Voor carnaval?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:51 schreef Oldenzaal het volgende:
Is het ook mogelijk om de klompen over te spuiten met het verfgeweer?
Zo ja, 10 euro geboden voor beiden.
Geen flauw idee. Gebruiksaanwijzing en doos pleite. Lijkt me eerder voor lakken dan voor latex.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:56 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Kun je met die verfspuit ook muren spuiten of wat?
Dan nml. interesse.
Ursel, check je PM even! Ik kan heulemaal morgen niet!quote:
eg welquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ursel, check je PM even! Ik kan heulemaal morgen niet!
Ik ga er vanuit dat ie vandaag met Ursel vertrekt. Daarnaast had ik op Marktplaats ook al twee gegadigden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:35 schreef Waterweg het volgende:
mocht ie nog niet verkocht zijn...en een beetje te versturen...
dan heb ik interesse in die haakse slijper
dus 10 excl verzendkosten
Exclusief. Anders hou ik er 3,25 euro aan over (in geval van 10euro prijzen) en mag ik voor dat geld ook nog eens dozen gaan zoeken, inpakken en langs het postagentschap fietsen.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:00 schreef Zeroku het volgende:
Zijn de prijzen inclusief of exclusief eventuele verzendkosten?
Sorry, ik weet er heulemaal niks verder van. Doos en manual ontbreken. My guess is as good as yours.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:20 schreef n64 het volgende:
zo`n verfspuit is leuk ...
is die voor binnen of voor buiten ?
en weet je zeker dat er geen latex in kan ?
Is een kindermaat. Zijn dus peuterklompjes.quote:en die klompen , hoe noem je die maat in het nederlands ?
Ik kreeg die vraag ook al van mensen op marktplaatsquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:36 schreef n64 het volgende:
ooh, jammer , ik had gedacht dat het een engelse maat was , of amerikaans ofzo .
dan zou het namelijk dicht in de buurt van mijn maat komen .....
kan je echt niet een beetje op jacht naar info gaan , over die verfspuit .... ????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |