Surequote:Op donderdag 24 september 2009 08:35 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen Senes
Zou je zo goed willen zijn om nog één keer de huidige OP te willen wijzigen in DEZE??Daar zijn de plaatjes allemaal netjes even groot en hoog en hebben we een zinnetje toegevoegd dat uiteraard iedereen welkom is in het kippenhok
Ik heb nog nooit macaroni gelustquote:
Omdat ik wist dat jij het zo graag hebt.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:35 schreef Loveless85 het volgende:
God wat een humor weer hier...
En waarom zijn die glitters terug
Don't dare me.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik wist dat jij het zo graag hebt.
En hoe kon ik dat dan weigeren?
Ik ga nu!quote:Op donderdag 24 september 2009 08:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Don't dare me.
Moet jij niet werken enzo?
was een beetje schor enzoquote:Op donderdag 24 september 2009 08:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb je niet gehoord vanmorgen?
[ afbeelding ]
Not anymore!quote:
Hard onderhandeld op het scherpst van de snede?quote:Op donderdag 24 september 2009 09:43 schreef Loveless85 het volgende:![]()
Oh and I have closed the kattenpaal-deal![]()
[cruijf-mode] Tjahaauuhhh je moet gewoon op het scherpst van de schede spelen[/cruijf-mode]quote:Op donderdag 24 september 2009 09:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hard onderhandeld op het scherpst van de snede?![]()
Helpt het als ik zeg dat ik een half jaar geleden PRECIES hetzelfde met de spaghetti had? Alleen daar moest ik afgezien spetterpoep ook rennen voor telkens kotsenquote:
Toen ik dat gister zei was ik een zeikwijf.quote:
Ja, zeg JIJ er eens wat van! Misschien maakt het indruk op Qwea!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:42 schreef MrSubtle het volgende:
Dit is best heftige info allemaal zo op de vroege ochtend
*pakt nog een pepernootje*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |