacht de intelligentst kijkendequote:Op woensdag 23 september 2009 23:15 schreef Cat22 het volgende:
Het valt me nu pas op dat MM in dat plaatje heel treffend de langste kip Greys heeft genoemd.
*gniffel*
Nou, je kan hem uploaden en dan de link geven, of mailen, wat jij wil hoorquote:
ik was eerst van plan de kippen op cupmaat te benoemen maar die hebben nuggets niet eensquote:Op woensdag 23 september 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik dacht de intelligentst kijkende
Whehehe. Nou, ik vind mezelf een mooi kippetje op dat plaatjequote:Op woensdag 23 september 2009 23:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik was eerst van plan de kippen op cupmaat te benoemen maar die hebben nuggets niet eens
Ik ben de kleinste kip, maar wel kipje de voorstequote:Op woensdag 23 september 2009 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
Zie je hoe ik buiten de groep val?
I KNEW IT
Deed je zelf, jij probeerde nog snel even buiten de foto te rennenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
I KNEW IT
Ik heb jouw naam trouwens in de Wiki gezet, je mag zelf je ava erbij doen.quote:
Sta je niet op het kippenplaatje? Wel toch?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
I KNEW IT
En ook nog de andere kant op. Doet MM expres, IM TELLING YAquote:Op woensdag 23 september 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Sta je niet op het kippenplaatje? Wel toch?
Oh wacht aan de buitenkant ja!
Hij had je eigenlijk een groen shirtje aan moeten photoshoppen
Shit, net te laatquote:Op woensdag 23 september 2009 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, maar Isdatzo moet morgen om 7 uur op dus die gaat lekker net doen alsof hij naar bed gaat.
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Shit, net te laat
Eigenlijk moet iemand het mij gewoon even een keer leren; het is een fluitje van een cent (denk ik) en ik moet het zo vaak doen. Meestal red ik me wel, maar het kán handiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Moest 't van hara he-le-maal zelf doen, maar als ik dat op jou af kan schuivenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zal ik je UI even in de wiki mikken zo?
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Echt niet. Ik ben onvermurwbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
Ik had je naam er al in gezet, waar was Greys toen? Hmmm?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moest 't van hara he-le-maal zelf doen, maar als ik dat op jou af kan schuiven.
Trek die grapjas maar weer uitquote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Echt niet. Ik ben onvermurwbaar.
Ik zal maar niet zeggen dat ik al vrijwel niks meer aan heb?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Trek die grapjas maar weer uit
Loveless is groter en Ingetje is kleiner.quote:Op woensdag 23 september 2009 @ 23:37 schreef Greys het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hoe kan ik ook de hoogte aanpassen?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben geen kip zie ik![]()
Leuke OP! Maar ik zie nog steeds sommige avatars groter of kleiner dan 60*60
Uhm.. volgens mij [img=60,60]quote:Op woensdag 23 september 2009 @ 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kan ik ook de hoogte aanpassen?
[img=60] ervoor geeft alle breedtes van 60.
Loveless ligt altijd dwars, da's bekend.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Loveless is groter en Ingetje is kleiner.
(Of zou dat aan FOK!silver liggen, als iedereen het wel goed ziet verder?)
Hadden ze daar bij de FC wel eens ff mogen afstemmen met jouw hockeywedstrijd LPwquote:Op woensdag 23 september 2009 23:41 schreef Ynske het volgende:
ik heb me verstopt als kip
net lekker gehockeyd, kon alleen de auto bijna niet kwijt, welke zotte verzint ook dat Utrech moet voetballuh op woensdag
ja ik hakkiequote:
Yayquote:Op woensdag 23 september 2009 @ 23:46 schreef Greys het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik zou het nog wel charmant vinden om onder de plaatjes te zetten dat iedereen welkom isquote:Op woensdag 23 september 2009 23:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb Nok er ook bij gezet, ook haar ava, in de wiki.
Dus in de volgende OP staat zij er ook bij!
Die vakjes zijn zo mooier idd MB!dat 60,60 werkte!
Daarom mocht het ook nooit, riep kliekjesgevoel opquote:Op woensdag 23 september 2009 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou het nog wel charmant vinden om onder de plaatjes te zetten dat iedereen welkom is
Zal ik het gewoon vrij bovenaan zetten? Onder het lijstje namen, boven de ava's?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou het nog wel charmant vinden om onder de plaatjes te zetten dat iedereen welkom is
Toppie! Dank je Hara, dank je Isdatzoquote:Op woensdag 23 september 2009 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Daarom mocht het ook nooit, riep kliekjesgevoel op![]()
En je hebt mail, is dit wat je bedoelde?
Ja! Dat is lief!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:07 schreef Greys het volgende:
Zal ik het gewoon vrij bovenaan zetten? Onder het lijstje namen, boven de ava's?
Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij.
De deur van dit hoenderhuis staat altijd open.
Zoiets? Of is dat weer té?
Whehehequote:
Hey now!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe
Zie je dat Q en Haar de scherpste snavels hebben? Da's vast ook geen toeval!![]()
Pooooooookkkk pok pok pok pokquote:
och een vers eitje in de ochtend is altijd lekker natuurlijk, en kipnuggetsquote:Op donderdag 24 september 2009 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Pooooooookkkk pok pok pok pok
Ja, nu heb je hier gepost en ga ik jouw naam ook in het lijstje zetten
Uhuh. Ik vind Qwea er ook heel vinnig uitzien.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe
Zie je dat Q en Haar de scherpste snavels hebben? Da's vast ook geen toeval!![]()
Nuggets?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:30 schreef Re het volgende:
[..]
och een vers eitje in de ochtend is altijd lekker natuurlijk, en kipnuggets
Drumsticks.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:30 schreef Re het volgende:
[..]
och een vers eitje in de ochtend is altijd lekker natuurlijk, en kipnuggets
Nou vooruitquote:Op donderdag 24 september 2009 @ 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zit in het pauwenhok
Die mooie!
zie je mij al om 5:30 de buurt wakker krijsenquote:Op donderdag 24 september 2009 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nuggets?
Doe eens wat zuiniger op je kippen, haan!
SSSSSSSSHTquote:Op donderdag 24 september 2009 00:31 schreef Cat22 het volgende:
Weet je, ik heb het idee dat die kippen op dat plaatje eigk allemaal hanen zijn. Te grote lellen en kammen om kippig te zijn.![]()
Uhuh! En ik had graag dat je dat op de volgende meet even demonstreert!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:33 schreef Re het volgende:
[..]
zie je mij al om 5:30 de buurt wakker krijsen![]()
Dus... 4 oktober wordt verzamelen om 5.25 uur? Of stellen we zijn optreden uit tot het rukhuttenweekend?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
SSSSSSSSHT
[..]
Uhuh! En ik had graag dat je dat op de volgende meet even demonstreert!![]()
Hou ik je camera wel vast!
*proest*quote:
Dat heet in-stinct. En dat doet niet aan dierendag.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:42 schreef Re het volgende:
uhmmm nah ook op dierendag mag ik uitslapen hoor
Die demmonstreeeesjun mag ook best op een wat later tijdstip!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:42 schreef Re het volgende:
uhmmm nah ook op dierendag mag ik uitslapen hoor
Ja, laten we hopen dat ie daar in-stinct!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat heet in-stinct. En dat doet niet aan dierendag.
Ik ookquote:Op donderdag 24 september 2009 00:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ik las hoerenhuis.
Beterschap!quote:Op donderdag 24 september 2009 07:09 schreef Qwea het volgende:
oiik blijf thuis vandaag. Kolere, ik heb heel de nacht naar de wc staan rennen, en nu nog steeds
Ik zweer dat het van de macaroni komt
Ikke zag.quote:
Geen best recept dusquote:Op donderdag 24 september 2009 07:09 schreef Qwea het volgende:
oiik blijf thuis vandaag. Kolere, ik heb heel de nacht naar de wc staan rennen, en nu nog steeds
Ik zweer dat het van de macaroni komt
Surequote:Op donderdag 24 september 2009 08:35 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen Senes
Zou je zo goed willen zijn om nog één keer de huidige OP te willen wijzigen in DEZE??Daar zijn de plaatjes allemaal netjes even groot en hoog en hebben we een zinnetje toegevoegd dat uiteraard iedereen welkom is in het kippenhok
Ik heb nog nooit macaroni gelustquote:
Omdat ik wist dat jij het zo graag hebt.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:35 schreef Loveless85 het volgende:
God wat een humor weer hier...
En waarom zijn die glitters terug
Don't dare me.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik wist dat jij het zo graag hebt.
En hoe kon ik dat dan weigeren?
Ik ga nu!quote:Op donderdag 24 september 2009 08:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Don't dare me.
Moet jij niet werken enzo?
was een beetje schor enzoquote:Op donderdag 24 september 2009 08:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb je niet gehoord vanmorgen?
[ afbeelding ]
Not anymore!quote:
Hard onderhandeld op het scherpst van de snede?quote:Op donderdag 24 september 2009 09:43 schreef Loveless85 het volgende:![]()
Oh and I have closed the kattenpaal-deal![]()
[cruijf-mode] Tjahaauuhhh je moet gewoon op het scherpst van de schede spelen[/cruijf-mode]quote:Op donderdag 24 september 2009 09:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hard onderhandeld op het scherpst van de snede?![]()
Helpt het als ik zeg dat ik een half jaar geleden PRECIES hetzelfde met de spaghetti had? Alleen daar moest ik afgezien spetterpoep ook rennen voor telkens kotsenquote:
Toen ik dat gister zei was ik een zeikwijf.quote:
Ja, zeg JIJ er eens wat van! Misschien maakt het indruk op Qwea!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:42 schreef MrSubtle het volgende:
Dit is best heftige info allemaal zo op de vroege ochtend
*pakt nog een pepernootje*
Oh ja.... wacht... komt ie!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zeg JIJ er eens wat van! Misschien maakt het indruk op Qwea!
Ik gok binnen nu en 3 weken wel danquote:Op donderdag 24 september 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik niet heur. Ik heb nergens last van.
mee eensquote:Op donderdag 24 september 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik niet heur. Ik heb nergens last van.
neh dan ook nietquote:Op donderdag 24 september 2009 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik gok binnen nu en 3 weken wel dan
Ik doelde meer op darmellende en naar de wc-ren-hordelopenquote:Op donderdag 24 september 2009 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik gok binnen nu en 3 weken wel dan
Neuh niet wc loop marathons, maar toch wel het sliertjes en bonkjes festijn. Of iig binnen 4 weken danquote:
nee ook nietquote:Op donderdag 24 september 2009 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh niet wc loop marathons, maar toch wel het sliertjes en bonkjes festijn. Of iig binnen 4 weken dan
Ehm.. ik moet mn nieuwe bril halen maar dat doe ik zaterdag wel?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ook nietgelukkig niet
maar goed, zijn er ook leukere onderwerpen voor vandaag?
bril goed dat je t aanhaalt, vanmiddag eventjes langs, een van mn pootjes is lingelaam...quote:Op donderdag 24 september 2009 11:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm.. ik moet mn nieuwe bril halen maar dat doe ik zaterdag wel?
Ik ga Baloe zn kong straks vullen?
Ik moet nog software doen?
Nee, geen leuke onderwerpen
Que?quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 11:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
bril goed dat je t aanhaalt, vanmiddag eventjes langs, een van mn pootjes is lingelaam...
Bier en tieten?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:14 schreef ElisaB het volgende:
PM-men jullie even als het weer over smakelijke dingen gaat
Ik zou er niet op zitten wachtenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:14 schreef ElisaB het volgende:
PM-men jullie even als het weer over smakelijke dingen gaat
ja. euh. hij klemt niet echt meer op t hoofd, als je de bril afdoet wiebelt dat oortje enormquote:
Ja dat zijn meer vrouwenonderwerpen... Wij mannen wachten dan wel even braaf en geduldig... zo zijn wijquote:Op donderdag 24 september 2009 11:17 schreef MikeyMo het volgende:
jullie moeten het hebben over hoe jullie lief elkaars borstjes (borsten in het geval van Greys en Hara) insoppen onder de douche
Dit is wel een beetje de kat het spek voorbinden hequote:Op donderdag 24 september 2009 11:16 schreef Ynske het volgende:
k heb al dagen zin in een [ afbeelding ]
kwarktaart, maar als je die in je eentje op moet eten, dan ben je ook compleet gekwart
Ja, zoiets dacht ik al, maar lingelaam is dus een woord?quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 11:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja. euh. hij klemt niet echt meer op t hoofd, als je de bril afdoet wiebelt dat oortje enorm
http://www.google.nl/search?q=lingelaam&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:Op donderdag 24 september 2009 11:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik al, maar lingelaam is dus een woord?
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:24 schreef Cat22 het volgende:
Dus eigenlijk is Qwea ook een beetje lingelaam.
En ik doe je wel helpen die kwarktaart op te eten.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:16 schreef Ynske het volgende:
k heb al dagen zin in een [ afbeelding ]
kwarktaart, maar als je die in je eentje op moet eten, dan ben je ook compleet gekwart
Bier lust ik niet en de tieten ben ik ook wel een beetje zatquote:
Op het werk gedraag ik mij als een echte dame, dus weinig goors vandaag.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
Heuj Inge, ook nog wat goors te melden, iets met klontjes en bonkjes, vergeten tampons, diarree, weet ik wat
Het kan allemaal vandaag hoor
zodra ik wat eet komt het er weer uitquote:Op donderdag 24 september 2009 11:29 schreef MissBliss het volgende:
Waarom mag je niet eten Qwea?
In dezelfde vorm als dat het erin gaat?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
zodra ik wat eet komt het er weer uitvan onderen
Oh. Mja.quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
zodra ik wat eet komt het er weer uitvan onderen
waterigerquote:Op donderdag 24 september 2009 11:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In dezelfde vorm als dat het erin gaat?
quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 11:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In dezelfde vorm als dat het erin gaat?
okiquote:Op donderdag 24 september 2009 11:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, zorg iig dat je wel genoeg drinkt!
Echte dames fokken niet op het werk.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op het werk gedraag ik mij als een echte dame, dus weinig goors vandaag.
Mss vanavond wel, als ik weer thuis ben
En geen alcohol!quote:
Eitje. We zitten dit weekend bij mij thuis (quote:
Je zit wel echt in de piepzak qua kwaaltjes he?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eitje. We zitten dit weekend bij mij thuis (![]()
) dan drink ik vrijwel nooit.
Goddamn, ik heb rugpijn
5 jaar bijna. En nee, MM woont op zn eigen, ik woon nog wel thuis. Mijn studie is echt bijna klaar.. dus volgend jaar rond deze tijd trek ik bij MM inquote:Op donderdag 24 september 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
Wonen jullie beide nog thuis eigenlijk dan Qwea? Want jullie batsen nu toch ook al een aantal jaartjes met elkaar?
wat voor studie doe je eigenlijk?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
5 jaar bijna. En nee, MM woont op zn eigen, ik woon nog wel thuis. Mijn studie is echt bijna klaar.. dus volgend jaar rond deze tijd trek ik bij MM in
Jep, twee weken geleden was de halfjaarlijkse controle. Tien jaar niks, en nu gelijk twee.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:53 schreef Cat22 het volgende:
Ik mag om half 3 naar de kapper. Ze komt bij mijn ouders thuis en dan knipt ze mij meteen mee.
Verwacht je 'grote werken' JJH?
ict -> systeembeheerquote:Op donderdag 24 september 2009 12:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat voor studie doe je eigenlijk?
Blegh. Succes. Als hij er een goede verdoving inzet valt het allemaal best mee.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, twee weken geleden was de halfjaarlijkse controle. Tien jaar niks, en nu gelijk twee.
leukquote:
Oh, als hij niet wil verdoven sta ik met anderhalve minuut weer buiten. Daar gaan we echt niet aan beginnen.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blegh. Succes. Als hij er een goede verdoving inzet valt het allemaal best mee.
De meeste fouten worden gemaakt tussen het beeldscherm en de rugleuning van de stoel idd.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:15 schreef JJH het volgende:
Systeembeheer is over het algemeen domme fouten van andere mensen oplossen, denk ik zo.
daarvoor heb ik standaard ghost cdtjes liggenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
De meeste fouten worden gemaakt tussen het beeldscherm en de rugleuning van de stoel idd.
Mijn buren klikken zooooo graag op scareware, da's gewoon niet leuk meer.
Ja maar, dat snap ik dus helemaal niet, hè. Hoe mensen dat voor elkaar krijgen. Met een gezonde dosis verstand en goeie antivirussoftware is er toch helemaal niks aan de hand?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
De meeste fouten worden gemaakt tussen het beeldscherm en de rugleuning van de stoel idd.
Mijn buren klikken zooooo graag op scareware, da's gewoon niet leuk meer.
Tot nu toe heb ik 2 keer gehad dat ik verdoofd moest worden en allebei de keren heeft hij wel 10 spuiten moeten zetten voor het een keer écht verdoofd wasquote:Op donderdag 24 september 2009 @ 12:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh, als hij niet wil verdoven sta ik met anderhalve minuut weer buiten. Daar gaan we echt niet aan beginnen.
Ik ga er vanuit dat mijn tandarts heel kundig is. Is de eerste tweede keer dat ik bij hem kom, dus ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik 2 keer gehad dat ik verdoofd moest worden en allebei de keren heeft hij wel 10 spuiten moeten zetten voor het een keer écht verdoofd was
Dus dan had ie 3 spuiten gezet, kwam ie met zn boor/kiesuitwrikding/martelwerktuig, deed ie iets en dan ging ik door de grond"Oh, voel je dat?" "JA!
![]()
" "Wat raar." Nou, na een keer of 3 die marteling had ie dan eindelijk genoeg spuiten gezet...
Mja, mijn tandarts is ook een lul. Ik moet maar eens een nieuwe zoeken hier in Amsterdamquote:Op donderdag 24 september 2009 @ 12:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat mijn tandarts heel kundig is. Is de eerste tweede keer dat ik bij hem kom, dus ik ben benieuwd.
Bij m'n eerste vulling ben ik echt opgestaan en weggelopen.Die beste man dacht dat het wel zonder kon, omdat het toch heel "oppervlakkig" was...
Kiezen verdoven gaat bij mij prima. Ogen verdoven wat minder...quote:Op donderdag 24 september 2009 12:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik 2 keer gehad dat ik verdoofd moest worden en allebei de keren heeft hij wel 10 spuiten moeten zetten voor het een keer écht verdoofd was
Dus dan had ie 3 spuiten gezet, kwam ie met zn boor/kiesuitwrikding/martelwerktuig, deed ie iets en dan ging ik door de grond"Oh, voel je dat?" "JA!
![]()
" "Wat raar." Nou, na een keer of 3 die marteling had ie dan eindelijk genoeg spuiten gezet...
Ik zou zeggen: Breek me de bek niet open!quote:Op donderdag 24 september 2009 12:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, mijn tandarts is ook een lul. Ik moet maar eens een nieuwe zoeken hier in AmsterdamIk zou ook weglopen! Weet je hoeveel pijn dat doet
![]()
dat doet me denken aan mijn polsquote:Op donderdag 24 september 2009 12:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kiezen verdoven gaat bij mij prima. Ogen verdoven wat minder...
Ik moest geopereerd worden en dat ging -hoera- onder plaatselijke verdoving. Maar dat betekende dus wel een big ass spuit achter mijn oog. Die de eerste keer niet pakte dus na een half uur wachten moest spuit 2 erin.
*zwaait*quote:Op donderdag 24 september 2009 12:40 schreef nokwanda het volgende:
Haaaa, net op tijd om dit topic nog mee te maken. Gisteravond thuis gekomen na 3 dagen Nijmegen. Blij om weer thuis te zijn
Ja!quote:Op donderdag 24 september 2009 12:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, mijn tandarts is ook een lul. Ik moet maar eens een nieuwe zoeken hier in AmsterdamIk zou ook weglopen! Weet je hoeveel pijn dat doet
![]()
Ogen verdoven? Da's nieuw voor me ?:oquote:Op donderdag 24 september 2009 12:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moest geopereerd worden en dat ging -hoera- onder plaatselijke verdoving. Maar dat betekende dus wel een big ass spuit achter mijn oog. Die de eerste keer niet pakte dus na een half uur wachten moest spuit 2 erin.
Hoiquote:Op donderdag 24 september 2009 12:40 schreef nokwanda het volgende:
Haaaa, net op tijd om dit topic nog mee te maken. Gisteravond thuis gekomen na 3 dagen Nijmegen. Blij om weer thuis te zijn
Ach, het is de gezinsPC, iedereen, incl. vriendjes en dinnetjes rammer er op, niemand schoont dat ding eens op en buuv is eindelijk zover dat ze eerst vraagt en niet gelijk op popupjes klikt alsof het een schietspelletje is.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar, dat snap ik dus helemaal niet, hè. Hoe mensen dat voor elkaar krijgen. Met een gezonde dosis verstand en goeie antivirussoftware is er toch helemaal niks aan de hand?
Een spuit IN JE OOG?quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 12:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vroegah liet ik ook boren zonder verdoving. Soms was dat best te hebben maar bij sommiger kiezen denk ik achteraf dat ik haske gek was dat ik het heb toegelaten en hij haske gek dat hij het zonder verdoving deed.
Maar toen zaagde hij zijn duim eraf en moest zijn praktijk opgeven en de nieuwe tandarts doet altijd verdoven.![]()
Ik denk het ja, dat het zoiets isquote:Op donderdag 24 september 2009 @ 12:41 schreef Morretje het volgende:
MB, Ravage is ook bijna ongevoelig voor verdoving, misschien is dat bij jou ook zo? Hij heeft er ook altijd veel nodig, meestal zegt ie zelf wel dat het dan maar niet hoeft. Dan doet het spuitenzetten meer pijn. En hij heeft elk half jaar wel wat met zijn gebit![]()
Ynske, ik heb em stiekem gedaolnwod.. En ik ben al bezig, leuk verhaal wel weer! Met terugkerende karakters ook.
Held!quote:Op donderdag 24 september 2009 12:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat mijn tandarts heel kundig is. Is de eerste tweede keer dat ik bij hem kom, dus ik ben benieuwd.
Bij m'n eerste vulling ben ik echt opgestaan en weggelopen.Die beste man dacht dat het wel zonder kon, omdat het toch heel "oppervlakkig" was...
Wij kregen afgelopen weekeinde onverwacht bezoek, en wat namen ze als kadootje mee: The Secret.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:47 schreef nokwanda het volgende:
Bijgeladen..... hmmmm..... thuis laad ik toch het beste bij, maar ik wilde gewoon ook even bij mijn dinnetjes zijn. Dus bijgeluld ben ik nu welMaar ik slaap gewoon het allerlekkerst in mijn eigen bedje en tegen mijn eigen vent aan. Dat heb ik erg gemist. En hij mij ook. Alle poezen hier waren ook een beetje uit hun doen en Kareltje heeft de halve nacht zitten kletsen.
Die heeft ook de spiegel uitgevonden en doet serieuze pogingen om dat ding te doorgronden. Die andere kat in de spiegel lijkt hem niet te deren, hij lijkt te snappen dat hij dat zelf is. Mar dat je de hele omgeving zo vanuit een ander perspectief kunt zien is wel apart. Hij experimenteert er mee. Hij kijkt in de spiegel en ziet bijvoorbeeld mij. Dan zegt ie iets terwijl hij me aankijkt in de spiegel en draait zich dan om om te zien of ik dara ook werkelijk zit
Ik heb een goeie tandarts, dus van die spuiten voel ik niets. Verdoven gaat ook altijd oke, tis gewoon dat ik zelf 7 kleuren schijt (om deze topictrend voort te zetten) van het idee alleen alquote:Op donderdag 24 september 2009 12:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een spuit IN JE OOG?![]()
![]()
Ik zie het dan weer voor me dat zo'n oog gelijk lek gaat, maar das vast niet zo
[..]
Ik denk het ja, dat het zoiets is
De laatste keer had ik allemaal gaatjes aan mn voortanden, dus dat moest gevuld worden. Maar ik heb al enórm gevoelige tanden, als ik er tegenaan tik met mn nagel (op bepaalde plekken) ga ik al door de grond en ik kan ook geen chocola eten, dus laat staan als hij erin gaat boren. Die prikken zijn ook verschrikkelijk (ik moet er ook gewoon van janken) maar net iets minder verschrikkelijk dan boren zonder verdoving.
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:52 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wij kregen afgelopen weekeinde onverwacht bezoek, en wat namen ze als kadootje mee: The Secret.
Toeval bestaat niet!
Ieuwquote:Op donderdag 24 september 2009 @ 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb een goeie tandarts, dus van die spuiten voel ik niets. Verdoven gaat ook altijd oke, tis gewoon dat ik zelf 7 kleuren schijt (om deze topictrend voort te zetten) van het idee alleen al![]()
En no way dat ze in m'n oog mogen spuiten, ja...alleen als ik onder narcose ben![]()
Morgen moet meneer I. weer terug naar de dokter ivm ooginfectie en als het niet genoeg is opgeknapt gaat de dokter " er een sneetje" in zetten.
Ik kan wel gruwelen van alleen de gedachte al
Same herequote:Op donderdag 24 september 2009 @ 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb nog bij mijn tandarts in de tuin gespeeld, dat was raar.
Gelukkig niet, dan heb ik toch liever Snowdogs; met Cuba Gooding Jr. als tandartsquote:Op donderdag 24 september 2009 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
Sterkte.
Wie heeft The Dentist gezien eigenlijk? Echt gruwelijk hoe die tandarts doordraait en hij dan met die boor tekeer gaat
Het is wel raar als je het deed als volwassenequote:Op donderdag 24 september 2009 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
Hier MM, speciaal voor jou!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:17 schreef MikeyMo het volgende:
een topic vol wijven en dan gaan ze het over poep en ongesteldheid hebben...
jullie moeten het hebben over hoe jullie lief elkaars borstjes (borsten in het geval van Greys en Hara) insoppen onder de douche
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier MM, speciaal voor jou!
Ben je vanaf nu ook Greys Anatomy (the series, not the girl) fan?
jij hebt toch geen ava...quote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik voel mij zwaar verbolgen. geen stamgast![]()
Nu de kids weer aan het werk zetten
Je moest je ook aanmelden en je was er nog niet geweest, we zullen er nog wel meer niet hebben bij staanquote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
IK OOKquote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Doe jij dan even je oude avatar terugzetten!quote:
Ik ookquote:Op donderdag 24 september 2009 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien heeft Kweej er per ongeluk eentje laten glippen en denkt ze dat ze de Carnibest ruiktquote:Op donderdag 24 september 2009 14:17 schreef Harajuku. het volgende:
Carnibest ruik je bijna niet manAlleen als je er met je neus boven hangt, dan ruik je dat beetje pens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |