Whehehequote:
Hey now!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe
Zie je dat Q en Haar de scherpste snavels hebben? Da's vast ook geen toeval!![]()
Pooooooookkkk pok pok pok pokquote:
och een vers eitje in de ochtend is altijd lekker natuurlijk, en kipnuggetsquote:Op donderdag 24 september 2009 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Pooooooookkkk pok pok pok pok
Ja, nu heb je hier gepost en ga ik jouw naam ook in het lijstje zetten
Uhuh. Ik vind Qwea er ook heel vinnig uitzien.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe
Zie je dat Q en Haar de scherpste snavels hebben? Da's vast ook geen toeval!![]()
Nuggets?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:30 schreef Re het volgende:
[..]
och een vers eitje in de ochtend is altijd lekker natuurlijk, en kipnuggets
Drumsticks.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:30 schreef Re het volgende:
[..]
och een vers eitje in de ochtend is altijd lekker natuurlijk, en kipnuggets
Nou vooruitquote:Op donderdag 24 september 2009 @ 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zit in het pauwenhok
Die mooie!
zie je mij al om 5:30 de buurt wakker krijsenquote:Op donderdag 24 september 2009 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nuggets?
Doe eens wat zuiniger op je kippen, haan!
SSSSSSSSHTquote:Op donderdag 24 september 2009 00:31 schreef Cat22 het volgende:
Weet je, ik heb het idee dat die kippen op dat plaatje eigk allemaal hanen zijn. Te grote lellen en kammen om kippig te zijn.![]()
Uhuh! En ik had graag dat je dat op de volgende meet even demonstreert!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:33 schreef Re het volgende:
[..]
zie je mij al om 5:30 de buurt wakker krijsen![]()
Dus... 4 oktober wordt verzamelen om 5.25 uur? Of stellen we zijn optreden uit tot het rukhuttenweekend?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
SSSSSSSSHT
[..]
Uhuh! En ik had graag dat je dat op de volgende meet even demonstreert!![]()
Hou ik je camera wel vast!
*proest*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |