Jep, twee weken geleden was de halfjaarlijkse controle. Tien jaar niks, en nu gelijk twee.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:53 schreef Cat22 het volgende:
Ik mag om half 3 naar de kapper. Ze komt bij mijn ouders thuis en dan knipt ze mij meteen mee.
Verwacht je 'grote werken' JJH?
ict -> systeembeheerquote:Op donderdag 24 september 2009 12:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat voor studie doe je eigenlijk?
Blegh. Succes. Als hij er een goede verdoving inzet valt het allemaal best mee.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, twee weken geleden was de halfjaarlijkse controle. Tien jaar niks, en nu gelijk twee.
leukquote:
Oh, als hij niet wil verdoven sta ik met anderhalve minuut weer buiten. Daar gaan we echt niet aan beginnen.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blegh. Succes. Als hij er een goede verdoving inzet valt het allemaal best mee.
De meeste fouten worden gemaakt tussen het beeldscherm en de rugleuning van de stoel idd.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:15 schreef JJH het volgende:
Systeembeheer is over het algemeen domme fouten van andere mensen oplossen, denk ik zo.
daarvoor heb ik standaard ghost cdtjes liggenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
De meeste fouten worden gemaakt tussen het beeldscherm en de rugleuning van de stoel idd.
Mijn buren klikken zooooo graag op scareware, da's gewoon niet leuk meer.
Ja maar, dat snap ik dus helemaal niet, hè. Hoe mensen dat voor elkaar krijgen. Met een gezonde dosis verstand en goeie antivirussoftware is er toch helemaal niks aan de hand?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
De meeste fouten worden gemaakt tussen het beeldscherm en de rugleuning van de stoel idd.
Mijn buren klikken zooooo graag op scareware, da's gewoon niet leuk meer.
Tot nu toe heb ik 2 keer gehad dat ik verdoofd moest worden en allebei de keren heeft hij wel 10 spuiten moeten zetten voor het een keer écht verdoofd wasquote:Op donderdag 24 september 2009 @ 12:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh, als hij niet wil verdoven sta ik met anderhalve minuut weer buiten. Daar gaan we echt niet aan beginnen.
Ik ga er vanuit dat mijn tandarts heel kundig is. Is de eerste tweede keer dat ik bij hem kom, dus ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik 2 keer gehad dat ik verdoofd moest worden en allebei de keren heeft hij wel 10 spuiten moeten zetten voor het een keer écht verdoofd was
Dus dan had ie 3 spuiten gezet, kwam ie met zn boor/kiesuitwrikding/martelwerktuig, deed ie iets en dan ging ik door de grond"Oh, voel je dat?" "JA!
![]()
" "Wat raar." Nou, na een keer of 3 die marteling had ie dan eindelijk genoeg spuiten gezet...
Mja, mijn tandarts is ook een lul. Ik moet maar eens een nieuwe zoeken hier in Amsterdamquote:Op donderdag 24 september 2009 @ 12:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat mijn tandarts heel kundig is. Is de eerste tweede keer dat ik bij hem kom, dus ik ben benieuwd.
Bij m'n eerste vulling ben ik echt opgestaan en weggelopen.Die beste man dacht dat het wel zonder kon, omdat het toch heel "oppervlakkig" was...
Kiezen verdoven gaat bij mij prima. Ogen verdoven wat minder...quote:Op donderdag 24 september 2009 12:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik 2 keer gehad dat ik verdoofd moest worden en allebei de keren heeft hij wel 10 spuiten moeten zetten voor het een keer écht verdoofd was
Dus dan had ie 3 spuiten gezet, kwam ie met zn boor/kiesuitwrikding/martelwerktuig, deed ie iets en dan ging ik door de grond"Oh, voel je dat?" "JA!
![]()
" "Wat raar." Nou, na een keer of 3 die marteling had ie dan eindelijk genoeg spuiten gezet...
Ik zou zeggen: Breek me de bek niet open!quote:Op donderdag 24 september 2009 12:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, mijn tandarts is ook een lul. Ik moet maar eens een nieuwe zoeken hier in AmsterdamIk zou ook weglopen! Weet je hoeveel pijn dat doet
![]()
dat doet me denken aan mijn polsquote:Op donderdag 24 september 2009 12:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kiezen verdoven gaat bij mij prima. Ogen verdoven wat minder...
Ik moest geopereerd worden en dat ging -hoera- onder plaatselijke verdoving. Maar dat betekende dus wel een big ass spuit achter mijn oog. Die de eerste keer niet pakte dus na een half uur wachten moest spuit 2 erin.
*zwaait*quote:Op donderdag 24 september 2009 12:40 schreef nokwanda het volgende:
Haaaa, net op tijd om dit topic nog mee te maken. Gisteravond thuis gekomen na 3 dagen Nijmegen. Blij om weer thuis te zijn
Ja!quote:Op donderdag 24 september 2009 12:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, mijn tandarts is ook een lul. Ik moet maar eens een nieuwe zoeken hier in AmsterdamIk zou ook weglopen! Weet je hoeveel pijn dat doet
![]()
Ogen verdoven? Da's nieuw voor me ?:oquote:Op donderdag 24 september 2009 12:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kiezen verdoven gaat bij mij prima. Ogen verdoven wat minder...
Ik moest geopereerd worden en dat ging -hoera- onder plaatselijke verdoving. Maar dat betekende dus wel een big ass spuit achter mijn oog. Die de eerste keer niet pakte dus na een half uur wachten moest spuit 2 erin.
Hoiquote:Op donderdag 24 september 2009 12:40 schreef nokwanda het volgende:
Haaaa, net op tijd om dit topic nog mee te maken. Gisteravond thuis gekomen na 3 dagen Nijmegen. Blij om weer thuis te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |