Jep, twee weken geleden was de halfjaarlijkse controle. Tien jaar niks, en nu gelijk twee.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:53 schreef Cat22 het volgende:
Ik mag om half 3 naar de kapper. Ze komt bij mijn ouders thuis en dan knipt ze mij meteen mee.
Verwacht je 'grote werken' JJH?
ict -> systeembeheerquote:Op donderdag 24 september 2009 12:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat voor studie doe je eigenlijk?
Blegh. Succes. Als hij er een goede verdoving inzet valt het allemaal best mee.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, twee weken geleden was de halfjaarlijkse controle. Tien jaar niks, en nu gelijk twee.
leukquote:
Oh, als hij niet wil verdoven sta ik met anderhalve minuut weer buiten. Daar gaan we echt niet aan beginnen.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blegh. Succes. Als hij er een goede verdoving inzet valt het allemaal best mee.
De meeste fouten worden gemaakt tussen het beeldscherm en de rugleuning van de stoel idd.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:15 schreef JJH het volgende:
Systeembeheer is over het algemeen domme fouten van andere mensen oplossen, denk ik zo.
daarvoor heb ik standaard ghost cdtjes liggenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
De meeste fouten worden gemaakt tussen het beeldscherm en de rugleuning van de stoel idd.
Mijn buren klikken zooooo graag op scareware, da's gewoon niet leuk meer.
Ja maar, dat snap ik dus helemaal niet, hè. Hoe mensen dat voor elkaar krijgen. Met een gezonde dosis verstand en goeie antivirussoftware is er toch helemaal niks aan de hand?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
De meeste fouten worden gemaakt tussen het beeldscherm en de rugleuning van de stoel idd.
Mijn buren klikken zooooo graag op scareware, da's gewoon niet leuk meer.
Tot nu toe heb ik 2 keer gehad dat ik verdoofd moest worden en allebei de keren heeft hij wel 10 spuiten moeten zetten voor het een keer écht verdoofd wasquote:Op donderdag 24 september 2009 @ 12:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh, als hij niet wil verdoven sta ik met anderhalve minuut weer buiten. Daar gaan we echt niet aan beginnen.
Ik ga er vanuit dat mijn tandarts heel kundig is. Is de eerste tweede keer dat ik bij hem kom, dus ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik 2 keer gehad dat ik verdoofd moest worden en allebei de keren heeft hij wel 10 spuiten moeten zetten voor het een keer écht verdoofd was
Dus dan had ie 3 spuiten gezet, kwam ie met zn boor/kiesuitwrikding/martelwerktuig, deed ie iets en dan ging ik door de grond"Oh, voel je dat?" "JA!
![]()
" "Wat raar." Nou, na een keer of 3 die marteling had ie dan eindelijk genoeg spuiten gezet...
Mja, mijn tandarts is ook een lul. Ik moet maar eens een nieuwe zoeken hier in Amsterdamquote:Op donderdag 24 september 2009 @ 12:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat mijn tandarts heel kundig is. Is de eerste tweede keer dat ik bij hem kom, dus ik ben benieuwd.
Bij m'n eerste vulling ben ik echt opgestaan en weggelopen.Die beste man dacht dat het wel zonder kon, omdat het toch heel "oppervlakkig" was...
Kiezen verdoven gaat bij mij prima. Ogen verdoven wat minder...quote:Op donderdag 24 september 2009 12:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik 2 keer gehad dat ik verdoofd moest worden en allebei de keren heeft hij wel 10 spuiten moeten zetten voor het een keer écht verdoofd was
Dus dan had ie 3 spuiten gezet, kwam ie met zn boor/kiesuitwrikding/martelwerktuig, deed ie iets en dan ging ik door de grond"Oh, voel je dat?" "JA!
![]()
" "Wat raar." Nou, na een keer of 3 die marteling had ie dan eindelijk genoeg spuiten gezet...
Ik zou zeggen: Breek me de bek niet open!quote:Op donderdag 24 september 2009 12:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, mijn tandarts is ook een lul. Ik moet maar eens een nieuwe zoeken hier in AmsterdamIk zou ook weglopen! Weet je hoeveel pijn dat doet
![]()
dat doet me denken aan mijn polsquote:Op donderdag 24 september 2009 12:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kiezen verdoven gaat bij mij prima. Ogen verdoven wat minder...
Ik moest geopereerd worden en dat ging -hoera- onder plaatselijke verdoving. Maar dat betekende dus wel een big ass spuit achter mijn oog. Die de eerste keer niet pakte dus na een half uur wachten moest spuit 2 erin.
*zwaait*quote:Op donderdag 24 september 2009 12:40 schreef nokwanda het volgende:
Haaaa, net op tijd om dit topic nog mee te maken. Gisteravond thuis gekomen na 3 dagen Nijmegen. Blij om weer thuis te zijn
Ja!quote:Op donderdag 24 september 2009 12:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, mijn tandarts is ook een lul. Ik moet maar eens een nieuwe zoeken hier in AmsterdamIk zou ook weglopen! Weet je hoeveel pijn dat doet
![]()
Ogen verdoven? Da's nieuw voor me ?:oquote:Op donderdag 24 september 2009 12:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moest geopereerd worden en dat ging -hoera- onder plaatselijke verdoving. Maar dat betekende dus wel een big ass spuit achter mijn oog. Die de eerste keer niet pakte dus na een half uur wachten moest spuit 2 erin.
Hoiquote:Op donderdag 24 september 2009 12:40 schreef nokwanda het volgende:
Haaaa, net op tijd om dit topic nog mee te maken. Gisteravond thuis gekomen na 3 dagen Nijmegen. Blij om weer thuis te zijn
Ach, het is de gezinsPC, iedereen, incl. vriendjes en dinnetjes rammer er op, niemand schoont dat ding eens op en buuv is eindelijk zover dat ze eerst vraagt en niet gelijk op popupjes klikt alsof het een schietspelletje is.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar, dat snap ik dus helemaal niet, hè. Hoe mensen dat voor elkaar krijgen. Met een gezonde dosis verstand en goeie antivirussoftware is er toch helemaal niks aan de hand?
Een spuit IN JE OOG?quote:Op donderdag 24 september 2009 @ 12:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vroegah liet ik ook boren zonder verdoving. Soms was dat best te hebben maar bij sommiger kiezen denk ik achteraf dat ik haske gek was dat ik het heb toegelaten en hij haske gek dat hij het zonder verdoving deed.
Maar toen zaagde hij zijn duim eraf en moest zijn praktijk opgeven en de nieuwe tandarts doet altijd verdoven.![]()
Ik denk het ja, dat het zoiets isquote:Op donderdag 24 september 2009 @ 12:41 schreef Morretje het volgende:
MB, Ravage is ook bijna ongevoelig voor verdoving, misschien is dat bij jou ook zo? Hij heeft er ook altijd veel nodig, meestal zegt ie zelf wel dat het dan maar niet hoeft. Dan doet het spuitenzetten meer pijn. En hij heeft elk half jaar wel wat met zijn gebit![]()
Ynske, ik heb em stiekem gedaolnwod.. En ik ben al bezig, leuk verhaal wel weer! Met terugkerende karakters ook.
Held!quote:Op donderdag 24 september 2009 12:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat mijn tandarts heel kundig is. Is de eerste tweede keer dat ik bij hem kom, dus ik ben benieuwd.
Bij m'n eerste vulling ben ik echt opgestaan en weggelopen.Die beste man dacht dat het wel zonder kon, omdat het toch heel "oppervlakkig" was...
Wij kregen afgelopen weekeinde onverwacht bezoek, en wat namen ze als kadootje mee: The Secret.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:47 schreef nokwanda het volgende:
Bijgeladen..... hmmmm..... thuis laad ik toch het beste bij, maar ik wilde gewoon ook even bij mijn dinnetjes zijn. Dus bijgeluld ben ik nu welMaar ik slaap gewoon het allerlekkerst in mijn eigen bedje en tegen mijn eigen vent aan. Dat heb ik erg gemist. En hij mij ook. Alle poezen hier waren ook een beetje uit hun doen en Kareltje heeft de halve nacht zitten kletsen.
Die heeft ook de spiegel uitgevonden en doet serieuze pogingen om dat ding te doorgronden. Die andere kat in de spiegel lijkt hem niet te deren, hij lijkt te snappen dat hij dat zelf is. Mar dat je de hele omgeving zo vanuit een ander perspectief kunt zien is wel apart. Hij experimenteert er mee. Hij kijkt in de spiegel en ziet bijvoorbeeld mij. Dan zegt ie iets terwijl hij me aankijkt in de spiegel en draait zich dan om om te zien of ik dara ook werkelijk zit
Ik heb een goeie tandarts, dus van die spuiten voel ik niets. Verdoven gaat ook altijd oke, tis gewoon dat ik zelf 7 kleuren schijt (om deze topictrend voort te zetten) van het idee alleen alquote:Op donderdag 24 september 2009 12:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een spuit IN JE OOG?![]()
![]()
Ik zie het dan weer voor me dat zo'n oog gelijk lek gaat, maar das vast niet zo
[..]
Ik denk het ja, dat het zoiets is
De laatste keer had ik allemaal gaatjes aan mn voortanden, dus dat moest gevuld worden. Maar ik heb al enórm gevoelige tanden, als ik er tegenaan tik met mn nagel (op bepaalde plekken) ga ik al door de grond en ik kan ook geen chocola eten, dus laat staan als hij erin gaat boren. Die prikken zijn ook verschrikkelijk (ik moet er ook gewoon van janken) maar net iets minder verschrikkelijk dan boren zonder verdoving.
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:52 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wij kregen afgelopen weekeinde onverwacht bezoek, en wat namen ze als kadootje mee: The Secret.
Toeval bestaat niet!
Ieuwquote:Op donderdag 24 september 2009 @ 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb een goeie tandarts, dus van die spuiten voel ik niets. Verdoven gaat ook altijd oke, tis gewoon dat ik zelf 7 kleuren schijt (om deze topictrend voort te zetten) van het idee alleen al![]()
En no way dat ze in m'n oog mogen spuiten, ja...alleen als ik onder narcose ben![]()
Morgen moet meneer I. weer terug naar de dokter ivm ooginfectie en als het niet genoeg is opgeknapt gaat de dokter " er een sneetje" in zetten.
Ik kan wel gruwelen van alleen de gedachte al
Same herequote:Op donderdag 24 september 2009 @ 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb nog bij mijn tandarts in de tuin gespeeld, dat was raar.
Gelukkig niet, dan heb ik toch liever Snowdogs; met Cuba Gooding Jr. als tandartsquote:Op donderdag 24 september 2009 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
Sterkte.
Wie heeft The Dentist gezien eigenlijk? Echt gruwelijk hoe die tandarts doordraait en hij dan met die boor tekeer gaat
Het is wel raar als je het deed als volwassenequote:Op donderdag 24 september 2009 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
Hier MM, speciaal voor jou!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:17 schreef MikeyMo het volgende:
een topic vol wijven en dan gaan ze het over poep en ongesteldheid hebben...
jullie moeten het hebben over hoe jullie lief elkaars borstjes (borsten in het geval van Greys en Hara) insoppen onder de douche
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier MM, speciaal voor jou!
Ben je vanaf nu ook Greys Anatomy (the series, not the girl) fan?
jij hebt toch geen ava...quote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik voel mij zwaar verbolgen. geen stamgast![]()
Nu de kids weer aan het werk zetten
Je moest je ook aanmelden en je was er nog niet geweest, we zullen er nog wel meer niet hebben bij staanquote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
IK OOKquote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Doe jij dan even je oude avatar terugzetten!quote:
Ik ookquote:Op donderdag 24 september 2009 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |