abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 september 2009 @ 12:10:14 #251
202014 JJH
Knetter. O+
pi_73065514
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:53 schreef Cat22 het volgende:
Ik mag om half 3 naar de kapper. Ze komt bij mijn ouders thuis en dan knipt ze mij meteen mee.

Verwacht je 'grote werken' JJH?
Jep, twee weken geleden was de halfjaarlijkse controle. Tien jaar niks, en nu gelijk twee.
  donderdag 24 september 2009 @ 12:11:50 #252
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73065560
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:10 schreef Ynske het volgende:

[..]

wat voor studie doe je eigenlijk?
ict -> systeembeheer
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_73065594
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:10 schreef JJH het volgende:

[..]

Jep, twee weken geleden was de halfjaarlijkse controle. Tien jaar niks, en nu gelijk twee.
Blegh. Succes. Als hij er een goede verdoving inzet valt het allemaal best mee.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 24 september 2009 @ 12:13:24 #254
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73065611
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

ict -> systeembeheer
leuk
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 24 september 2009 @ 12:13:40 #255
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73065621
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:13 schreef Ynske het volgende:

[..]

leuk
mhaw
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 24 september 2009 @ 12:13:56 #256
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73065630
als t allemaal hier wat beter gaat wil ik misschien nog iets aan de fotoacademie gaan doen
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 24 september 2009 @ 12:14:37 #257
202014 JJH
Knetter. O+
pi_73065652
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Blegh. Succes. Als hij er een goede verdoving inzet valt het allemaal best mee.
Oh, als hij niet wil verdoven sta ik met anderhalve minuut weer buiten. Daar gaan we echt niet aan beginnen.
  donderdag 24 september 2009 @ 12:15:34 #258
202014 JJH
Knetter. O+
pi_73065677
Systeembeheer is over het algemeen domme fouten van andere mensen oplossen, denk ik zo.
  donderdag 24 september 2009 @ 12:17:51 #259
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_73065746
Goedemorgenmiddag allen, wat een gekakel hier, 't kost me een halve dag om bij te lezen.

Leuke OP!
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  donderdag 24 september 2009 @ 12:19:29 #260
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_73065793
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:15 schreef JJH het volgende:
Systeembeheer is over het algemeen domme fouten van andere mensen oplossen, denk ik zo.
De meeste fouten worden gemaakt tussen het beeldscherm en de rugleuning van de stoel idd.
Mijn buren klikken zooooo graag op scareware, da's gewoon niet leuk meer.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 24 september 2009 @ 12:20:30 #261
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73065822
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:19 schreef Pagan het volgende:

[..]

De meeste fouten worden gemaakt tussen het beeldscherm en de rugleuning van de stoel idd.
daarvoor heb ik standaard ghost cdtjes liggen
t enige wat enorm frustreerd is dat sinds een week mn eigen laptop rete traag is en ik niet kan vinden waarom dat zo is
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 24 september 2009 @ 12:21:30 #262
202014 JJH
Knetter. O+
pi_73065846
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:19 schreef Pagan het volgende:

[..]

Ja maar, dat snap ik dus helemaal niet, hè. Hoe mensen dat voor elkaar krijgen. Met een gezonde dosis verstand en goeie antivirussoftware is er toch helemaal niks aan de hand?
pi_73065857
PICNIC ja
pi_73066011
quote:
Op donderdag 24 september 2009 @ 12:14 schreef JJH het volgende:

[..]

Oh, als hij niet wil verdoven sta ik met anderhalve minuut weer buiten. Daar gaan we echt niet aan beginnen.
Tot nu toe heb ik 2 keer gehad dat ik verdoofd moest worden en allebei de keren heeft hij wel 10 spuiten moeten zetten voor het een keer écht verdoofd was
Dus dan had ie 3 spuiten gezet, kwam ie met zn boor/kiesuitwrikding/martelwerktuig, deed ie iets en dan ging ik door de grond "Oh, voel je dat?" "JA! " "Wat raar." Nou, na een keer of 3 die marteling had ie dan eindelijk genoeg spuiten gezet...

Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 24 september 2009 @ 12:37:15 #265
202014 JJH
Knetter. O+
pi_73066275
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:27 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Tot nu toe heb ik 2 keer gehad dat ik verdoofd moest worden en allebei de keren heeft hij wel 10 spuiten moeten zetten voor het een keer écht verdoofd was
Dus dan had ie 3 spuiten gezet, kwam ie met zn boor/kiesuitwrikding/martelwerktuig, deed ie iets en dan ging ik door de grond "Oh, voel je dat?" "JA! " "Wat raar." Nou, na een keer of 3 die marteling had ie dan eindelijk genoeg spuiten gezet...

Ik ga er vanuit dat mijn tandarts heel kundig is. Is de eerste tweede keer dat ik bij hem kom, dus ik ben benieuwd.
Bij m'n eerste vulling ben ik echt opgestaan en weggelopen. Die beste man dacht dat het wel zonder kon, omdat het toch heel "oppervlakkig" was...
pi_73066340
quote:
Op donderdag 24 september 2009 @ 12:37 schreef JJH het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat mijn tandarts heel kundig is. Is de eerste tweede keer dat ik bij hem kom, dus ik ben benieuwd.
Bij m'n eerste vulling ben ik echt opgestaan en weggelopen. Die beste man dacht dat het wel zonder kon, omdat het toch heel "oppervlakkig" was...
Mja, mijn tandarts is ook een lul. Ik moet maar eens een nieuwe zoeken hier in Amsterdam

Ik zou ook weglopen! Weet je hoeveel pijn dat doet
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_73066368
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:27 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Kiezen verdoven gaat bij mij prima. Ogen verdoven wat minder...
Ik moest geopereerd worden en dat ging -hoera- onder plaatselijke verdoving. Maar dat betekende dus wel een big ass spuit achter mijn oog. Die de eerste keer niet pakte dus na een half uur wachten moest spuit 2 erin.

Vroegah liet ik ook boren zonder verdoving. Soms was dat best te hebben maar bij sommiger kiezen denk ik achteraf dat ik haske gek was dat ik het heb toegelaten en hij haske gek dat hij het zonder verdoving deed.
Maar toen zaagde hij zijn duim eraf en moest zijn praktijk opgeven en de nieuwe tandarts doet altijd verdoven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_73066387
Haaaa, net op tijd om dit topic nog mee te maken. Gisteravond thuis gekomen na 3 dagen Nijmegen. Blij om weer thuis te zijn
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 24 september 2009 @ 12:41:33 #269
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_73066406
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:39 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Mja, mijn tandarts is ook een lul. Ik moet maar eens een nieuwe zoeken hier in Amsterdam

Ik zou zeggen: Breek me de bek niet open!
pi_73066420
MB, Ravage is ook bijna ongevoelig voor verdoving, misschien is dat bij jou ook zo? Hij heeft er ook altijd veel nodig, meestal zegt ie zelf wel dat het dan maar niet hoeft. Dan doet het spuitenzetten meer pijn. En hij heeft elk half jaar wel wat met zijn gebit

Ynske, ik heb em stiekem gedaolnwod.. En ik ben al bezig, leuk verhaal wel weer! Met terugkerende karakters ook.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 24 september 2009 @ 12:42:03 #271
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73066422
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik moest geopereerd worden en dat ging -hoera- onder plaatselijke verdoving. Maar dat betekende dus wel een big ass spuit achter mijn oog. Die de eerste keer niet pakte dus na een half uur wachten moest spuit 2 erin.
dat doet me denken aan mijn pols
peesschede gescheurd, moest genaaid. plaatselijke verdoving vanaf de zenuw bij je sleutelbeen. peesschede aan kant van pink moest gemaakt worden
duim, wijs en ringvinger verdoofd de rest niet
k heb zo'n stennis lopen trappen dat ze me maar helemaal plat gegooid hebben
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 24 september 2009 @ 12:42:08 #272
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_73066427
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:40 schreef nokwanda het volgende:
Haaaa, net op tijd om dit topic nog mee te maken. Gisteravond thuis gekomen na 3 dagen Nijmegen. Blij om weer thuis te zijn
*zwaait*

ff Bijgeladen?
  donderdag 24 september 2009 @ 12:46:28 #273
202014 JJH
Knetter. O+
pi_73066543
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:39 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja!
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ogen verdoven? Da's nieuw voor me ?:o

Hoe zat dat dan? je oogspier ofzo? En kon je daarna nog wel om je heen kijken enzo?
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:40 schreef nokwanda het volgende:
Hoi
pi_73066561
Bijgeladen..... hmmmm..... thuis laad ik toch het beste bij, maar ik wilde gewoon ook even bij mijn dinnetjes zijn. Dus bijgeluld ben ik nu wel Maar ik slaap gewoon het allerlekkerst in mijn eigen bedje en tegen mijn eigen vent aan. Dat heb ik erg gemist. En hij mij ook. Alle poezen hier waren ook een beetje uit hun doen en Kareltje heeft de halve nacht zitten kletsen.

Die heeft ook de spiegel uitgevonden en doet serieuze pogingen om dat ding te doorgronden. Die andere kat in de spiegel lijkt hem niet te deren, hij lijkt te snappen dat hij dat zelf is. Mar dat je de hele omgeving zo vanuit een ander perspectief kunt zien is wel apart. Hij experimenteert er mee. Hij kijkt in de spiegel en ziet bijvoorbeeld mij. Dan zegt ie iets terwijl hij me aankijkt in de spiegel en draait zich dan om om te zien of ik dara ook werkelijk zit
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_73066584
En over de tandarts praat ik gewoon niet mee. Ik doe de struisvogel. Krijg al pien in de bek als ik er alleen al aan denk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 24 september 2009 @ 12:50:31 #276
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_73066658
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:21 schreef JJH het volgende:

[..]

Ja maar, dat snap ik dus helemaal niet, hè. Hoe mensen dat voor elkaar krijgen. Met een gezonde dosis verstand en goeie antivirussoftware is er toch helemaal niks aan de hand?
Ach, het is de gezinsPC, iedereen, incl. vriendjes en dinnetjes rammer er op, niemand schoont dat ding eens op en buuv is eindelijk zover dat ze eerst vraagt en niet gelijk op popupjes klikt alsof het een schietspelletje is.
pi_73066684
quote:
Op donderdag 24 september 2009 @ 12:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vroegah liet ik ook boren zonder verdoving. Soms was dat best te hebben maar bij sommiger kiezen denk ik achteraf dat ik haske gek was dat ik het heb toegelaten en hij haske gek dat hij het zonder verdoving deed.
Maar toen zaagde hij zijn duim eraf en moest zijn praktijk opgeven en de nieuwe tandarts doet altijd verdoven.
Een spuit IN JE OOG?
Ik zie het dan weer voor me dat zo'n oog gelijk lek gaat, maar das vast niet zo
quote:
Op donderdag 24 september 2009 @ 12:41 schreef Morretje het volgende:
MB, Ravage is ook bijna ongevoelig voor verdoving, misschien is dat bij jou ook zo? Hij heeft er ook altijd veel nodig, meestal zegt ie zelf wel dat het dan maar niet hoeft. Dan doet het spuitenzetten meer pijn. En hij heeft elk half jaar wel wat met zijn gebit

Ynske, ik heb em stiekem gedaolnwod.. En ik ben al bezig, leuk verhaal wel weer! Met terugkerende karakters ook.
Ik denk het ja, dat het zoiets is
De laatste keer had ik allemaal gaatjes aan mn voortanden, dus dat moest gevuld worden. Maar ik heb al enórm gevoelige tanden, als ik er tegenaan tik met mn nagel (op bepaalde plekken) ga ik al door de grond en ik kan ook geen chocola eten, dus laat staan als hij erin gaat boren. Die prikken zijn ook verschrikkelijk (ik moet er ook gewoon van janken ) maar net iets minder verschrikkelijk dan boren zonder verdoving.
Ziggy played guitar
pi_73066723
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:37 schreef JJH het volgende:

[..]

Held!

Toch fijn te weten dat ik niet de enige ben die wel es bij de tandarts is weggelopen/van de stoel is gegleden/assistente heeft gemept

Oh, Cat...als ik op een werkochtend 5 minuten aan Fok! besteed is het veel. Kijk 2 keer ff snel mee, doe een zwaaitje naar jullie en ga weer aant waark!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 24 september 2009 @ 12:52:25 #279
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_73066724
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:47 schreef nokwanda het volgende:
Bijgeladen..... hmmmm..... thuis laad ik toch het beste bij, maar ik wilde gewoon ook even bij mijn dinnetjes zijn. Dus bijgeluld ben ik nu wel Maar ik slaap gewoon het allerlekkerst in mijn eigen bedje en tegen mijn eigen vent aan. Dat heb ik erg gemist. En hij mij ook. Alle poezen hier waren ook een beetje uit hun doen en Kareltje heeft de halve nacht zitten kletsen.

Die heeft ook de spiegel uitgevonden en doet serieuze pogingen om dat ding te doorgronden. Die andere kat in de spiegel lijkt hem niet te deren, hij lijkt te snappen dat hij dat zelf is. Mar dat je de hele omgeving zo vanuit een ander perspectief kunt zien is wel apart. Hij experimenteert er mee. Hij kijkt in de spiegel en ziet bijvoorbeeld mij. Dan zegt ie iets terwijl hij me aankijkt in de spiegel en draait zich dan om om te zien of ik dara ook werkelijk zit
Wij kregen afgelopen weekeinde onverwacht bezoek, en wat namen ze als kadootje mee: The Secret.

Toeval bestaat niet!
pi_73066830
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:51 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Een spuit IN JE OOG?
Ik zie het dan weer voor me dat zo'n oog gelijk lek gaat, maar das vast niet zo
[..]

Ik denk het ja, dat het zoiets is
De laatste keer had ik allemaal gaatjes aan mn voortanden, dus dat moest gevuld worden. Maar ik heb al enórm gevoelige tanden, als ik er tegenaan tik met mn nagel (op bepaalde plekken) ga ik al door de grond en ik kan ook geen chocola eten, dus laat staan als hij erin gaat boren. Die prikken zijn ook verschrikkelijk (ik moet er ook gewoon van janken ) maar net iets minder verschrikkelijk dan boren zonder verdoving.
Ik heb een goeie tandarts, dus van die spuiten voel ik niets. Verdoven gaat ook altijd oke, tis gewoon dat ik zelf 7 kleuren schijt (om deze topictrend voort te zetten) van het idee alleen al

En no way dat ze in m'n oog mogen spuiten, ja...alleen als ik onder narcose ben

Morgen moet meneer I. weer terug naar de dokter ivm ooginfectie en als het niet genoeg is opgeknapt gaat de dokter " er een sneetje" in zetten.
Ik kan wel gruwelen van alleen de gedachte al
  donderdag 24 september 2009 @ 12:57:36 #281
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_73066878
Ik heb nog bij mijn tandarts in de tuin gespeeld, dat was raar.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_73066901
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:52 schreef Pagan het volgende:

[..]

Wij kregen afgelopen weekeinde onverwacht bezoek, en wat namen ze als kadootje mee: The Secret.

Toeval bestaat niet!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_73066969
quote:
Op donderdag 24 september 2009 @ 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ik heb een goeie tandarts, dus van die spuiten voel ik niets. Verdoven gaat ook altijd oke, tis gewoon dat ik zelf 7 kleuren schijt (om deze topictrend voort te zetten) van het idee alleen al

En no way dat ze in m'n oog mogen spuiten, ja...alleen als ik onder narcose ben

Morgen moet meneer I. weer terug naar de dokter ivm ooginfectie en als het niet genoeg is opgeknapt gaat de dokter " er een sneetje" in zetten.
Ik kan wel gruwelen van alleen de gedachte al
Ieuw
Das wel eng ja Ik hoop voor meneer I. dat het niet hoeft
quote:
Op donderdag 24 september 2009 @ 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
Same here
Hij woonde bij ons in de straat en zn zoontje zat bij mij in de klas, of een klas lager ofzo.
Ziggy played guitar
  donderdag 24 september 2009 @ 13:10:47 #284
202014 JJH
Knetter. O+
pi_73067244
Ik ga me er maar eens aan wagen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 24 september 2009 @ 13:11:24 #285
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73067272
succes JJH
Today is life -

Dale Carnegie
pi_73067326
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:10 schreef JJH het volgende:
Ik ga me er maar eens aan wagen.
Succes
pi_73067355
Sterkte.

Wie heeft The Dentist gezien eigenlijk? Echt gruwelijk hoe die tandarts doordraait en hij dan met die boor tekeer gaat
pi_73067474
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
Sterkte.

Wie heeft The Dentist gezien eigenlijk? Echt gruwelijk hoe die tandarts doordraait en hij dan met die boor tekeer gaat
Gelukkig niet, dan heb ik toch liever Snowdogs; met Cuba Gooding Jr. als tandarts
  donderdag 24 september 2009 @ 13:47:37 #289
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_73068259
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
Het is wel raar als je het deed als volwassene
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 september 2009 @ 13:55:37 #290
163650 Greys
pi_73068508
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:17 schreef MikeyMo het volgende:
een topic vol wijven en dan gaan ze het over poep en ongesteldheid hebben...

jullie moeten het hebben over hoe jullie lief elkaars borstjes (borsten in het geval van Greys en Hara) insoppen onder de douche
Hier MM, speciaal voor jou!
Ben je vanaf nu ook Greys Anatomy (the series, not the girl ) fan?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 september 2009 @ 13:57:16 #291
163650 Greys
pi_73068552
En dan moet deze er ook even in Hij blijft leuk.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73068556
Ik voel mij zwaar verbolgen. geen stamgast
Nu de kids weer aan het werk zetten
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 24 september 2009 @ 13:58:46 #293
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73068588
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Hier MM, speciaal voor jou!
Ben je vanaf nu ook Greys Anatomy (the series, not the girl ) fan?

hun haren blijven wel erg droog...
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 24 september 2009 @ 13:59:03 #294
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73068594
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
jij hebt toch geen ava...
Today is life -

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 september 2009 @ 14:01:38 #295
163650 Greys
pi_73068675
quote:
Je moest je ook aanmelden en je was er nog niet geweest, we zullen er nog wel meer niet hebben bij staan
Ik ga je meteen in het lijstje namen zetten, en neem een avatar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 24 september 2009 @ 14:03:27 #296
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_73068732
quote:
IK OOK
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 september 2009 @ 14:10:03 #297
163650 Greys
pi_73068924
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:03 schreef Maes het volgende:

[..]

IK OOK
Doe jij dan even je oude avatar terugzetten!
Dan zet ik je er ook bij!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73068982
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ook
O+ 11-06-2009 O+
  donderdag 24 september 2009 @ 14:14:42 #299
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73069043
ik heb carnibest gehaald. Stinken, boh
  donderdag 24 september 2009 @ 14:17:33 #300
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_73069119
Carnibest ruik je bijna niet man Alleen als je er met je neus boven hangt, dan ruik je dat beetje pens.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')