ik screendump wel wat uit onze home videoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:06 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik screendump wel wat uit onze home video
Die is goed, échtquote:Op woensdag 23 september 2009 22:08 schreef senesta het volgende:
Als 193 fout is dan is het de schuld van Qwea
Zeer graag lange mevrouw met grote tieten.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:09 schreef MikeyMo het volgende:
dan krijg ik hier telkens als ik vers achter mijn cimputer kruip bij de eerste de beste post die ik doe
"je bent ingelogd als de kloon van Qwea"
nee dank je
Yo biatchquote:Op woensdag 23 september 2009 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
Yo homies.
Wth! Ik was juist zo aardig om geen nieuw deel aan te maken zodat jij kon geilen op je OPquote:Op woensdag 23 september 2009 22:09 schreef Qwea het volgende:
Hara! Op het matjewtf denk je wel niet? Ik zat te wachten en te wachten en te wachten
nieuw topic openen HO MAAR
Bloemetjes en Bijtjesquote:Op woensdag 23 september 2009 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
Bed and breakfast? boob and boob? Buurman en Buurman?
Bedankt voor die elegante topictitel he?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeer graag lange mevrouw met grote tieten.
anytime, je weetsquote:Op woensdag 23 september 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt voor die elegante topictitel he?
Nee, jij staat immers niet bovenaan.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:11 schreef Qwea het volgende:
had in mijn stamgasten lijstje nog trutten on top gemoeten?
kutwijfquote:Op woensdag 23 september 2009 22:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, jij staat immers niet bovenaan.
dat boeit me niet, jij mag meekijkenquote:
Topquote:Op woensdag 23 september 2009 22:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat boeit me niet, jij mag meekijken
1 |
Nee, werkt niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
Dank voor dat tipje over die maten Haar!
Doet dehet nog wel eigenlijk?
Kan je hem vervangen voor die van Qwea in de OP? Dan staat er ook meteen het linkje naar wiki bij enzoquote:
quote:
Zoiets als nu?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je hem vervangen voor die van Qwea in de OP? Dan staat er ook meteen het linkje naar wiki bij enzo
Nee die staan er bij in de wiki!quote:Op woensdag 23 september 2009 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
Omg, Greys is gewoon de glitters vergeten
Joa, en ik zi em ook niet in de wiki?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die staan er bij in de wiki!
Ben ik die vergeten toe te voegen dan in mijn post?
Loveless heeft ze weggemaakt!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Joa, en ik zi em ook niet in de wiki?
Moeten je tieten wat groter gemaakt worden zodat je eerlijk met Greys kunt boobslappen?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:09 schreef ElisaB het volgende:
Helleu...
Is er hier nog een photoshop / paint deskundige die ff wat voor me wil doen
Het heeft niets met tieten te maken; ik hou helegaar niet van tietenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Geen deskundige, maar is het iets makkelijks?
Ik heb geen Photoshop, maar wel eh... Photonogiets
Misschien MM?
Dan moeten die van Elies kleiner hoor, om het eerlijk te makenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moeten je tieten wat groter gemaakt worden zodat je eerlijk met Greys kunt boobslappen?
Psies; I winquote:Op woensdag 23 september 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Dan moeten die van Elies kleiner hoor, om het eerlijk te maken
Dat kan MM het beste even doen denk ik.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het heeft niets met tieten te maken; ik hou helegaar niet van tieten
Een eenvoudig logo moet omgezet worden van jpeg naar bmp monochrome. En vóór dat kan, moeten er ff twee kleuren uitgehaald worden. En dat kan ik niet
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:13 schreef Harajuku. het volgende:
Je mag t wel even pmen dan kijk ik even of ik eruit kom
Oh, ik dacht de intelligentst kijkendequote:Op woensdag 23 september 2009 23:15 schreef Cat22 het volgende:
Het valt me nu pas op dat MM in dat plaatje heel treffend de langste kip Greys heeft genoemd.
*gniffel*
Nou, je kan hem uploaden en dan de link geven, of mailen, wat jij wil hoorquote:
ik was eerst van plan de kippen op cupmaat te benoemen maar die hebben nuggets niet eensquote:Op woensdag 23 september 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik dacht de intelligentst kijkende
Whehehe. Nou, ik vind mezelf een mooi kippetje op dat plaatjequote:Op woensdag 23 september 2009 23:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik was eerst van plan de kippen op cupmaat te benoemen maar die hebben nuggets niet eens
Ik ben de kleinste kip, maar wel kipje de voorstequote:Op woensdag 23 september 2009 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
Zie je hoe ik buiten de groep val?
I KNEW IT
Deed je zelf, jij probeerde nog snel even buiten de foto te rennenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
I KNEW IT
Ik heb jouw naam trouwens in de Wiki gezet, je mag zelf je ava erbij doen.quote:
Sta je niet op het kippenplaatje? Wel toch?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
I KNEW IT
En ook nog de andere kant op. Doet MM expres, IM TELLING YAquote:Op woensdag 23 september 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Sta je niet op het kippenplaatje? Wel toch?
Oh wacht aan de buitenkant ja!
Hij had je eigenlijk een groen shirtje aan moeten photoshoppen
Shit, net te laatquote:Op woensdag 23 september 2009 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, maar Isdatzo moet morgen om 7 uur op dus die gaat lekker net doen alsof hij naar bed gaat.
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Shit, net te laat
Eigenlijk moet iemand het mij gewoon even een keer leren; het is een fluitje van een cent (denk ik) en ik moet het zo vaak doen. Meestal red ik me wel, maar het kán handiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Moest 't van hara he-le-maal zelf doen, maar als ik dat op jou af kan schuivenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zal ik je UI even in de wiki mikken zo?
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Echt niet. Ik ben onvermurwbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
Ik had je naam er al in gezet, waar was Greys toen? Hmmm?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moest 't van hara he-le-maal zelf doen, maar als ik dat op jou af kan schuiven.
Trek die grapjas maar weer uitquote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Echt niet. Ik ben onvermurwbaar.
Ik zal maar niet zeggen dat ik al vrijwel niks meer aan heb?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Trek die grapjas maar weer uit
Loveless is groter en Ingetje is kleiner.quote:Op woensdag 23 september 2009 @ 23:37 schreef Greys het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hoe kan ik ook de hoogte aanpassen?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben geen kip zie ik![]()
Leuke OP! Maar ik zie nog steeds sommige avatars groter of kleiner dan 60*60
Uhm.. volgens mij [img=60,60]quote:Op woensdag 23 september 2009 @ 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kan ik ook de hoogte aanpassen?
[img=60] ervoor geeft alle breedtes van 60.
Loveless ligt altijd dwars, da's bekend.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Loveless is groter en Ingetje is kleiner.
(Of zou dat aan FOK!silver liggen, als iedereen het wel goed ziet verder?)
Hadden ze daar bij de FC wel eens ff mogen afstemmen met jouw hockeywedstrijd LPwquote:Op woensdag 23 september 2009 23:41 schreef Ynske het volgende:
ik heb me verstopt als kip
net lekker gehockeyd, kon alleen de auto bijna niet kwijt, welke zotte verzint ook dat Utrech moet voetballuh op woensdag
ja ik hakkiequote:
Yayquote:Op woensdag 23 september 2009 @ 23:46 schreef Greys het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik zou het nog wel charmant vinden om onder de plaatjes te zetten dat iedereen welkom isquote:Op woensdag 23 september 2009 23:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb Nok er ook bij gezet, ook haar ava, in de wiki.
Dus in de volgende OP staat zij er ook bij!
Die vakjes zijn zo mooier idd MB!dat 60,60 werkte!
Daarom mocht het ook nooit, riep kliekjesgevoel opquote:Op woensdag 23 september 2009 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou het nog wel charmant vinden om onder de plaatjes te zetten dat iedereen welkom is
Zal ik het gewoon vrij bovenaan zetten? Onder het lijstje namen, boven de ava's?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou het nog wel charmant vinden om onder de plaatjes te zetten dat iedereen welkom is
Toppie! Dank je Hara, dank je Isdatzoquote:Op woensdag 23 september 2009 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Daarom mocht het ook nooit, riep kliekjesgevoel op![]()
En je hebt mail, is dit wat je bedoelde?
Ja! Dat is lief!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:07 schreef Greys het volgende:
Zal ik het gewoon vrij bovenaan zetten? Onder het lijstje namen, boven de ava's?
Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij.
De deur van dit hoenderhuis staat altijd open.
Zoiets? Of is dat weer té?
Whehehequote:
Hey now!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe
Zie je dat Q en Haar de scherpste snavels hebben? Da's vast ook geen toeval!![]()
Pooooooookkkk pok pok pok pokquote:
och een vers eitje in de ochtend is altijd lekker natuurlijk, en kipnuggetsquote:Op donderdag 24 september 2009 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Pooooooookkkk pok pok pok pok
Ja, nu heb je hier gepost en ga ik jouw naam ook in het lijstje zetten
Uhuh. Ik vind Qwea er ook heel vinnig uitzien.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe
Zie je dat Q en Haar de scherpste snavels hebben? Da's vast ook geen toeval!![]()
Nuggets?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:30 schreef Re het volgende:
[..]
och een vers eitje in de ochtend is altijd lekker natuurlijk, en kipnuggets
Drumsticks.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:30 schreef Re het volgende:
[..]
och een vers eitje in de ochtend is altijd lekker natuurlijk, en kipnuggets
Nou vooruitquote:Op donderdag 24 september 2009 @ 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zit in het pauwenhok
Die mooie!
zie je mij al om 5:30 de buurt wakker krijsenquote:Op donderdag 24 september 2009 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nuggets?
Doe eens wat zuiniger op je kippen, haan!
SSSSSSSSHTquote:Op donderdag 24 september 2009 00:31 schreef Cat22 het volgende:
Weet je, ik heb het idee dat die kippen op dat plaatje eigk allemaal hanen zijn. Te grote lellen en kammen om kippig te zijn.![]()
Uhuh! En ik had graag dat je dat op de volgende meet even demonstreert!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:33 schreef Re het volgende:
[..]
zie je mij al om 5:30 de buurt wakker krijsen![]()
Dus... 4 oktober wordt verzamelen om 5.25 uur? Of stellen we zijn optreden uit tot het rukhuttenweekend?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
SSSSSSSSHT
[..]
Uhuh! En ik had graag dat je dat op de volgende meet even demonstreert!![]()
Hou ik je camera wel vast!
*proest*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |