Oh ja.... wacht... komt ie!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zeg JIJ er eens wat van! Misschien maakt het indruk op Qwea!
Ik gok binnen nu en 3 weken wel danquote:Op donderdag 24 september 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik niet heur. Ik heb nergens last van.
mee eensquote:Op donderdag 24 september 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik niet heur. Ik heb nergens last van.
neh dan ook nietquote:Op donderdag 24 september 2009 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik gok binnen nu en 3 weken wel dan
Ik doelde meer op darmellende en naar de wc-ren-hordelopenquote:Op donderdag 24 september 2009 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik gok binnen nu en 3 weken wel dan
Neuh niet wc loop marathons, maar toch wel het sliertjes en bonkjes festijn. Of iig binnen 4 weken danquote:
nee ook nietquote:Op donderdag 24 september 2009 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh niet wc loop marathons, maar toch wel het sliertjes en bonkjes festijn. Of iig binnen 4 weken dan
Ehm.. ik moet mn nieuwe bril halen maar dat doe ik zaterdag wel?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ook nietgelukkig niet
maar goed, zijn er ook leukere onderwerpen voor vandaag?
bril goed dat je t aanhaalt, vanmiddag eventjes langs, een van mn pootjes is lingelaam...quote:Op donderdag 24 september 2009 11:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm.. ik moet mn nieuwe bril halen maar dat doe ik zaterdag wel?
Ik ga Baloe zn kong straks vullen?
Ik moet nog software doen?
Nee, geen leuke onderwerpen
Que?quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 11:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
bril goed dat je t aanhaalt, vanmiddag eventjes langs, een van mn pootjes is lingelaam...
Bier en tieten?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:14 schreef ElisaB het volgende:
PM-men jullie even als het weer over smakelijke dingen gaat
Ik zou er niet op zitten wachtenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:14 schreef ElisaB het volgende:
PM-men jullie even als het weer over smakelijke dingen gaat
ja. euh. hij klemt niet echt meer op t hoofd, als je de bril afdoet wiebelt dat oortje enormquote:
Ja dat zijn meer vrouwenonderwerpen... Wij mannen wachten dan wel even braaf en geduldig... zo zijn wijquote:Op donderdag 24 september 2009 11:17 schreef MikeyMo het volgende:
jullie moeten het hebben over hoe jullie lief elkaars borstjes (borsten in het geval van Greys en Hara) insoppen onder de douche
Dit is wel een beetje de kat het spek voorbinden hequote:Op donderdag 24 september 2009 11:16 schreef Ynske het volgende:
k heb al dagen zin in een [ afbeelding ]
kwarktaart, maar als je die in je eentje op moet eten, dan ben je ook compleet gekwart
Ja, zoiets dacht ik al, maar lingelaam is dus een woord?quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 11:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja. euh. hij klemt niet echt meer op t hoofd, als je de bril afdoet wiebelt dat oortje enorm
http://www.google.nl/search?q=lingelaam&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:Op donderdag 24 september 2009 11:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik al, maar lingelaam is dus een woord?
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:24 schreef Cat22 het volgende:
Dus eigenlijk is Qwea ook een beetje lingelaam.
En ik doe je wel helpen die kwarktaart op te eten.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:16 schreef Ynske het volgende:
k heb al dagen zin in een [ afbeelding ]
kwarktaart, maar als je die in je eentje op moet eten, dan ben je ook compleet gekwart
Bier lust ik niet en de tieten ben ik ook wel een beetje zatquote:
Op het werk gedraag ik mij als een echte dame, dus weinig goors vandaag.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
Heuj Inge, ook nog wat goors te melden, iets met klontjes en bonkjes, vergeten tampons, diarree, weet ik wat
Het kan allemaal vandaag hoor
zodra ik wat eet komt het er weer uitquote:Op donderdag 24 september 2009 11:29 schreef MissBliss het volgende:
Waarom mag je niet eten Qwea?
In dezelfde vorm als dat het erin gaat?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
zodra ik wat eet komt het er weer uitvan onderen
Oh. Mja.quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
zodra ik wat eet komt het er weer uitvan onderen
waterigerquote:Op donderdag 24 september 2009 11:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In dezelfde vorm als dat het erin gaat?
quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 11:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In dezelfde vorm als dat het erin gaat?
okiquote:Op donderdag 24 september 2009 11:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, zorg iig dat je wel genoeg drinkt!
Echte dames fokken niet op het werk.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op het werk gedraag ik mij als een echte dame, dus weinig goors vandaag.
Mss vanavond wel, als ik weer thuis ben
En geen alcohol!quote:
Eitje. We zitten dit weekend bij mij thuis (quote:
Je zit wel echt in de piepzak qua kwaaltjes he?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eitje. We zitten dit weekend bij mij thuis (![]()
) dan drink ik vrijwel nooit.
Goddamn, ik heb rugpijn
5 jaar bijna. En nee, MM woont op zn eigen, ik woon nog wel thuis. Mijn studie is echt bijna klaar.. dus volgend jaar rond deze tijd trek ik bij MM inquote:Op donderdag 24 september 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
Wonen jullie beide nog thuis eigenlijk dan Qwea? Want jullie batsen nu toch ook al een aantal jaartjes met elkaar?
wat voor studie doe je eigenlijk?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
5 jaar bijna. En nee, MM woont op zn eigen, ik woon nog wel thuis. Mijn studie is echt bijna klaar.. dus volgend jaar rond deze tijd trek ik bij MM in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |