hahaha is goed hoor! Heb continu nieuwe aanwinsten, die 2 jongens van mij groeien overal zo snel uit!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:37 schreef happyme28 het volgende:
Ohh.. MamaNik, als we een jongetje krijgen, kom ik echt bij je shoppen
nog anderhalve week wachten....
heb je ze nu direct nodig of over een paar weekjes??? Die van mij hebben ze nu nog aan.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:43 schreef MeNicole2 het volgende:
Heeft iemand nog gewoon witte jogingsbroekjes maatje 62? Ik kan nergens gewoon van die simpele witte broeken vinden!!
Ik moet ze nu hebben. Jou kerels lopen helaas qau maat tegelijk met de mijne zie ik steeds. Dat wat jij steeds post vind ik allemaal leuk (zelfde smaak) maar vaak al net te kleinquote:Op woensdag 23 september 2009 10:46 schreef MamaNik het volgende:
[..]
heb je ze nu direct nodig of over een paar weekjes??? Die van mij hebben ze nu nog aan.
Ik heb ze van de Mexx, maar bij prenatal zag ik van de week ook gewoon simpele
En van Lief! die hebben ze ALTIJD!!
Ik vind deze altijd ideaal! Die had Milan toen die baby was en ze blijven super mooi allerlei kleuren zijn ze er.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:54 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik moet ze nu hebben. Jou kerels lopen helaas qau maat tegelijk met de mijne zie ik steeds. Dat wat jij steeds post vind ik allemaal leuk (zelfde smaak) maar vaak al net te klein
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:58 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Ik vind deze altijd ideaal! Die had Milan toen die baby was en ze blijven super mooi allerlei kleuren zijn ze er.
http://www.liefwinkel.nl/Details.asp?Groep=lief&Category=17&kleding=16&ProductID=L561001-020&kleur=250
Jammer, tijd voor wat nieuwe boys dan om mijn kleertjes aan te slijten
Yep, ze zijn niet heel goedkoop, van Mexx ook zoiets. De hema heeft ook gewoon witte katoenen broekjes tot 68 4 euro of zo. Bij ons hangen ze bij de rompers, per 2 verpaktquote:Op woensdag 23 september 2009 11:03 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Vind de broekjes daar nog wel heel erg duur. Hij groeit er zo weer uit. En hij poept nog wel eens naast zijn luier
![]()
Kleding met poepvlekken laten drogen in de zon, gaan ze er meestal wel weer uit!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:03 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Vind de broekjes daar nog wel heel erg duur. Hij groeit er zo weer uit. En hij poept nog wel eens naast zijn luier
![]()
Ja doe ik ook wel. Maar soms gata het er ook niet uit. Dan is zonde van 15 euro voor een broekjequote:Op woensdag 23 september 2009 11:12 schreef texelonia het volgende:
[..]
Kleding met poepvlekken laten drogen in de zon, gaan ze er meestal wel weer uit!
Prenatal!!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:43 schreef MeNicole2 het volgende:
Heeft iemand nog gewoon witte jogingsbroekjes maatje 62? Ik kan nergens gewoon van die simpele witte broeken vinden!!
Dat is het oude model freestyle inderdaad, hebben wij ook. Heerlijk om einden mee te wandelen en hard te lopen dat kantelwiel, maar echt een scherpe draai maakt hij niet, zelfs mijn tweelingbuggy stuurt scherperquote:Op woensdag 23 september 2009 12:58 schreef innepin het volgende:
Ziet er goed uit PinqOnze wagen stuurt niet goed omdat er één wiel aan de voorkant zit met een heel irritant stuursysteem (hij kan een beetje kantelen, niet zwenken zeg maar).
Hij hoeft niet veel smaller te zijn dan onze wagen, een paar cm zou al schelen
volgens mij zijn er voor die wagen geen adapters te krijgen..quote:Op woensdag 23 september 2009 11:54 schreef mama_papa het volgende:
Ik had een vraagje:
Ik heb bij de blokker een cruiser kinderwagen gekocht (met 3 wielen) Ook heb ik een maxi cosi cabrio, maar ik heb daarbij natuurlijk adapters nodig.
Heeft iemand enig idee waar ik die kan vinden?
De Anita Babybelt in lichtroze, maatje M. Klikquote:Op woensdag 23 september 2009 13:01 schreef freecell het volgende:
Innepin, wat voor steunband is dat? En in welke maat?
Ik heb al een aantal foto's voorbij zien komen op marktplaats van dezelfde kinderwagen met een maxi cosi erop. Heb ze ook al gemaild, maar krijg geen reacties terug of ze weten niet wat voor soort adapters dat zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
volgens mij zijn er voor die wagen geen adapters te krijgen..
Ik heb die wagen ook maar helaas, geen adapters kunnen vinden.
je kunt bij de babyzaken gewoon vragen. de babydump heeft ze appart volgens mij.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:27 schreef mama_papa het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal foto's voorbij zien komen op marktplaats van dezelfde kinderwagen met een maxi cosi erop. Heb ze ook al gemaild, maar krijg geen reacties terug of ze weten niet wat voor soort adapters dat zijn.
Erg jammer, want ik wilde in het begin zo graag de maxi cosi gebruiken
Tis een best brede band hoor, ik zou niet weten hoeveel breder je bedoelt? Moet je even het linkje volgen en dan de andere foto's bekijken, die zijn wat duidelijker vind ik.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:11 schreef freecell het volgende:
Als ik dat zo zie is dat zo'n smalle band? Ik zoek zeg maar een stevige brede buikband voor onder je kleren.
De quinny kan trouwens wél scherp draaien op zijn achterwielen, even kantelen
nee hij is niet van blokker, maar van 1 of andere babygrotezaak. (denk babydump, maar dan anders)quote:Op woensdag 23 september 2009 14:02 schreef huuphuup het volgende:
Innepin die wagen van Pinq ziet eruit als onze wagen maar dan een eerder model. Pinq, komt ie bij de blokker vandaan toevallig?
Die van ons is namelijk heel smal. Of nouja, niet heel heel, maar wel een stuk smaller dan de meeste wagens die ik ken van nu zeg maar.
Sangenic tommee tippee??quote:Op woensdag 23 september 2009 12:53 schreef MamaNik het volgende:
Ik heb hier nog 2 sangenic luieremmer vullingen liggen (nieuw)
wie o wie heeft interesse??
Doe maar rustig aan. We zien ze wel tegemoetquote:Op woensdag 23 september 2009 20:08 schreef chacama het volgende:
Ik had foto's beloofd van de wieg. Dit gaat komen, maar door drukte nu even niet aan toe gekomen. Maar het gaat lukken deze week... beloofd!
Ik, wil je foto*s? pm anders even je mail adres dan kan ik ze sturenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:09 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan. We zien ze wel tegemoet
Er was hier iemand die zwangerschapskleding in maat 44 geloof ik aanbood. Wie was dat ook al weer?
ik pm je evenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
MamaNik, wat wil je hebben voor het shirt van Villa Hap? dont stop rocking En valt die groot of klein uit?
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:47 schreef innepin het volgende:
Huupske ik wil je jurkjes wel. Ik heb een nieuw ontdekte jurkjestic
Zal ik het dan gewoon even apart houden totdat je het weet?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:08 schreef Asyniur het volgende:
Raissa, dat noppies eekhoorn pakje!En dat jasje van Feetje
![]()
maar ik weet nog niet wat in mijn buik groeit, dat weet ik pas over 2 weken![]()
Ow, zou je dat willen doen? Fijn!quote:Op donderdag 24 september 2009 14:21 schreef Raissa het volgende:
[..]
Zal ik het dan gewoon even apart houden totdat je het weet?
Jep, wil ikquote:Op donderdag 24 september 2009 14:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ow, zou je dat willen doen? Fijn!
Nee is nog geen opruiming, dit hebben hun elk kwartaal, krijg altijd een boekje van de tnt post met allemaal acties en meestal staat kleertjes.com er wel bij. Ze doen het ook als al opruiming is!quote:Op donderdag 24 september 2009 14:42 schreef bixister het volgende:
mamaNik, oei dat had je niet moeten zeggen! hoewel, 't betekent meestal dat er nog meer korting aan zit te komen, dus ik wacht nog even.
Yes, moet alleen ff kijken of het nog compleet is! Oh, wacht! Volgens mij bedoel je dus voor achterop? Dan was ik even in de warquote:Op donderdag 24 september 2009 18:51 schreef Ireth het volgende:
Iemand toevallig nog zoiets liggen??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens heb ik dan in de toekomst een bobike maxi (achterop dus) in de aanbieding. Heeft alleen uitgelubberde voetelastiekjes, maar die draai ik dan zelf altijd 10x rond ofzo, moet makkelijk te vervangen zijn als je een beetje handig bentKleur zwart/donkerblauw met zon/maan/sterren bekleding.
Je zou niks meer online zetten totdat ik weet wat in mijn buik groeitquote:Op donderdag 24 september 2009 15:41 schreef huuphuup het volgende:
Vergeten erbij te doen![]()
[ afbeelding ]
jasje van de prenatal. Redelijk dun dus voor het voorjaar of najaar.
Maat 68
4,-
Nee, Mila zit zelf nu in 68/74quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:32 schreef Sandous het volgende:
Raissa wat een gave kleertjes![]()
Mijn dochtertje gaat nu naar 80. Dus als je kleertjes in de maat hebt
Offtopic hier maar toch even snel laten weten: Ik zet kleding met poepvlekken in een emmertje water met een vaatwastablet. Daarna gaan de vlekken er in de was vaak heel goed uit!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:38 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja doe ik ook wel. Maar soms gata het er ook niet uit. Dan is zonde van 15 euro voor een broekje
Dat overgooiertje in maat 50quote:Op zondag 27 september 2009 12:30 schreef geppie het volgende:
Bij deze ook kleding van onze spruit in de aanbieding.
Biedingen en vragen via PM.
Globaal gezien rompers ¤0,50 , truitjes & shirtjes ¤ 1,50 , jurkjes ¤ 3,50, broekjes ¤ 2,-
Verzendkosten voor de koper, als je meer koopt kan ik er wat kleine dingetje bij doen, die anders toch blijven liggen.
50-56
62
De wagens zijn allebei zo goed als verkochtquote:Op donderdag 24 september 2009 20:13 schreef snoopy het volgende:
aangeboden
- Maclaren buggy met ligstand en regenscherm
[ afbeelding ]
En ik gooi deze er nog een keer in:
- Oranje Bugaboo met donkerblauwe voetenzak, parasol, regenhoes en muskietennet.
[ afbeelding ]
tegen elk aannemelijk bod. Graag via PM
quote:
hihi jaquote:Op maandag 28 september 2009 10:05 schreef freecell het volgende:
Dan moet je hem wel op de één of andere manier vastzetten neem ik aan? Anders schuif je hem een keer per ongeluk een eindje weg oid
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:30 schreef huuphuup het volgende:
maar ik ben een doos met hechtingsproblemen
ssshtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi, ik las ik HEB een doos met hechtingproblemenquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:30 schreef huuphuup het volgende:
maar ik ben een doos met hechtingsproblemen
heb ik ook nog esquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:54 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Hihi, ik las ik HEB een doos met hechtingproblemenVerder begrijp ik je wel hoor!
Ok, Bix??quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:06 schreef huuphuup het volgende:
Bix heeft zo'n soort commode staan toch?
Wel iets donkerder van kleur geloof ik maar misschien is het te schuren ofzo
De trein is verkocht! Dit voor de dames die nog in de "wachtrij" zaten...quote:
kan ik hieruit opmaken dat innepin geen wagen meer nodig heeft?quote:Op maandag 28 september 2009 09:49 schreef snoopy het volgende:
[..]
De wagens zijn allebei zo goed als verkocht
Maatje 62. Ik had bij de hema ook al van die witte gekocht maar das maatje 62/68 en die is toch nog wel iets aan de lange kantquote:Op woensdag 23 september 2009 17:03 schreef Diaan73 het volgende:
Nicole, welke maat heeft Leander nu? Ik heb volgens mij nog wel een wit broekje liggen...
Ik heb nog een maatje 62 liggenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:00 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Maatje 62. Ik had bij de hema ook al van die witte gekocht maar das maatje 62/68 en die is toch nog wel iets aan de lange kant
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb nog een maatje 62 liggen
quote:
Maandags is altijd beetje moeilijk. Mikale moet naar de psz enzo. Doen we gewoon weer als je weer hier bent. Weekje kan ik ook nog wel wachtenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
ik ben deze week niet meer in A. Volgende week wel.... maar je mag het ook komen ophalen op mn werk maandag!!
Okay, volgende week vrijdag ben ik ook weer in A. hoor... in principe elke vrijdag... maar deze week hebben we op vrijdag dagje uit van het werk.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:21 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Maandags is altijd beetje moeilijk. Mikale moet naar de psz enzo. Doen we gewoon weer als je weer hier bent. Weekje kan ik ook nog wel wachten
OK volgende week vrijdagquote:Op woensdag 30 september 2009 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, volgende week vrijdag ben ik ook weer in A. hoor... in principe elke vrijdag... maar deze week hebben we op vrijdag dagje uit van het werk.
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:26 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
OK volgende week vrijdagZelfde tijd zelfde plaats?
Jep, sorryquote:Op woensdag 30 september 2009 09:35 schreef pinquit het volgende:
[..]
kan ik hieruit opmaken dat innepin geen wagen meer nodig heeft?![]()
had nogsteeds niet gemeten ook, ding ligt op de vliering en om daarop te komen moet ik bewegingen maken die ik nog niet mag![]()
alleen met korte broek hahahaha van Benneton, wordt nu toch iets wat koud he!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:27 schreef mikoxx het volgende:
Karin, de via potjes kan je ook heel goed gebruik om straks groente enzo in te bewaren![]()
Iemand nog leuke tuinbroekjes voor jongens mt 62 of 68 in de aanbieding?
Uhm... ja idd wel graag met lange pijpen!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:31 schreef MamaNik het volgende:
[..]
alleen met korte broek hahahaha van Benneton, wordt nu toch iets wat koud he!
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:35 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Uhm... ja idd wel graag met lange pijpen!
Nog geen idee, ik heb hem in 68:Dquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:17 schreef bodpa09 het volgende:
Hihi, da's grappig. Binnenkort hebben ze ook hetzelfde DH shirt
Maarre... lekkere jasjes zijn het he!
De stukjes zijn vergeven!quote:Op woensdag 23 september 2009 20:27 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Iemand die al sparende is voor de puzzel van AH?
Ik heb hier de eerste 3 pakjes al klaarliggen..
Hoef er niets voor te hebben, tenzij het DE punten zijn..
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:28 schreef MamaNik het volgende:
Een hele lading is gekocht door een Foksterdit is nog over!
Deze toch ook?quote:Mexx vestje maat 50-56
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hahah, ja dat kan zomaar natuurlijk met een tweeling hihi.
Och, het is wel aardig, maar ik heb er eigenlijk nooit iets meegedaan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:30 schreef mikoxx het volgende:
Heeft iemand toevallig het boek 'Opperdepop' van AH liggen? Is dat wat?
De stickers zijn wegquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:40 schreef Grasjes het volgende:
Spaart er iemand voor het Suske en Wiske wnf album (o.a bij Deen, COOP) ik heb nog een boel stickers liggen + evt het stickerboek.
Ik heb hem hier en gebruik hem niet meer.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:30 schreef mikoxx het volgende:
Ja en ook heel veel gebruikt. Linde heeft bijna geen kant en klare potjes gegeten. We maakten steeds dubbele porties uit Opperdepop en gooiden die in de vriezer. Geen idee of het door de variatie komt (asperge, couscous, rijst, aardappel, macaroni etc), maar nu eet ze zo goed als alles.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:30 schreef mikoxx het volgende:
yepquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef Jambo het volgende:
Ynske, ik heb wel interesse in de nrs. 10 en 13. Heb je die nog?
18 heb ik voor jequote:Op zondag 4 oktober 2009 22:43 schreef lady-wrb het volgende:
ik zoek van de voetbalstukjes nog de nummers 2, 3, 6, 9, 13, 18, en 22
als iemand me daaraan kan helpen
ik heb om te ruilen : 1, 4, 5, 11, 14, 15, 17, 20, 21 (3x) en 24 (2x)
21 is hierquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:37 schreef Ireth het volgende:
Wij zoeken alleen 5, 15 en 21 nog, maar helaas geen ruilmateriaal meer, degene die we hadden hebben we net vrijdag geruild.
Ja, ik! Ik vind het wel leuk op zich.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:30 schreef mikoxx het volgende:
Die heb ik wel voor je Diaan ik reserveer heb voor je, volgens mij heb ik je adres nog van de gogo'squote:Op maandag 5 oktober 2009 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
Twan heeft ook nog wat voetbalpuzzels nodig.. het ligt echter thuis. Ik ga vanavond even kijken welke hij nog moet hebben en welke hij heeft om te ruilen. Hij moet in ieder geval nr. 1, als iemand die wil reserveren voor hem, graag...
Okay, laat ik je vanavond weten. Ik zal dan ook even kijken of ik nog voor jou heb. Ik dacht dat Twan zoiezo 5 dubbel had....quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:09 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Die heb ik wel voor je Diaan ik reserveer heb voor je, volgens mij heb ik je adres nog van de gogo'sen van het shirt??
Moet je maar even kijken of je nog meer nodig hebt dan kan het in 1 enveloppe
Heb je nummers 4 en 21 nog? Dan zou ik ze heel graag willen!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:02 schreef Ynske het volgende:
ik heb AH puzzelstukjes 7 setjes van 6 stukjes
iemand interesse?
t gaat om de volgende mapjes
4
8
10
13
14
18
21
Oeh!quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:24 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb de volgende puzzelboekjes van de AH dubbel... wie t eerst komt die t eerst maalt
2
3
13
18
20
23
Ze gaan toch maar tot 24?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:53 schreef innepin het volgende:
Ik heb voetbalpuzzelstukjes 21 en 51 voor de liefhebber, hoef er niets voor terug.
Ohhh zit ik verkeerd te kijken danquote:
bedoel je rechtsonderin?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:08 schreef innepin het volgende:
[..]
Ohhh zit ik verkeerd te kijken danD'r staat een nummer in de rechterhoek, da's dan iets heel anders?
Waar staat het nummer dan
Haha ik schrok al, dacht heel even dat ik nog veel meer moest sparenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:08 schreef innepin het volgende:
[..]
Ohhh zit ik verkeerd te kijken danD'r staat een nummer in de rechterhoek, da's dan iets heel anders?
Waar staat het nummer dan
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:36 schreef mikoxx het volgende:
Stiemie, wil jij het opperdepop boek kwijt? Dan wil ik m wel van je overnemen....
Oeke, je hebt pm!
Wellicht had je er overheen gelezenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:00 schreef Hork het volgende:
[..]
Ik heb hem hier en gebruik hem niet meer.
Wil hem wel toezenden tegen verzendkosten, maar hij is redelijk zwaar. Een nieuwe koop je volgens mij al voor een tientje.
Je kan hem ook ophalen in Katwijk of Den Haag. Hoef er verder niets voor te hebben
Nou ik ga 'm straks weer gebruiken voor Esmeequote:Op maandag 5 oktober 2009 15:36 schreef mikoxx het volgende:
Stiemie, wil jij het opperdepop boek kwijt? Dan wil ik m wel van je overnemen....
Oeke, je hebt pm!
sssttt, anders word ik overboden, hihiquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:02 schreef Hork het volgende:
Boek gaat idd al naar mikoxx. Op marktplaats staat nog wel een aantal overigens.
Mapjes zijn ge-update. Actuele voorraad.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb meisjeskleding in de aanbieding
maat 110
maat 116
maat 122-128
interesse via PM
Ja natuurlijk, geen probleem. Pm morgen mijn adres even in de avond. Morgen werken, nu slapen. 1 zieke peuter en 2 babys die aan het donderjagen zijn snachts is soms niet leuk. {schaam schaam}quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
Twan heeft nog nodig:
1, 13, 14, 17, 18, 20, 21 en 23. 1 komt van MamaNik. Mag Twan ook nr. 17 van jou MamaNik?
Hij heeft om te ruilen:
5, 6, 9, 12 en 24 (2x) 5 kan dan naar MamaNik
Is prima en sterktequote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, geen probleem. Pm morgen mijn adres even in de avond. Morgen werken, nu slapen. 1 zieke peuter en 2 babys die aan het donderjagen zijn snachts is soms niet leuk. {schaam schaam}
Is primaquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef beefcake het volgende:
Diaan, nummer 14 ruilen tegen nummer 24?
Ik had je al een pm gestuurd over nummer 17quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, geen probleem. Pm morgen mijn adres even in de avond. Morgen werken, nu slapen. 1 zieke peuter en 2 babys die aan het donderjagen zijn snachts is soms niet leuk. {schaam schaam}
Dankje! Maar ik kreeg net via de PM ook van iemand anders het aanbodquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:09 schreef bodpa09 het volgende:
Dan doneer ik mijn nr 17 wel aan Beefcake, als je dat wilt.
Oh wacht, MamaNik heeft twee nr 17s, nouja, PM maar als je hem wilt hebben.
Ja heel graag! Je mag eventueel ook kijken welke er van (na openmaken dus) ik nodig heb en dat je met de anderen misschien iemand anders blij kan maken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:25 schreef Ca.ra het volgende:
Ireth, ik spaar ze niet maar heb ze wel aangenomen in de supermarkt. De zakjes zijn nog wel dicht, als je er iets aan hebt wil ik ze wel naar je toe sturen.
Ja graag! Stuur maar op met de pin van de tractorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb hier 2 winterslaapzakken liggen van Hema, maat 68-80, met afritsbare mouwen, kleur wit. Heeft iemand daar interesse in?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:42 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja graag! Stuur maar op met de pin van de tractor
Ik krijg er van elders ook al een aantal toegestuurd en als ik dan kijk wat ik nog nodig heb dan kom ik op 3 - 19 - 52 - 115 - 181 uit jouw lijstje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:10 schreef Popples het volgende:
ireth en mrien ik zal straks even de pakjes openen en de nummers hier neer zetten.
edit: ik heb:
3, 12, 15, 18, 19, 22, 29, 44, 50, 52, 61,78, 105, 108, 109, 115, 124, 2x139, 169, 181, 211, 219, 223, 226, 237, 251
ireth pm me maar even.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik krijg er van elders ook al een aantal toegestuurd en als ik dan kijk wat ik nog nodig heb dan kom ik op 3 - 19 - 52 - 115 - 181 uit jouw lijstje.
Ik heb eventueel puzzel 22 en 6 in de aanbieding van de AH
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:05 schreef Vlindur het volgende:
Gratis af te halen:
[ afbeelding ]
Compleet met regenhoes en lakenset.
Ik weet verder niemand die ze spaart, dus ik gun de 'lol' van het openmaken wel aan Suus hoor. PM je adres maar even. Wil je dat ik nog een paar weken wacht totdat ik er nog meer bij elkaar heb? Wij doen iedere vrijdag de grote boodschappen bij een sticker-uitdelende winkel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja heel graag! Je mag eventueel ook kijken welke er van (na openmaken dus) ik nodig heb en dat je met de anderen misschien iemand anders blij kan maken?
Ja hij is zeker mooi..quote:
Ik las hier iets heel andersquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja hij is zeker mooi..
Maar omdat ie 14 jaar op zolder heeft gestaan met de regenhoes er om heen stinkt ie verschrikkelijk. En ik heb geen zin om te poetsen en dus mag ie weg voor niks. Het elastiek van het dekje is ook lam.
Hier staat ie toch alleen maar in de weg en J's zus hoeft hem ook niet terug.
Erg jammer, want ik vind hem echt helemaal super..
Oh, dan snapte ik je nietquote:
als je er toch een klein beetje werk in steekt dan kun je er een heel leuk bedrag uitslepen op marktplaatsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:33 schreef Vlindur het volgende:
Nou, J's zus heeft 2 kinderen en de oudste is nu al 16, die wordt in Januari 17 en dus is die wagen toch al 17 jaar oud. De 2e van 14 heeft er ook in gelegen en daarna issie naar zolder verhuist.. Dus er zit een lucht aan van 13 jaar. Want ik heb hem hier al een jaar staan, maar dan zonder de hoes er overheen. En het is wel minder geworden, maar ik wil er gewoon geen werk van hebben
Ja, zou ik zeker doen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
als je er toch een klein beetje werk in steekt dan kun je er een heel leuk bedrag uitslepen op marktplaatsprobeer es van die oxy spul enzo. Of inwrijven met droge biotex
Nee joh, er staan bossen van die dingen. Ze mogen hem hebben, voor niks!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
als je er toch een klein beetje werk in steekt dan kun je er een heel leuk bedrag uitslepen op marktplaatsprobeer es van die oxy spul enzo. Of inwrijven met droge biotex
Welke maat heb je?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:26 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb nog een paar borstvoedingsshirtjes en 2 hemdjes maar die draag ik niet aangezien de bv hier niet gelukt is. Heeft iemand mogelijk interesse, dan maak ik foto's![]()
Oh en ik heb puzzel nr 4 van ah. Laat maar weten, dan stuur ik 'm op!
Dat is me dan te kleinquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:48 schreef Stiemie het volgende:
O ja da's wel handig om te vermeldenIk denk dat ze maat L zijn (Van Hennes)
oh welke voedingshemdjes zijn dat? een zwarte en een witte en die zwarte met een strikje voorop en frunnikjes langs de halsrand??quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:48 schreef Stiemie het volgende:
O ja da's wel handig om te vermeldenIk denk dat ze maat L zijn (Van Hennes)
ja ik ben geinteresseerdquote:
Ik heb van alles in maatje 62, ik ben donderdag vrij dan ga ik het even uitzoeken en op de foto voor je zetten!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:26 schreef miss_sly het volgende:
tot 62 frups? in 62 heb ik eventueel wel interesse
ik denk niet dat ik daarheen ga, het komt qua timing allemaal heel slecht uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:48 schreef Stiemie het volgende:
Hmm ze liggen in mijn kledingkast in de kamer waar Esmee nu slaapt... Zal ik ze anders meenemen naar de draagdoekmeet? Kan je even voorhouden/passen/inschatten?
fijn thanks!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:55 schreef Stiemie het volgende:
Ah oke, dan kijk ik morgen even voor je
Jammer dat je niet komt, leek me leuk om jou en je meisje eens te ontmoeten.
Nee, hij is net om 20.00 afgehaald.. (je had hem niet willen hebben, echt nietquote:
MIsschien maar beter ook, ik heb er geen ruimte voorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee, hij is net om 20.00 afgehaald.. (je had hem niet willen hebben, echt niet)
Ja, borstvoedingsshirts heb ik wel interessequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:26 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb nog een paar borstvoedingsshirtjes en 2 hemdjes maar die draag ik niet aangezien de bv hier niet gelukt is. Heeft iemand mogelijk interesse, dan maak ik foto's![]()
Oh en ik heb puzzel nr 4 van ah. Laat maar weten, dan stuur ik 'm op!
Ah fijn dat jij de dvd's hebt meegenomen! Dankjewel!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:12 schreef oeke het volgende:
Mocht jij ze niet willen, Miss S, ik ben ook op de meet!
Met een paar sesamstraat dvd's van Snoopy voor je, Stiemie.![]()
Ik heb wel interesse in nr 18!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:42 schreef beefcake het volgende:
Ik ben weer bij de Appie geweest en heb een stapel van de buurvrouw gekregen en heb nu dus de volgende dubbele puzzelstukjes:
01
06 (3x)
07 (3x)
09 (2x)
12
15 (tot nader order gereserveed voor Diaan)
18
19 (2x)
22
23
Ik verwacht nog een paar nummers via de post en zoek daarom alleen nog nummer 10
Bij de c&a keuze genoeg!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:05 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hoi, ik ben op zoek naar een haarband voor een meisje van 7. Waar kan ik deze het beste zoeken? Liefst een stoffen en wat betreft de kleur heb ik ook wel een voorkeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |